je hebt verstand van drank, das genoegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Technisch gezien ben ik nog steeds slijter natuurlijk, met alle bijbehorende papieren. Maar dan wel een zonder slijterij.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Technisch gezien ben ik nog steeds slijter natuurlijk, met alle bijbehorende papieren. Maar dan wel een zonder slijterij.
eindelijk! ik zeg het altijd: niet spelen met je eten!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga studeren voor slager. De boeken staan al thuis.
Eigenlijk hoeft het ook niet... leer t allemaal van pa. En dat terwijl ik geen vlees heetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
eindelijk! ik zeg het altijd: niet spelen met je eten!
Ware liefde overwint alles.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
je hebt verstand van drank, das genoeg
okee. beetje van alles wat spel dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls_III:_Morrowind Moet je wel een ideetje geven
als jij hem slacht, eet ik je paard wel opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk hoeft het ook niet... leer t allemaal van pa. En dat terwijl ik geen vlees heet
Als je nu maar niet denkt dat ik moet lachen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
als jij hem slacht, eet ik je paard wel op
quote:
nee, je heet Sanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk hoeft het ook niet... leer t allemaal van pa. En dat terwijl ik geen vlees heet
Non-lineair adventure RPG spelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
okee. beetje van alles wat spel dus
Ah, je bent weer single. Kom jij eens even hier, meisjequote:
En danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, je bent weer single. Kom jij eens even hier, meisje
Gheyle nueqseks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |