abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:58:15 #251
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62942010
In Rotterdam is genoeg te vinden inderdaad..
Gelukkig stond de winkel waar ik heen ga op de Love and Marriagebeurs..

Heb daar tijdens de modeshow 3 jurken gezien, waar mijn sneller van ging tikken

Ik zag in je profiel dat je ook al zo'n jonge bruid bent..
We zijn beide 23 als we gaan trouwen..

En Utrecht.. daar kun je zo leuk shoppen !!
Was het voor jou ook al zo moeilijk om te kiezen, welke winkel je wilde?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62945658
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:41 schreef innepin het volgende:
Het was leuk! Kreeg twintig meter voor de winkel ineens de zenuwen, maar het viel mee... binnen anderhalf uur stond ik weer buiten, jurk besteld
Het is wel lastig kiezen hoor, zeker als je je (zoals ik) al suf hebt gegoogled. Dan blijkt in het echt dat alle jurken waarvan je vantevoren spontaan ging kwijlen, totaaaaal niet staan en dat precies het soort jurk dat je nooit wilde - in mijn geval strapless en eigenlijk simpel en zonder al te veel opsmuk - prachtig staat

Succes zaterdag waar ga je kijken?
Gaaaaaf Leuk hoor!! Dat had ik nou ook! Wat ik in gedachten had was echt compleet anders! Heb ook echt iets wat heeeeeeel anders is als ik had gedacht
O+ 11-06-2009 O+
pi_62948650
Tijdje terug had ik al een vraag over het huwelijkscadeau voor het bruidspaar (en of het not-done was om iets voor een van beiden te geven; heb uiteindelijk toch iets voor beiden uitgezocht!) en heb wederom een huwelijkscadeau-vraag...

Is het normaal om als bruidegom zijnde een cadeau te geven aan de bruid? Zo ja...voorbeelden graag!

Ik had al moeite genoeg om een huwelijkscadeau uit te zoeken wat ik zelf zou geven en nou kreeg ik van de bruidegom de vraag of ik met hem wou meedenken over een cadeau voor de bruid. Maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord! En heb uberhaupt geen idee wat leuk is om te geven...

Moeilijk hoor, vrienden die gaan trouwen!
pi_62948840
Meestal zijn dat toch sieraden. Een mooi collier, armband, oorbellen, dat soort dingen.
Iets blijvends wat ze bij haar trouwjurk kan dragen maar ook op hun 50-jarig jubileum.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62948896
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:18 schreef pronkjewail het volgende:
Tijdje terug had ik al een vraag over het huwelijkscadeau voor het bruidspaar (en of het not-done was om iets voor een van beiden te geven; heb uiteindelijk toch iets voor beiden uitgezocht!) en heb wederom een huwelijkscadeau-vraag...

Is het normaal om als bruidegom zijnde een cadeau te geven aan de bruid? Zo ja...voorbeelden graag!

Ik had al moeite genoeg om een huwelijkscadeau uit te zoeken wat ik zelf zou geven en nou kreeg ik van de bruidegom de vraag of ik met hem wou meedenken over een cadeau voor de bruid. Maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord! En heb uberhaupt geen idee wat leuk is om te geven...

Moeilijk hoor, vrienden die gaan trouwen!
Ik weet wel dat er bij heel veel budgetplanners rekening gehouden wordt met dat bruid en bruidegom een cadeau voor elkaar kopen. Wat dat is is vaak heel persoonlijk of iig persoonsgebonden. Mijn verloofde en ik hebben besloten om het geld voor een cadeau te stoppen in de rest van het budget zodat we toch op 11 juni kunnen trouwen (ivm ziekte hele goede vriendin wilden we het niet uitstellen) en kunnen doen hoe wij het willen enzo (Niet dat het zoveel verschil maakt, maar alle kleine beetjes helpen )
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:58:45 #256
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_62952459
Overmorgen is het voor ons zo ver
pi_62961981
Hi_flyer, veel plezier en alvast een hele mooie dag gewenst! Lekker spannend allemaal en ik hoop erg dat jullie mooi weer hebben.
En over dat cadeau wat je als bruidspaar aan elkaar geeft: het is net zo normaal om dat in het budget te stoppen als elkaar wat te geven.
Net wat MinderMutsig zegt: meestal een sieraad. Ik ben geen sieraden mens, maar heb van Dinooo wel een collier met oorbellen gekregen, dat ik inderdaad op de 50ste trouwverjaardag ook nog wil dragen. Dat kunnen we qua leeftijd nét halen, hopen we.
Ik heb Dinooo een soort van pyamahoes voor ons oude autootje gegeven. Het woog niet tegen elkaar op, maar het was wel leuk om te geven. Mijn cadeau was een verrassing voor Dinooo, zijn cadeau aan mij heeft ie zelf mede helpen uitzoeken. Wel zo handig.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_62962247
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:58 schreef Hi_flyer het volgende:
Spannend! Gaaf hoor!
O+ 11-06-2009 O+
pi_62962327
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef verita het volgende:
Hi_flyer, veel plezier en alvast een hele mooie dag gewenst! Lekker spannend allemaal en ik hoop erg dat jullie mooi weer hebben.
En over dat cadeau wat je als bruidspaar aan elkaar geeft: het is net zo normaal om dat in het budget te stoppen als elkaar wat te geven.
Net wat MinderMutsig zegt: meestal een sieraad. Ik ben geen sieraden mens, maar heb van Dinooo wel een collier met oorbellen gekregen, dat ik inderdaad op de 50ste trouwverjaardag ook nog wil dragen. Dat kunnen we qua leeftijd nét halen, hopen we.
Ik heb Dinooo een soort van pyamahoes voor ons oude autootje gegeven. Het woog niet tegen elkaar op, maar het was wel leuk om te geven. Mijn cadeau was een verrassing voor Dinooo, zijn cadeau aan mij heeft ie zelf mede helpen uitzoeken. Wel zo handig.
Wij hebben ook wel samen de sieraden uitgezocht, we hebben een setje oorbellen en een ketting met hanger die aansluiten bij onze trouwringen Duur grapje maar wel erg gaaf om te hebben
O+ 11-06-2009 O+
pi_62966866
onze trouwringen waren eigenlijk een koopje
maar idd mn oorbellen daarbij.....
pi_62974584
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
onze trouwringen waren eigenlijk een koopje
maar idd mn oorbellen daarbij.....
Gaat hard dan met het budget he? Hakte er bij ons wel in
O+ 11-06-2009 O+
pi_62976190
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:58 schreef Hi_flyer het volgende:
Heeeel veel plezier!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62976365
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:53 schreef tessie het volgende:

[..]

Heeeel veel plezier!!
Wat zij zegt.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:05:28 #264
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_62977885
Dank jullie allemaal, spannend hoor
De trouwauto wordt zo gebracht en dan verdwijnen we naar een hotel. Hopelijk vergeet ik niks mee te nemen. Bloemen, kostuum, ringen, alles ligt hier...
pi_62978157
Have fun Hi flyer, geniet er onwijs van!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:32:26 #266
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62978570
Hi_Flyer.. have a great day !!
pi_62981306
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Hi_flyer het volgende:
De trouwauto wordt zo gebracht en dan verdwijnen we naar een hotel. Hopelijk vergeet ik niks mee te nemen. Bloemen, kostuum, ringen, alles ligt hier...
heel veel plezier en een mooie dag gewenst!
pi_62981324
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Hi_flyer het volgende:
Ook van mij nog veel plezier gewenst!
pi_62989951
En van mij ook!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_63001291
Vind het maar moeilijk om een leuke auto te vinden voor vervoer die dag
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 6 november 2008 @ 18:22:23 #271
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_63006917
BigBird.. Wat dacht je van een mini-coopertje.. nog zo'n heel kleintje !

Hier een voorbeeld : helemaal onderin
pi_63007609
Auto wachten wij nog even mee. Eigenlijk hebben we geen zin om er geld aan uit te geven.
Mn vader heeft een " kennis" met een Ferrari en mn baas wat vrienden die porsches etc rijden. Hopelijk ben ik zo brutaal om aan hun te vragen of ik de auto een halve dag mag lenen.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:34:57 #273
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_63013023
Heb mijn trouwsite weer eens geupdate, post hier ook nog wat updates, maar druk, druk, druk

www.awuwa.nl
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_63013580
Leuke site! Jullie teksten ook leuk om te lezen! Aftellen is nu echt begonnen!
pi_63022543
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
BigBird.. Wat dacht je van een mini-coopertje.. nog zo'n heel kleintje !

Hier een voorbeeld : helemaal onderin
Die mini cooper is liev, maar eh, ik ben 1.84 en die jurk wordt niet echt klein ook, en is ong 1.89 ofzo Past wel/past niet that's the question

En wij wilden eigenlijk ook geen geld uitgeven aan een auto en gewoon die van onszelf gebruiken, alsin het is een mooie grote nette zwarte auto, maar stiekem is een andere ook wel erg leuk
O+ 11-06-2009 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')