abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62094935
5 avonden per week elkaar zien, vind ik ook wel veel. Waarom blijft hij niet slapen? Of jij bij hem?
pi_62095071
Tja, er over praten met je vriend is toch de beste oplossing.
Over het vervoer probleem je kan toch bij elkaar slapen of kan je vriend soms niet weg brengen. (kan die ook natuurlijk net zo goed naar jou toe gaan)

18-06-1990 = 18 toch?

Trouwens 20 km afstand moet toch wel te overbruggen zijn en elke avond elkaar zien is misschien ook wel iets te veel van het goeden.
Opgeven moment word de verliefdheid gewoon minder bij een relatie en kom je in een nieuwe fase of zo iets zeg maar.

[ Bericht 34% gewijzigd door sander89 op 03-10-2008 00:05:28 ]
............................
pi_62095206
En over welke verkrachtersweg hebben we het eigenlijk?
pi_62095248
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:04 schreef Xennia het volgende:
En over welke verkrachtersweg hebben we het eigenlijk?
In het donkere Betuwe.
............................
pi_62095336
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:54 schreef Xennia het volgende:
5 avonden per week elkaar zien, vind ik ook wel veel. Waarom blijft hij niet slapen? Of jij bij hem?
En het is ook niet gek dat het in het begin wel makkelijk 5 avonden per week is, en dat later afzwakt. De eerste paar weken/maanden zijn echt gewoon wittebroodsweken, en daarin komt het vaak voor dat je elkaar keiveel ziet en geen seconde zonder elkaar doorbrengt, maar dat wordt minder naarmate de realiteit weer terugkomt, zeg maar.
pi_62095400
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef Puala het volgende:
Dan heb ik dus verkeerd geschreven als jij dat er uit weet te halen. Ik kom namelijk WEL mijn huis uit. En ik ben daarnaast nog geen 18, dus ik kan GEEN rijbewijs halen. Ik rij wel scooter en ik kom dus op genoeg plekken. Alleen die weg naar zijn huis toe is gewoon onveilig en ik heb er geen zin in dat er me dingen overkomen. Andere wegen zijn geen optie net als openbaar vervoer. Dat komt gewoon niet in de buurt van zijn huis en dan moet ik alsnog die weg over die ik dus niet over wil.
Je bent een verstandige meid!
Laat je niet opjutten tegenwoordig kun je als vrouw zijnde sávonds echt niet veilig over straat wat mannen er ook van vinden!
(laat ik hier een dikke ! neerzetten...)
En weet je een man die nu al gaat zitten zeuren over vrienden van jou? Ah wat moet dat toch worden in de toekomst..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62095810
Scooters
pi_62096461
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Je bent een verstandige meid!
Laat je niet opjutten tegenwoordig kun je als vrouw zijnde sávonds echt niet veilig over straat wat mannen er ook van vinden!
nou, ik fiets hier gerust 's nachts door mijn ghetto hoor en ik kan het gewoon nog navertellen
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 07:00:16 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62098243
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef SHE het volgende:
Knappe verkrachter die iemand van een rijdende scooter gaat sleuren in het donker.
Dan heeft'ie de beurt wel verdiend jah...
pi_62098955
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef Puala het volgende:
De reden dat ik het weggehaald heb is dat ik er met een ander over heb gepraat heb en dat jullie me niet kennen, dus verkeerd oordelen en dus dat ik niets heb aan jullie raad en tips.

Daarnaast, zet die eerste post maar terug hoor als jullie dat zo nodig vinden.. heb je niets aan alleen gok ik zo.
jammer dat je hier nu nooit meer teug gaat komen om ons te vertellen wat die wijze raad was ,die iemand die je wel kent, je verteld heeft.
And the druids turn to stone...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')