Post eens even normaal mee a.u.b.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:39 schreef sirmike het volgende:
LEKKER LEKKER JONKIES
devrim opzoute met jou
o wacht ff, ik kijk net maar vandaag spelen die zweden in het roodwit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Feyenoord staat eigenlijk met 1-4 voor. Maar dat weten die Zweden niet.
The Greene Machine!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zelfs Greene speelt niet eens zo slecht.
Oh...dan redden ze t makkelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
1-0 jah dus feynoord door als het zo blijft
Die lui hebben een begroting van 5 miljoen, gewoon een hele kleine club.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:40 schreef Jasza het volgende:
Kalmar is erg matig zeg.
Nee en neequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
1-1 en 1-2 gemist.
1-1 zapte ik te laat terug van NEC. Had vreemd genoeg al gevoel dat het in die paar min ineens 1-1 was.
1-2 was ich poepie doen
Mooie doelpunten?
Nee 1 om weer op gelijke hoogte te komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Overigens moet kalmar er nu toch 3 scoren om door te gaan?
Ik word echt schijtziek van dat nummer, dat blijven ze maar zingen, ook in de Kuip.quote:
Ohja duh, dacht even niet helder na.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee 1 om weer op gelijke hoogte te komen
"I Speak To You Of The Science Of Mythologyquote:
ken dat nummer niet. youtube-linkje?quote:
is er wat gebeurd dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef sirmike het volgende:
ken je net zien, winnen we en dan worden we voor 5 jaar uitgesloten.
Dat betekent dan zeker het einde voor feyenoord, en worden we een rechterrijtje club.
kenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef sirmike het volgende:
Dat betekent dan zeker het einde voor feyenoord, en worden we een rechterrijtje club.
waarom zou dat nou weer gebeurenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef sirmike het volgende:
Ja maat ken je dat dahn zienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef sirmike het volgende:
Tis toch rustig in het stadion?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef sirmike het volgende:
Hoezo? Hoe kan de UEFA nou weten of dat Feyenoodsupporters waren?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef sirmike het volgende:
niet gemerkt wat er in de stad is gebeurd?
ook daar kan de uefa bij ingrijpen
Ja wát dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef sirmike het volgende:
niet gemerkt wat er in de stad is gebeurd?
ook daar kan de uefa bij ingrijpen
Omdat ze Feyenoordshirts droegen...misschien he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe kan de UEFA nou weten of dat Feyenoodsupporters waren?
Voor Erasmus??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Bruins wordt gewisseld
Die zijn overal in de uitverkoop dus elke pauper met kleren nodig draagt diequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat ze Feyenoordshirts droegen...misschien he?
Ik kan ook met een Ajax shirt in de stad rond gaan lopen en dan rotzooi trappen. Ben ik dan een Ajax supporter?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat ze Feyenoordshirts droegen...misschien he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |