Ik heb al 9,5 maand een relatie met mijn vriend en ik loop nu tegen een aantal problemen aan. Het is elke avond gezellig als hij er is, maar hij trekt steeds meer richting zijn huis. Hij woont een 3 kwartier scooteren van me vandaan, dus nu kan ik niet meer naar hem toe. De weg die ik moet rijden is niet een weg die ik eventjes in het donker kan rijden, want er worden zat meiden aangerand en verkracht daar langs. Dat is wel het laatste wat ik wil en wat ik wil uitlokken.
Het gevolg is dus dat ik constant zit te bedenken op die avonden waarom hij niet hier wilt zijn. Kom er gedeeltelijk wel uit, want 5 avonden van huis af zijn is gewoon niet iets wat je een geruime tijd vol houd. Alleen snap ik niet waarom hem dit nu pas opbreekt en dat hij dat niet gewoon in mei al heeft opgemerkt.
Daarnaast zijn er nog een paar dingen. Hij kraakt mijn vrienden ontzettend af en dat kan ik niet altijd even goed hebben. Ze zijn kinderachtig, ze doen stomme dingen, ze zeuren, ze hebben het alleen maar over zichzelf en ga zo maar door. Hij verbied me niet om ze te zien, maar als ik het een keer over ze heb is hij niet gewoon blij voor me maar enkel maar negatief. Ik vind dit heel moeilijk, maar als ik het aangeef haalt hij zijn schouders op en begint over iets anders.
Zijn vrienden kan ik eigenlijk niet echt mee overweg. Het zijn allemaal jongens die amper met me praten hoe vriendelijk ik me ook opstel richting ze. De meiden uit zijn vriendenkring zijn helemaal samengeklit en hebben allemaal een rijbewijs. Gevolg is dus dat ze ergens afspreken waar ik niet heen kan en dan lig ik er dus weer buiten. Ik heb het daar moeilijk mee, maar dat lijkt hij ook niet te snappen..
Ik durf niet echt met dit alles over hem te praten, want hij doet overal maar zo makkelijk over en ik weet het gewoon niet meer op dit moment. Aan de andere kant maakt het me ook weer heel erg onzeker, want we zijn al zo lang bij elkaar dat ik hem eigenlijk niet meer kwijt wil. Elk moment dat ik met hem ben vind ik ook echt leuk en geniet ik ook echt. Behalve dan als we samen uitgaan, want dan voel ik me gewoon heel erg alleen..
Weet iemand iets wat ik met hem kan doen of hoe ik er echt een keer goed met hem over kan praten? Ik heb geprobeerd het zelf op te lossen, maar hij haalt telkens zijn schouders op en ik kom er alleen helemaal niet meer uit.
-edit- OP teruggezet...
[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 02-10-2008 22:23:00 ]