Ik begin me af te vragen waarom je het werkelijk waar probeert. No offence maar volgens mij ben je geen kookwonder. Waarom laat je diegene die de eend gegeven heeft niet zien hoe je dat bereidt?:)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:07 schreef ymme het volgende:
En de stukken eend, naast elkaar in een ovenschaal leggen?
Lijkt me niet goed, ze ook nog op elkaar te leggen:P Aangezien in 10 stukken eend heb, zal ik wel 2 ovenschalen in de oven kunnen plaatsen.
Tja, eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen waarom je het werkelijk waar probeert. No offence maar volgens mij ben je geen kookwonder. Waarom laat je diegene die de eend gegeven heeft niet zien hoe je dat bereidt?:)
Als je eend straks opeens very well done is is het namelijk niet meer echt lekker
Eens, eens, eens, eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:24 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, eens moet de eerste keer zijn.
Oefen baart kunst
No brilliance without failure.
Alleen zij die geweldig durven te falen, kunnen ooit iets geweldigs bereiken.
Proberende leert men.
etc.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[flauw-modus]Dan ben ik heel benieuwd waar jij je BH's koopt[/flauwmodus]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[flauw-modus]Dan ben ik heel benieuwd waar jij je BH's koopt[/flauwmodus]
Ik hoor graag van haar dat wij inderdaad gelijk hadden wat betreft onze adviezen dit niet te proberen zonder te oefenenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:als ze niet te vreten waren horen we er wrsch niets van
A) ze reageert niet
B) ze zegt sowieso dat ze helemaal geweldig waren
Enkelvoud, ik ben dus minder. Minder wat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:53 schreef ymme het volgende:
8 Eenden borsten. Voor de iets mindere onder ons.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |