Leuk voor Fellaini ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de manier waarop Standard blijft spelen tegen Everton blijft eigenlijk indruk maken ...
Alsjeblief, oale wief.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Whaha, wat een duitse praktijken na die goal.
De blik op zijn bankrekening zal veel goed maken , maar Everton heeft tegen Standard zelfs nooit de indruk kunnen geven dat ze sportief een hoger niveau zouden zijn ...quote:
Leipe shit ouwe!quote:
Zou heel mooi zijn iddquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
alle nederlandse ploegen straks door
Of gewoon op tv, maar dan moet je in Twente en omstreken wonen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:28 schreef Plasterk het volgende:
http://rtvoost.nl/media/
voor liefhebbers
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Merkie het volgende:
Eredivisie Live 1 zendt ook Twente uit, kom ik net achter. Zat hele tijd naar stream te kijken.
En zelfs in de blessuretijd blijft Standard domineren en de bal opeisen. Het heeft er voor Everton nooit ingezeten eigenlijk ...quote:
toch fijn hoor zo'n ervaren doelmanquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Merkie het volgende:
Eredivisie Live 1 zendt ook Twente uit, kom ik net achter. Zat hele tijd naar stream te kijken.
Stuk beter commentaar daar dan die verstrooide tukker op TV Oost.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Merkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |