quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hebben jullie nog ruimte voor een extra?
dat is natuurlijk wel makkelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neuh maar het is wel zo prettig als je daarna geen ruzies krijgt waarin je voor hoer wordt uitgemaakt natuurlijk.
En hij staat ook altijd onder mijn neus te sjansen met de kassameisjes in de supermarkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel makkelijk
adres?quote:
Nadat je de term 'ketsfestijn' hebt gehoord bedoel je? Ja dat doet het voor mij ook altijd.quote:
muhahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En hij staat ook altijd onder mijn neus te sjansen met de kassameisjes in de supermarkt.![]()
Zo schattig die meisjes!Dikke rooie kop en steeds maar kijken of ik niks in de gaten heb.
En ik doe natuurlijk of mijn neus bloed en de paracetamol naast de kassa reuze interessant zijn.
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nadat je de term 'ketsfestijn' hebt gehoord bedoel je? Ja dat doet het voor mij ook altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Jaaaaaaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nadat je de term 'ketsfestijn' hebt gehoord bedoel je? Ja dat doet het voor mij ook altijd.
schatje tochquote:
tomtom kan dat niet vindenquote:
gappertquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij niet zo ofwel?
vous voulez couse choucher avec moi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
kom jij bij mij of moet ik je ophalen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kom jij bij mij of moet ik je ophalen?Kom me maar halen. Samen in de auto is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
waar moet ik je ophalen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kom me maar halen. Samen in de auto is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |