quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Had ik al verteld dat wij een datum hebben?
Een jurk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Wat Romantiesj
En nog plenty tijd om een jurk uit te zoeken. Lekker traditioneel
Serieus?....dat duurd nog wel heel erg lang!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
12-04-2012
Dan zijn we 10 jaar bij elkaar.
Veel plezier dan zaterdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Aii.. dat heb ik weer..
Lief komt thuis met nog een boekje met ringen, dat wordt weer kijken en overwegen..
Keuzes en keuzes..![]()
Succes BB.. even laten weten hoe ut geweest is.. ben benieuwd
WIj gaan zaterdag kijken bij een wagenpark.. KIjken of er iets tussenzit wat onze smaak is ..![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Duurt wel erg lang? Welnee, MM heeft gewoon heel lang de tijd voor voorpret
Alle nieuwe aanstaande bruiden en gommen van harte gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef bigbird het volgende:
Leuk idee ook wel! Wij wachten nog op de offerte en tot die tijd + 2 weken kunnen we sowieso nog alle kanten op. Vanavond maar weer eens brainstormen en kijken naar andere locaties
Wij zitten in Flevoland en zaten nu te kijken naar eigen provincie eventueel Utrecht oid.
Wat een ontzettend schattig kasteeltje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:22 schreef verita het volgende:
[..]
Alle nieuwe aanstaande bruiden en gommen van harte gefeliciteerd!!!
Bigbird, heb je al een locatie?
Hoe ver weg wil je maximaal? Op onze locatie konden we én trouwen in het kasteel, en in de Orangerie het feest geven. Mocht je meer details willen of het budget willen weten of zoiets, dan graag per pm.
[ afbeelding ]
Ooh dank je wel Verita! Das ook mooi! ik hou nog even onze financien in de gaten en misschien stuur ik je nog even een berichtjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:22 schreef verita het volgende:
[..]
Alle nieuwe aanstaande bruiden en gommen van harte gefeliciteerd!!!
Bigbird, heb je al een locatie?
Hoe ver weg wil je maximaal? Op onze locatie konden we én trouwen in het kasteel, en in de Orangerie het feest geven. Mocht je meer details willen of het budget willen weten of zoiets, dan graag per pm.
[ afbeelding ]
Jij hebt mijn eerste posten in deze reeks gemist zeker he?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:03 schreef CalamityJane het volgende:
@MinderMutsig: Serieus...? Petje af dat je dat volhoudt, zo lang.![]()
Wij hadden nog 11 maanden vanaf het besluit en dat vond ik al veel te lang eigenlijk. Daarvan zijn er nu nog 6,5 over en ik houd het al bijna niet meer uit...![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC ..klinkt goed die Honeymoon!
Wij zijn vandaag naar dat wagenpark geweest..
We zijn helemaal om ..![]()
We hebben een auto gekozen .. en we hebben een bus voor de gasten:
[ afbeelding ]
Zo'n bus dus ..
Wat een funny dingquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC ..klinkt goed die Honeymoon!
Wij zijn vandaag naar dat wagenpark geweest..
We zijn helemaal om ..![]()
We hebben een auto gekozen .. en we hebben een bus voor de gasten:
[ afbeelding ]
Zo'n bus dus ..
Een oldbie uit de 60's
Ben jij zo bekend dat mensen naar jouw bruiloft willen komen spieken dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC.. Wij trouwen op een boot ..![]()
Dus niet op het Gemeentehuis met al die mensen die komen spieken..![]()
Nee hoor..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben jij zo bekend dat mensen naar jouw bruiloft willen komen spieken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |