gewoon helemaal jullie!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:03 schreef melonovy het volgende:
Ja dank je wel allemaal hoor, het was helemaal goed he, alles op elkaar afgestemd, en de taart was niet alleen superheerlijk, maar ook nog prachtig mooi en heel persoonlijk met foto's van onze 10,5 jaar verkering
Alsin voor locatie of jurk of?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
tvp ..![]()
8 november heb ik mijn eerste pas afspraak..
Wij moeten hier ook nog goed over na gaan denkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als het je beste vriendin is vind ik het best kunnen hoorEn dan inderdaad een envelop of iets kleins aan de gom
Ik ben druk bezig muziek uit te zoeken voor het trouwen. Ik mag 3 nummers maar ik heb geen flauw idee wat dan! Mijn wederhelft heeft totaal geen muzikaal gevoel dus ik sta er alleen voor. Welke muziek kiezen/kozen jullie?
Dank voor je tipquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bigbird..
Wellicht is dit ook wel een klein ding, wat handig kan zijn waar je mee kan spelen op je offerte..
Mits jullie dit ook in gedachten hebben te gaan doen..
Met het eten in de avond hebben we met de locatie het volgende afgesproken..
We laten een 3 gangen diner voor een vaste prijs serveren ..
Voorgerecht - Hoofdgerecht en nagerecht (dat nagerecht wordt of ijstaart (wat door de locatie wordt gemaakt, of het wordt voor de mensen die dat willen een koffie met wat erbij ..
Ik geloof dat we per persoon rond de 32,50 euro kwijt zijn ..
Voor de kinderen is nog niet echt een vaste prijs afgesproken, omdat dat pas berekend gaat worden wanneer een kindermenu de keuken verlaat.. De meeste zijn niet zo van die grote eters.. Dus daar zullen we bijna alleen de drankjes voor gaan betalen..
Kleine dingen dus.. die de moeite echt lonen!
En dat eten is lekkerrrrrrrrrzijn daar toen als "misteryguests" gaan eten..
Daarna hebben we ze aangesproken over onze plannen..
dank je wel!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef pronkjewail het volgende:
Melonovy, wow, wat een schitterende fotos! Je straalt werkelijk! En die taart is waarschijnlijk een van de mooiste die ik ooit heb gezien! gefeliciteerd!
Spannend!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Voor mijn jurk BigBird..
De locaties hebben we al vaststaan..
Mijn zusje werd weggegeven door mijn vader op het liedje Everything, van Michael Bubblequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:35 schreef CalamityJane het volgende:
Ik zit nu te lezen over die muziek... Maar is dat tijdens de voltrekking joh? Ik had er helemaal niet bij stilgestaand dat dat ook tot de mogelijkheden behoort... Weer iets om over na te denken.
CJ's eigen bruiloft is ook bijna haar eerste bruiloft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |