Same question here!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik miste wat er op de webcam te zien was. Stond Michiel te springen?
Domien is niet aanwezig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
iemand anders een nieuw topic openen, graag!
Ik heb de mijne net door de gootsteen gespoeld...quote:
True.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bart en Paul hadden ook iemand anders kunnen zijn.
Het BOEK van Gerardquote:
Geen MH, 90' request.....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
True.![]()
Oja, The Killers for MH please!!
Als BOl op schiet. Distributie kantoor/magazijn zit immers aan de andere kant van de snelweg hier. Dan heb ik hem rap in huis...quote:
Wist je dat...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
I Would Stay is echt zo'n meezinger....
Hoe vaak ik dat nummer wel niet heb gezongen en opgenomen met mn microfoontje...
Ik ook, maar het is donderdagavond dus weekendquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net door de gootsteen gespoeld...
Nu limonadesiroopdrankje met likeur
(kheb echt een zuip-bui...)
Voor mij normaalgesproken niet, maar kneem morgen vrij, dus ja, nu ook weekendquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is donderdagavond dus weekend.
80 jaar geleden was hij voor het eerst te zien als pauze plaat op Omroep Brabant TV.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
I Would Stay is echt zo'n meezinger....
Hoe vaak ik dat nummer wel niet heb gezongen en opgenomen met mn microfoontje...
Ik hield hem ophoog voor jullie en heb hem daarna neergezetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zag ik wel staan voor het scherm van de dalet
Domien en Broekie zijn 2 verschillende personen hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
als domien er bij was , dan was hij nog meer een broekie dan nu
Nou, idd! Van wanneer is dit nummer? En Domien is nu... 20?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
als domien er bij was , dan was hij nog meer een broekie dan nu
Dat is zeker vroeger, 80 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
80 jaar geleden was hij voor het eerst te zien als pauze plaat op Omroep Brabant TV.
Nog geen jaar later waren ze enorm groot. Weer een paar jaar later deed het bedrijf waar ik werkte de toenmalige clubtour. Was zeker wel leuk om mee te maken.
Die piano die je nu hoort, heb ik heel vaak voor mijn neus gehad...
(Vroeger! [ afbeelding ] )
Het verhaal is dat Domien bij een vriendje aan het spelen was en dat vriendje is een broertje van 1 van de leden van Krezip.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, idd! Van wanneer is dit nummer? En Domien is nu... 20?
Maargoed, Krezip komt wel uit Tilburg en kwam er laatst achter dat Domien daar ook vandaan komt (zag een wel erg tilburgse foto op zn flickr), dus tsja, waarom niet?
80 is mijn stopwoordje getalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is zeker vroeger, 80 jaar geleden.
Herinneringen.... Ik herinner me nog dat een vrouw tegen wie ik destijds enoooorm op keek, dat nummer ging zingen, pianist naast dr, was heerlijk......quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
80 jaar geleden was hij voor het eerst te zien als pauze plaat op Omroep Brabant TV.
Nog geen jaar later waren ze enorm groot. Weer een paar jaar later deed het bedrijf waar ik werkte de toenmalige clubtour. Was zeker wel leuk om mee te maken.
Die piano die je nu hoort, heb ik heel vaak voor mijn neus gehad...
(Vroeger! [ afbeelding ] )
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hield hem ophoog voor jullie en heb hem daarna neergezet
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
Nou ja zeg... Draait Michiel helemaal geen Parklife
Dan ga ik maar, mn moeder is jarig en de visite begint binnen te druppelen.
Sterkte...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
sterktequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |