3 maanden en 9 dagen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef draculettetje het volgende:
duurt nu best lang voordat de eerste in het lijstje aan de beurt is!

We hadden echt superweer, wel erg koud maar droog en zelfs n zonnetje hier en daar! Ideaal voor de foto's
 We hadden echt superweer, wel erg koud maar droog en zelfs n zonnetje hier en daar! Ideaal voor de foto's   Het hele gebeuren in het stadhuis (in Delft idd) was prachtig, zo leuk gebracht! En daarna t diner waarbij iedereen zeer te spreken was over de Surinaamse catering
  Het hele gebeuren in het stadhuis (in Delft idd) was prachtig, zo leuk gebracht! En daarna t diner waarbij iedereen zeer te spreken was over de Surinaamse catering   en tot slot het feest, lekker dansen en kletsen en drinken
  en tot slot het feest, lekker dansen en kletsen en drinken   Al met al een geslaagd feest, we zijn nu wel ontzettend moe maar zeer voldaan
 Al met al een geslaagd feest, we zijn nu wel ontzettend moe maar zeer voldaan  Vanavond inpakken en morgen op naar Californie!
 Vanavond inpakken en morgen op naar Californie!   

Wij hopen dat de locatie een beeeeeetje mee wil werken qua kosten
 Wij hopen dat de locatie een beeeeeetje mee wil werken qua kosten  Ze zitten namelijk wel beetje hoger dan wij gepland hadden. Ben nu al zenuwachtig voor de 12e omdat we dan ongeveer weten of het gaat lukken of niet
 Ze zitten namelijk wel beetje hoger dan wij gepland hadden. Ben nu al zenuwachtig voor de 12e omdat we dan ongeveer weten of het gaat lukken of niet   

quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef melonovy het volgende:
Hoi,
Ik moest even landen uit de 7e hemel geloof ik, ik had in ieder geval best wat tijd nodig om na te genieten en weer uit de roes te komen.
Vanavond heb ik een hele fotoreportage zitten maken van onze trouwdag, een ruwe selectie van foto's die ik nog moet bewerken, maar gewoon een reportage om te delen. De dag was fantastisch!
De foto's staan hier, maar een paar mooie van de dag wil ik wel even showen!
Na uren tutten kom ik van de trap, onze kindjes staan beneden op me te wachten, Remco staat net buiten beeld, hahaha
[ afbeelding ]
Ons gezin
[ afbeelding ]
Een mama - zoon momentje:
[ afbeelding ]
Als vriend en vriendin op weg naar het gemeentehuis
[ afbeelding ]
De kus!
[ afbeelding ]
Ik word naar binnen gedragen
[ afbeelding ]
Knallen!