Knap hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En zelfs in de blessuretijd blijft Standard domineren en de bal opeisen. Het heeft er voor Everton nooit ingezeten eigenlijk ...
Tja NOS hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Onbegrijpelijk dat de NOS gewoon Ajax nu uitzendt.
dat is pas na de groepsfasequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alleen PSV zal denk ik niet 3e worden dus dat is dan weer eentje minder voor de groepsfase.
Daar verbaas ik mij als Ajacied ook over, maar ja, het is de NOS hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Goed van standardquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Standard doorSterke , sterke prestatie
Lang geleden dat we nog een Belgisch team zo in Europa hebben zien spelen
Dat laatstequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Perez geblesseerd of is dit het begin van het einde weer voor perez?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Netjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef the_undertaker het volgende:
Is Twente door met deze stand eigenlijk?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef the_undertaker het volgende:
Rechten enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef the_undertaker het volgende:
23:00 eurosport. weet niet of de NOS laat zien , denk ik alleen NL clubs als nec/SCH/twentequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we nog samenvattingen?
Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een verschil met vorig jaar, toen zaten we hier allen pissed off vanwege wanprestaties van ajax en heerenveen naar dramatisch aflopende sloteindes van twente en groningen te kijken
Die moet ik ook zienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:39 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
23:00 eurosport. weet niet of de NOS laat zien , denk ik alleen NL clubs als nec/SCH/twente
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/crank2009.htmlquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iemand een lijstje met huidige stand op de coefficienten lijst of hoe dat ding mag heten?
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2009.htmlquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iemand een lijstje met huidige stand op de coefficienten lijst of hoe dat ding mag heten?
Ik hoor m niet maar hij zal denk ik wel met meer beleving praten dan die bij eredivisie live... die verrekt geen spier als rennes net naast kopt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |