Gaaaaafquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:41 schreef innepin het volgende:
Het was leuk! Kreeg twintig meter voor de winkel ineens de zenuwen, maar het viel mee... binnen anderhalf uur stond ik weer buiten, jurk besteld![]()
Het is wel lastig kiezen hoor, zeker als je je (zoals ik) al suf hebt gegoogled. Dan blijkt in het echt dat alle jurken waarvan je vantevoren spontaan ging kwijlen, totaaaaal niet staanen dat precies het soort jurk dat je nooit wilde - in mijn geval strapless en eigenlijk simpel en zonder al te veel opsmuk - prachtig staat
![]()
Succes zaterdagwaar ga je kijken?
Ik weet wel dat er bij heel veel budgetplanners rekening gehouden wordt met dat bruid en bruidegom een cadeau voor elkaar kopen. Wat dat is is vaak heel persoonlijk of iig persoonsgebonden. Mijn verloofde en ik hebben besloten om het geld voor een cadeau te stoppen in de rest van het budget zodat we toch op 11 juni kunnen trouwen (ivm ziekte hele goede vriendin wilden we het niet uitstellen) en kunnen doen hoe wij het willen enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:18 schreef pronkjewail het volgende:
Tijdje terug had ik al een vraag over het huwelijkscadeau voor het bruidspaar (en of het not-done was om iets voor een van beiden te geven; heb uiteindelijk toch iets voor beiden uitgezocht!) en heb wederom een huwelijkscadeau-vraag...
Is het normaal om als bruidegom zijnde een cadeau te geven aan de bruid? Zo ja...voorbeelden graag!
Ik had al moeite genoeg om een huwelijkscadeau uit te zoeken wat ik zelf zou geven en nou kreeg ik van de bruidegom de vraag of ik met hem wou meedenken over een cadeau voor de bruid. Maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord! En heb uberhaupt geen idee wat leuk is om te geven...
Moeilijk hoor, vrienden die gaan trouwen!
Wij hebben ook wel samen de sieraden uitgezocht, we hebben een setje oorbellen en een ketting met hanger die aansluiten bij onze trouwringenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef verita het volgende:
Hi_flyer, veel plezier en alvast een hele mooie dag gewenst! Lekker spannend allemaal en ik hoop erg dat jullie mooi weer hebben.
En over dat cadeau wat je als bruidspaar aan elkaar geeft: het is net zo normaal om dat in het budget te stoppen als elkaar wat te geven.
Net wat MinderMutsig zegt: meestal een sieraad. Ik ben geen sieraden mens, maar heb van Dinooo wel een collier met oorbellen gekregen, dat ik inderdaad op de 50ste trouwverjaardag ook nog wil dragen. Dat kunnen we qua leeftijd nét halen, hopen we.
Ik heb Dinooo een soort van pyamahoes voor ons oude autootje gegeven. Het woog niet tegen elkaar op, maar het was wel leuk om te geven. Mijn cadeau was een verrassing voor Dinooo, zijn cadeau aan mij heeft ie zelf mede helpen uitzoeken. Wel zo handig.
Gaat hard dan met het budget he? Hakte er bij ons wel inquote:Op woensdag 5 november 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
onze trouwringen waren eigenlijk een koopje
maar idd mn oorbellen daarbij.....
heel veel plezier en een mooie dag gewenst!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Hi_flyer het volgende:
Dank jullie allemaal, spannend hoor![]()
De trouwauto wordt zo gebracht en dan verdwijnen we naar een hotel. Hopelijk vergeet ik niks mee te nemen. Bloemen, kostuum, ringen, alles ligt hier...
Ook van mij nog veel plezier gewenst!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Hi_flyer het volgende:
Dank jullie allemaal, spannend hoor![]()
De trouwauto wordt zo gebracht en dan verdwijnen we naar een hotel. Hopelijk vergeet ik niks mee te nemen. Bloemen, kostuum, ringen, alles ligt hier...
Die mini cooper is liev, maar eh, ik ben 1.84 en die jurk wordt niet echt klein ook, enquote:Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
BigBird.. Wat dacht je van een mini-coopertje.. nog zo'n heel kleintje !
Hier een voorbeeld : helemaal onderin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |