abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62231447
Ja dank je wel allemaal hoor, het was helemaal goed he, alles op elkaar afgestemd, en de taart was niet alleen superheerlijk, maar ook nog prachtig mooi en heel persoonlijk met foto's van onze 10,5 jaar verkering
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62231494
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:03 schreef melonovy het volgende:
Ja dank je wel allemaal hoor, het was helemaal goed he, alles op elkaar afgestemd, en de taart was niet alleen superheerlijk, maar ook nog prachtig mooi en heel persoonlijk met foto's van onze 10,5 jaar verkering
gewoon helemaal jullie!

lekker he dat nagenieten!
pi_62234942
Jaaaaaah als alles goed gaat ga ik 22 oktober kijken voor een jurk!!! Spannend!! (Nu nog mijn mama en schoonmama meekrijgen ensow)
O+ 11-06-2009 O+
pi_62253688
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:04 schreef draculettetje het volgende:

[..]

lekker he dat nagenieten!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:57:00 #55
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62268051
Mel.. wat zie je er GE-WEL-DIG uit!!!

Wat prachtig al die foto's..
Ik ben op je website verder wezen kijken.. die staat in mijn favorieten..
En wat leuk dat je kinderen ook zo genoten hebben..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62268315
Dankjewel Rijstekorreltje,
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62273367
Brrrrr nu al zenuwen en kan vrij weinig doen momenteel... meeste hangt nu af van de offerte van de locatie. Nu hopen dat ze niet veel meer boven het bedrag zitten wat ik heb uitgerekend, want ze zijn eigenlijk al net ietsjes te duur voor ons budget. We zijn er wel helemaal weg van Dus nog maar paar nachtjes slapen en dan op naar de locatie voor gesprek + offerte

(en als het dan wel meevalt kunnen we ook eindelijk een datum bekend gaan maken.)
O+ 11-06-2009 O+
pi_62286965
Zat vanmorgen even te denken he (zag me jurk weer hangen in de kamer )

Ik heb hier in de buurt in een winkeltje dus echt mijn jurk gevonden, iedereen vond hem prachtig etc, paste perfect bij mij...

Maar dat winkeltje is er nu dus niet meer, 2 weken na onze trouwdag is ze ermee gestopt...
Wat nou als ze al eerder was gestopt, dan had ik natuurlijk nooit deze jurk gevonden? Maar deze is zo perfect, wat had ik dan uitgekozen in een andere winkel? Was deze dan net zo perfect geweest?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:07:57 #59
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62304970
tvp ..

8 november heb ik mijn eerste pas afspraak..
pi_62308937
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 11:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
tvp ..

8 november heb ik mijn eerste pas afspraak..
Alsin voor locatie of jurk of? Ik heb 22 oktober afspraak met de bruidswinkel!

[ Bericht 1% gewijzigd door bigbird op 11-10-2008 17:57:38 ]
O+ 11-06-2009 O+
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:38:56 #61
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62314395
Voor mijn jurk BigBird..

De locaties hebben we al vaststaan..
pi_62316223
Melonovy, wow, wat een schitterende fotos! Je straalt werkelijk! En die taart is waarschijnlijk een van de mooiste die ik ooit heb gezien! gefeliciteerd!

Ik heb een trouwvraag waarover ik graag jullie mening zou weten. Hoe not-done is het om de bruid (en tevens je beste vriendin) een cadeau met sentimentele waarde (wel gekocht, dus niet zelfgemaakt ofzo) te geven en dus niks (of een envelop) aan de bruidegom? Heb een discussie met wat mensen hierover en zij zijn van mening dat je bij wijze van spreken beter een broodrooster aan beiden kan geven, dan alleen aan een van beiden een cadeau met sentimentele waarde. Ik ben het hier niet mee eens, maar begin nu wel heel erg te twijfelen! Wat vinden jullie?
pi_62316372
Als het je beste vriendin is vind ik het best kunnen hoor En dan inderdaad een envelop of iets kleins aan de gom

Ik ben druk bezig muziek uit te zoeken voor het trouwen. Ik mag 3 nummers maar ik heb geen flauw idee wat dan! Mijn wederhelft heeft totaal geen muzikaal gevoel dus ik sta er alleen voor. Welke muziek kiezen/kozen jullie?
Saartje
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:33:44 #64
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62318030
Maneki .. Wij willen heel graag Thank You For Lovin Me van BonJovi
Dat komt omdat we beide graag naar deze muziek luisteren ..
pi_62330933
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als het je beste vriendin is vind ik het best kunnen hoor En dan inderdaad een envelop of iets kleins aan de gom

Ik ben druk bezig muziek uit te zoeken voor het trouwen. Ik mag 3 nummers maar ik heb geen flauw idee wat dan! Mijn wederhelft heeft totaal geen muzikaal gevoel dus ik sta er alleen voor. Welke muziek kiezen/kozen jullie?
Wij moeten hier ook nog goed over na gaan denken Nog compleet geen idee. Vandaag gesprek gehad met mogelijke locatie. Ging erg goed en feitelijk al onze wensen zijn mogelijk! Alleen de officiele offerte komt pas over ong. een week, dus dat wordt nog even nagels bijten Ben toch stiekem beetje bang dat het wel erg duur uitvalt voor ons budget
O+ 11-06-2009 O+
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:15:07 #66
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62337318
Bigbird..

Wellicht is dit ook wel een klein ding, wat handig kan zijn waar je mee kan spelen op je offerte..
Mits jullie dit ook in gedachten hebben te gaan doen..

Met het eten in de avond hebben we met de locatie het volgende afgesproken..
We laten een 3 gangen diner voor een vaste prijs serveren ..

Voorgerecht - Hoofdgerecht en nagerecht (dat nagerecht wordt of ijstaart (wat door de locatie wordt gemaakt, of het wordt voor de mensen die dat willen een koffie met wat erbij ..

Ik geloof dat we per persoon rond de 32,50 euro kwijt zijn ..
Voor de kinderen is nog niet echt een vaste prijs afgesproken, omdat dat pas berekend gaat worden wanneer een kindermenu de keuken verlaat.. De meeste zijn niet zo van die grote eters.. Dus daar zullen we bijna alleen de drankjes voor gaan betalen..

Kleine dingen dus.. die de moeite echt lonen!

En dat eten is lekkerrrrrrrrr zijn daar toen als "misteryguests" gaan eten..
Daarna hebben we ze aangesproken over onze plannen..
pi_62343102
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bigbird..

Wellicht is dit ook wel een klein ding, wat handig kan zijn waar je mee kan spelen op je offerte..
Mits jullie dit ook in gedachten hebben te gaan doen..

Met het eten in de avond hebben we met de locatie het volgende afgesproken..
We laten een 3 gangen diner voor een vaste prijs serveren ..

Voorgerecht - Hoofdgerecht en nagerecht (dat nagerecht wordt of ijstaart (wat door de locatie wordt gemaakt, of het wordt voor de mensen die dat willen een koffie met wat erbij ..

Ik geloof dat we per persoon rond de 32,50 euro kwijt zijn ..
Voor de kinderen is nog niet echt een vaste prijs afgesproken, omdat dat pas berekend gaat worden wanneer een kindermenu de keuken verlaat.. De meeste zijn niet zo van die grote eters.. Dus daar zullen we bijna alleen de drankjes voor gaan betalen..

Kleine dingen dus.. die de moeite echt lonen!

En dat eten is lekkerrrrrrrrr zijn daar toen als "misteryguests" gaan eten..
Daarna hebben we ze aangesproken over onze plannen..
Dank voor je tip Het was al enigszins het idee om daar een vaste prijs en menu voor af te spreken, maar het is zeker hoe we het gaan doen! Dank!
O+ 11-06-2009 O+
pi_62343641
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef pronkjewail het volgende:
Melonovy, wow, wat een schitterende fotos! Je straalt werkelijk! En die taart is waarschijnlijk een van de mooiste die ik ooit heb gezien! gefeliciteerd!

dank je wel!
En de taart was niet alleen heel mooi en persoonlijk, maar ook nog eens heel erg lekker!!!

Ik heb van een vriendin ook een cadeau gehad, en Remco niet, we hebben daar helemaal geen commentaar op of een raar gevoel bij gehad.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62343679
maneki, bij het binnenkomen draaiden we the Doors met She geloof ik dat het liedje heet, bij het tekenen draaide we weddingday van Seal en Heidi (vind ik zo'n mooi nummer) en bij felicitaties Alles is liefde van Blof. 3 heel verschillende nummers, maar wel gewoon Remco en Yvonne nummers.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62345719
Ik wist niet eens dat dit topic bestond... Mag ik ook in de OP?

Ik ga met mijn droomprins trouwen op 08-05-2009. Dat weten we al een tijdje, dus alles is al bijna geregeld... Behalve de huwelijksreis, want er zijn nog bijna geen prijzen beschikbaar...

Nu is het wachten op de ondertrouw op 7 november...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62345882
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Voor mijn jurk BigBird..

De locaties hebben we al vaststaan..
Spannend!!!! Heb jij er ook zo'n zin in? Ik heb wel al een idee van wat ik wel en niet mooi vind of wil, maar het is toch afwachten hoe zoiets in het echt valt enzo he...

en binnenkort wil ik ook in de OP, als alles goed gaat betreffende de offerte, is onze datum dan ook bekend
O+ 11-06-2009 O+
pi_62345954
Natuurlijk mag dat .
pi_62346660
Ik zit nu te lezen over die muziek... Maar is dat tijdens de voltrekking joh? Ik had er helemaal niet bij stilgestaand dat dat ook tot de mogelijkheden behoort... Weer iets om over na te denken.

CJ's eigen bruiloft is ook bijna haar eerste bruiloft...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62347407
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:35 schreef CalamityJane het volgende:
Ik zit nu te lezen over die muziek... Maar is dat tijdens de voltrekking joh? Ik had er helemaal niet bij stilgestaand dat dat ook tot de mogelijkheden behoort... Weer iets om over na te denken.

CJ's eigen bruiloft is ook bijna haar eerste bruiloft...
Mijn zusje werd weggegeven door mijn vader op het liedje Everything, van Michael Bubble
O+ 11-06-2009 O+
pi_62348645
Zou het saai zijn zonder muziek...?

Wij gaan niets doen met weggeven en zo, ik ga lekker aan de arm van mijn lief over de loper. Wij doen eigenlijk bijna helemaal geen traditionele dingen... Ook geen feest, dus ook geen openingsdans en zo. Alleen een daghuwelijk met onze directe familie en een diner.
[. [__] .]
[+[__]◊]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')