Heus wel zware pwnactiequote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heus wel zware pwnactieWe liggen wel weer op 1 lijn
hahahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat wel ja, maar ik geef de eer graag aan frequent posters...
Derde keer dat ik er hardop om moet lachenquote:Mark it zero! Fucking mark it zero. I'm perfectly calm Dude... - Walter Sobchak.
Jos, Jordeeeh, Sackboy, BobbyB, Gers, BK, Ik, BT, Reetveter, de kwaliteitsuserts van de vorige top tien die gemaakt werdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
kan zo een paar namen noemen die er zeker bij zitten!!
je had toch pas stage in februariquote:
behangplakkerquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jos, Jordeeeh, Sackboy, BobbyB, Gers, BK, Ik, BT, Reetveter, de kwaliteitsuserts van de vorige top tien die gemaakt werd
Alle nerds verzamelen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 droomt over top tien postities....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jos, Jordeeeh, Sackboy, BobbyB, Gers, BK, Ik, BT, Reetveter, de kwaliteitsuserts van de vorige top tien die gemaakt werd
het is de schuld van de moslims dat het hier zo koud isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nederland pakt haar vorm weer op
Postcount fappers.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
mag ik ff weten of ik erbij zit en waar het over gaat ?
over wie het meeste heeft gepost in klb sc en waarschijnlijk zit je daar niet bijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
mag ik ff weten of ik erbij zit en waar het over gaat ?
Inderdaad, ik zeg zet ze in de fik. Dan maken ze het iets warmer, doen ze ook eens iets goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is de schuld van de moslims dat het hier zo koud is
nee ik wil alleen weten waarover het gaatquote:
Neen, was van dat jubileumtopic dat er een top tien werd gemaakt van hoeveel posts er waren. Van mij was er 95% kwaliteitspost, en 10% naakt dacht ikquote:
nee ik moet ook weleens werken en naar fsc, psv of krc gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef gers het volgende:
[..]
over wie het meeste heeft gepost in klb sc en waarschijnlijk zit je daar niet bij
Van de goede oude tijd waar het nog zo beestachtig gezellig was in de SCquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef gers het volgende:
[..]
over wie het meeste heeft gepost in klb sc en waarschijnlijk zit je daar niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |