abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:38:56 #61
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62314395
Voor mijn jurk BigBird..

De locaties hebben we al vaststaan..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62316223
Melonovy, wow, wat een schitterende fotos! Je straalt werkelijk! En die taart is waarschijnlijk een van de mooiste die ik ooit heb gezien! gefeliciteerd!

Ik heb een trouwvraag waarover ik graag jullie mening zou weten. Hoe not-done is het om de bruid (en tevens je beste vriendin) een cadeau met sentimentele waarde (wel gekocht, dus niet zelfgemaakt ofzo) te geven en dus niks (of een envelop) aan de bruidegom? Heb een discussie met wat mensen hierover en zij zijn van mening dat je bij wijze van spreken beter een broodrooster aan beiden kan geven, dan alleen aan een van beiden een cadeau met sentimentele waarde. Ik ben het hier niet mee eens, maar begin nu wel heel erg te twijfelen! Wat vinden jullie?
pi_62316372
Als het je beste vriendin is vind ik het best kunnen hoor En dan inderdaad een envelop of iets kleins aan de gom

Ik ben druk bezig muziek uit te zoeken voor het trouwen. Ik mag 3 nummers maar ik heb geen flauw idee wat dan! Mijn wederhelft heeft totaal geen muzikaal gevoel dus ik sta er alleen voor. Welke muziek kiezen/kozen jullie?
Saartje
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:33:44 #64
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62318030
Maneki .. Wij willen heel graag Thank You For Lovin Me van BonJovi
Dat komt omdat we beide graag naar deze muziek luisteren ..
pi_62330933
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als het je beste vriendin is vind ik het best kunnen hoor En dan inderdaad een envelop of iets kleins aan de gom

Ik ben druk bezig muziek uit te zoeken voor het trouwen. Ik mag 3 nummers maar ik heb geen flauw idee wat dan! Mijn wederhelft heeft totaal geen muzikaal gevoel dus ik sta er alleen voor. Welke muziek kiezen/kozen jullie?
Wij moeten hier ook nog goed over na gaan denken Nog compleet geen idee. Vandaag gesprek gehad met mogelijke locatie. Ging erg goed en feitelijk al onze wensen zijn mogelijk! Alleen de officiele offerte komt pas over ong. een week, dus dat wordt nog even nagels bijten Ben toch stiekem beetje bang dat het wel erg duur uitvalt voor ons budget
O+ 11-06-2009 O+
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:15:07 #66
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62337318
Bigbird..

Wellicht is dit ook wel een klein ding, wat handig kan zijn waar je mee kan spelen op je offerte..
Mits jullie dit ook in gedachten hebben te gaan doen..

Met het eten in de avond hebben we met de locatie het volgende afgesproken..
We laten een 3 gangen diner voor een vaste prijs serveren ..

Voorgerecht - Hoofdgerecht en nagerecht (dat nagerecht wordt of ijstaart (wat door de locatie wordt gemaakt, of het wordt voor de mensen die dat willen een koffie met wat erbij ..

Ik geloof dat we per persoon rond de 32,50 euro kwijt zijn ..
Voor de kinderen is nog niet echt een vaste prijs afgesproken, omdat dat pas berekend gaat worden wanneer een kindermenu de keuken verlaat.. De meeste zijn niet zo van die grote eters.. Dus daar zullen we bijna alleen de drankjes voor gaan betalen..

Kleine dingen dus.. die de moeite echt lonen!

En dat eten is lekkerrrrrrrrr zijn daar toen als "misteryguests" gaan eten..
Daarna hebben we ze aangesproken over onze plannen..
pi_62343102
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bigbird..

Wellicht is dit ook wel een klein ding, wat handig kan zijn waar je mee kan spelen op je offerte..
Mits jullie dit ook in gedachten hebben te gaan doen..

Met het eten in de avond hebben we met de locatie het volgende afgesproken..
We laten een 3 gangen diner voor een vaste prijs serveren ..

Voorgerecht - Hoofdgerecht en nagerecht (dat nagerecht wordt of ijstaart (wat door de locatie wordt gemaakt, of het wordt voor de mensen die dat willen een koffie met wat erbij ..

Ik geloof dat we per persoon rond de 32,50 euro kwijt zijn ..
Voor de kinderen is nog niet echt een vaste prijs afgesproken, omdat dat pas berekend gaat worden wanneer een kindermenu de keuken verlaat.. De meeste zijn niet zo van die grote eters.. Dus daar zullen we bijna alleen de drankjes voor gaan betalen..

Kleine dingen dus.. die de moeite echt lonen!

En dat eten is lekkerrrrrrrrr zijn daar toen als "misteryguests" gaan eten..
Daarna hebben we ze aangesproken over onze plannen..
Dank voor je tip Het was al enigszins het idee om daar een vaste prijs en menu voor af te spreken, maar het is zeker hoe we het gaan doen! Dank!
O+ 11-06-2009 O+
pi_62343641
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef pronkjewail het volgende:
Melonovy, wow, wat een schitterende fotos! Je straalt werkelijk! En die taart is waarschijnlijk een van de mooiste die ik ooit heb gezien! gefeliciteerd!

dank je wel!
En de taart was niet alleen heel mooi en persoonlijk, maar ook nog eens heel erg lekker!!!

Ik heb van een vriendin ook een cadeau gehad, en Remco niet, we hebben daar helemaal geen commentaar op of een raar gevoel bij gehad.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62343679
maneki, bij het binnenkomen draaiden we the Doors met She geloof ik dat het liedje heet, bij het tekenen draaide we weddingday van Seal en Heidi (vind ik zo'n mooi nummer) en bij felicitaties Alles is liefde van Blof. 3 heel verschillende nummers, maar wel gewoon Remco en Yvonne nummers.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62345719
Ik wist niet eens dat dit topic bestond... Mag ik ook in de OP?

Ik ga met mijn droomprins trouwen op 08-05-2009. Dat weten we al een tijdje, dus alles is al bijna geregeld... Behalve de huwelijksreis, want er zijn nog bijna geen prijzen beschikbaar...

Nu is het wachten op de ondertrouw op 7 november...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62345882
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Voor mijn jurk BigBird..

De locaties hebben we al vaststaan..
Spannend!!!! Heb jij er ook zo'n zin in? Ik heb wel al een idee van wat ik wel en niet mooi vind of wil, maar het is toch afwachten hoe zoiets in het echt valt enzo he...

en binnenkort wil ik ook in de OP, als alles goed gaat betreffende de offerte, is onze datum dan ook bekend
O+ 11-06-2009 O+
pi_62345954
Natuurlijk mag dat .
pi_62346660
Ik zit nu te lezen over die muziek... Maar is dat tijdens de voltrekking joh? Ik had er helemaal niet bij stilgestaand dat dat ook tot de mogelijkheden behoort... Weer iets om over na te denken.

CJ's eigen bruiloft is ook bijna haar eerste bruiloft...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62347407
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:35 schreef CalamityJane het volgende:
Ik zit nu te lezen over die muziek... Maar is dat tijdens de voltrekking joh? Ik had er helemaal niet bij stilgestaand dat dat ook tot de mogelijkheden behoort... Weer iets om over na te denken.

CJ's eigen bruiloft is ook bijna haar eerste bruiloft...
Mijn zusje werd weggegeven door mijn vader op het liedje Everything, van Michael Bubble
O+ 11-06-2009 O+
pi_62348645
Zou het saai zijn zonder muziek...?

Wij gaan niets doen met weggeven en zo, ik ga lekker aan de arm van mijn lief over de loper. Wij doen eigenlijk bijna helemaal geen traditionele dingen... Ook geen feest, dus ook geen openingsdans en zo. Alleen een daghuwelijk met onze directe familie en een diner.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62349095
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef CalamityJane het volgende:

Wij gaan niets doen met weggeven en zo, ik ga lekker aan de arm van mijn lief over de loper. Wij doen eigenlijk bijna helemaal geen traditionele dingen... Ook geen feest, dus ook geen openingsdans en zo. Alleen een daghuwelijk met onze directe familie en een diner.
Het is wat je er zelf van maakt, en wat jij zelf wil Dus zonder muziek hoeft helemaal niet saai te zijn denk ik.
O+ 11-06-2009 O+
pi_62351077
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:52 schreef CalamityJane het volgende:
Behalve de huwelijksreis, want er zijn nog bijna geen prijzen beschikbaar...

Wat zijn je wensen qua huwelijksreis? Wij zijn er nu ook mee bezig voor juli 2009 en de eerste offertes hebben wij al binnen namelijk!
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:14:49 #78
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_62358282
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef CalamityJane het volgende:

Wij ook trouwens, veel relaxter
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_62368410
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef Maneki.Neko het volgende:

Wij hadden bij het binnen komen Your Song van Elton John, bij het tekenen Seasons of Love uit de musical Rent (die hebben ze wel 4 keer gedraait geloof ik, want het duurde heel lang haha!) en bij het weggaan A wink and a smile van Harry Connink Jr.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62368473
Ik ben op 08-08-08 getrouwd. Zal binnenkort wel eens wat foto's plaatsen.
pi_62369432
Ik twijfel steeds meer aan hoe we de dag indelen en wat we wel gaan doen en niet. Wat we nu willen is best prijzig en ergens heb ik het er ook voor over, en aan de andere kant zou ik het ook niet erg vinden om het allemaal wat "kleiner" te houden.
Ben ook nog steeds aan het rondkijken naar een eventuele andere mogelijke locatie maar het is moeilijk om iets te vinden wat niet al te ver weg is en toch wat weg heeft van een kasteeltje of landgoed...
O+ 11-06-2009 O+
pi_62374928
Wij hebben de plannen ook wat gewijzigd. Het diner is geschrapt en vervangen door hapjes en broodjes. Ik denk niet dat iemand van ons gezelschap zit te wachten op culi geprulli.

En daarmee is het weer iets eerder afgelopen, zodat mijn -dan- kersverse en ik lekker vroeg in de jaccuzi plonzen.

@NelisB: Dom. Rep. voor 16 dagen a.i., liefst aan de oostkant in een Ríu of Iberostar hotel.

@BigBird: In welke omgeving? Misschien kunnen we eens met je meedenken...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62375128
Leuk idee ook wel! Wij wachten nog op de offerte en tot die tijd + 2 weken kunnen we sowieso nog alle kanten op. Vanavond maar weer eens brainstormen en kijken naar andere locaties

Wij zitten in Flevoland en zaten nu te kijken naar eigen provincie eventueel Utrecht oid.
O+ 11-06-2009 O+
pi_62375733
Bigbird,

Waar in flevoland? Wij trouwen in Almere en wonen zelf in Dronten. Als je wil weten hoe of wat stuur even PM. laat dan even weten wat je budget us!
pi_62376024
Hallo bruidjes en bruidegommen! Ben even weggeweest (reisje Duitsland-Polen), maar zie nu een hele hoop prachtige foto's voorbij komen Leuk leuk..!
Anyway, ik ga even bijlezen, in elk geval gefeliciteerd aan alle verse bruidjes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_62376032
Ah jammer, in Ut ken ik geen landgoederen...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62376913
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:35 schreef nelisb het volgende:
Bigbird,

Waar in flevoland? Wij trouwen in Almere en wonen zelf in Dronten. Als je wil weten hoe of wat stuur even PM. laat dan even weten wat je budget us!
Wij wonen in Lelystad. Kom zelf btw ook uit Dronten. Ik zat nog te kijken naar the Boat house in Almere oid. Natuurpark Lelystad wordt 'm niet iig. Het park is mooi, maar de locatie zelf is niet wat bij ons past.
O+ 11-06-2009 O+
pi_62377138
Wij trouwen en hebben de hele dag op het Almeerder strand. We hebben daar strandtent Poort Dok afgehuurd, dit is een officiele trouwlocatie voor de gemeente Almere.

Geen idee of het bij je past,maar als je wil kan ik onze dagindeling sturen inclusief de kosten voor verschillende dingen.
pi_62377306
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:25 schreef nelisb het volgende:
Wij trouwen en hebben de hele dag op het Almeerder strand. We hebben daar strandtent Poort Dok afgehuurd, dit is een officiele trouwlocatie voor de gemeente Almere.

Geen idee of het bij je past,maar als je wil kan ik onze dagindeling sturen inclusief de kosten voor verschillende dingen.
Nou als je er geen problemen bij hebt om dat te doen hou ik me aanbevolen. Zoals het er nu naar uitziet beginnen wij weer van 0 af aan op dit moment.
O+ 11-06-2009 O+
pi_62377382
ok, doe ik vanavond even. Stuur mij even je budget, dan weet ik of het uberhaupt wel zin heeft. En vind je op het strand trouwen iets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')