zo wist niet dat ik zo populair wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had dat ergens gelezen ja,
ben 1 van de weinige uit omstreken Amsterdam volgens mij
Ik kom hier al een tijdje, en lees wel eens watquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef Runx het volgende:
[..]
zo wist niet dat ik zo populair was(
is mijn favo smile ..)
ik zei toch dat die beesten moordlustig zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Logician het volgende:
potdomme even een adhd fret attack hiero
mooi warkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef DrMarten het volgende:
Afgelopen ,TWENTE IS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!![]()
dan maar zonder zeep douchenquote:
Ik las het echt verkeerd, dacht dat er stond "even een ADHD VREET attack hiero"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Logician het volgende:
potdomme even een adhd fret attack hiero
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zei toch dat die beesten moordlustig zijn
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik las het echt verkeerd, dacht dat er stond "even een ADHD VREET attack hiero"
Of gewoon zonder BOBO gaan douchenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan maar zonder zeep douchen
Was al aan het zoeken naar plaatjes van een vreetkickquote:
* Dr.Droxz pakt wijn af... neemt slok... gaat over zijn nek.. hier heb je je wijn weer!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef Logician het volgende:
Ik las onder de BBQ douchen ...
geen wijn meer voor mij
En de potpouri en de vazen en de sieraden en de schoenen en de wijn en.......quote:
idd wijn is vies , echte mannen met borstharen drinken Bierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt wijn af... neemt slok... gaat over zijn nek.. hier heb je je wijn weer!
En whiskey natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:20 schreef Runx het volgende:
[..]
idd wijn is vies , echte mannen met borstharen drinken Bier
Beugel open ploptquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:20 schreef Runx het volgende:
[..]
en en de tassenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En de potpouri en de vazen en de sieraden en de schoenen en de wijn en.......
echte mannen schijnen ook met hun borsthaar te denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:20 schreef Runx het volgende:
[..]
Denken, dat kan je beter aan een vrouw overlatenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:24 schreef Logician het volgende:
[..]
echte mannen schijnen ook met hun borsthaar te denken
nou dan moet je eens maar naar Enschede komen blowfestijn hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Logician het volgende:
[..]
en en de tassen![]()
omg nare beesten zijn het
en nee nog nooit echt geblowed
dan ben ik wel heel slim denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:24 schreef Logician het volgende:
[..]
echte mannen schijnen ook met hun borsthaar te denken
Ben blij dat ik het al jaren niet meer doe zegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Logician het volgende:
[..]
en en de tassen![]()
omg nare beesten zijn het
en nee nog nooit echt geblowed
Is nog beter als wat ik vanmiddag moest doen:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef DrMarten het volgende:
Ow god...... Vanmiddag McAfee eraf gegooid, ga ik het nu opnieuw installeren... krijg ik een pop-up. U heeft geen virusscanner geinstalleerd, weet u zeker dat u dit programma wilt uitvoeren?
Vervolgens crasht de website
Pak jij even een roseetje, ga ik mijn nest in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:30 schreef Leanne het volgende:
nou ut kan mij niet schelen. ik heb geen borsthaar en ik pak ff een roseetje![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denken, dat kan je beter aan een vrouw overlaten
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dan moet je eens maar naar Enschede komen blowfestijn hier
zo wat een afgang voor het slapen gaan ...quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:40 schreef Runx het volgende:
[..]
zo wat een afgang voor het slapen gaan ...
moooooooooooooooooooi!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
plaatje van af het strand
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |