nee vanaf 30 te hard geloof ik?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij 200 gaat ie dan naar de officier van justitie?
oh euroquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik bedoeld meer die boete van Lein, of daar de OVJ bij geweest is....
Nee hoor, voor zover ik weet niet. Heb ook mn rijbewijs niet afgegeven, bekeuring staat op naam van ex-vriendquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik bedoeld meer die boete van Lein, of daar de OVJ bij geweest is....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee hoor, voor zover ik weet niet. Heb ook mn rijbewijs niet afgegeven, bekeuring staat op naam van ex-vriend
Ja daar reed ik dus middenin kwam zeik en zeik nat aan.... afijn er weer weg weer zeik en zeik nat geregend.. en zometeen weer weg.. 3x radenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Woooow zagen jullie die hagelbui net? Mén, ik dacht dat t door de ruit zou komen
Ik gok die laatstequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Wish me luck met dat tiefus weer
Nat, natter of natst! 1 van die 3 gaat het worden
Blijf dan ook binnen, mutsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een hoerenweer. Ben zeiknat geregend door m'n regenpak heen
Je sais; ik heb tegenwoordig een reuze stoere bemodderde fiets, ook van zo'n regenakkefietjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:43 schreef MissHobje het volgende:
Ja het natst klopt aardig plankie![]()
Afijn ik leef nog na tig omleidingen enzo, ik wil echt een autowat een grap die klote fiets.
Hobjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:43 schreef MissHobje het volgende:
Ja het natst klopt aardig plankie![]()
Afijn ik leef nog na tig omleidingen enzo, ik wil echt een autowat een grap die klote fiets.
Geld moet rollen!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik probeer het goedkoopste vliegticket te vindenNog steeds best prijzig, mijn creditcard, wat doe je
Ach kerstbonus en eindejaarsuitkeringquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
oh, en daarvoor nog even een tripje MadridEn na januari zijn we failliet, vrees ik
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:50 schreef remlof het volgende:
Schop!
Dutten jullie tegenwoordig allemaal al voor middernacht in?
Als ik lekker gegeten wil ik wel eens in slaap vallen jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:50 schreef remlof het volgende:
Schop!
Dutten jullie tegenwoordig allemaal al voor middernacht in?
Ik ben nog niet verzuurdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, jullie zijn niet allemaal golfers
[ afbeelding ]
"toch?"
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, jullie zijn niet allemaal golfers
[ afbeelding ]
"toch?"
Hey kaasquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]!!!
btw geef mij ook eens een trekje
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:42 schreef MissHobje het volgende:
thanks, kan wel eengebruiken thanks!
Café rotterdam zit bij Las Palmas, kun je ff opzoeken of t wat is en anders is er alijd Hotel New York op het einde van de pierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
weet er trouwens iemand een leuk en niet te duur restaurant(je) in Rotterdam? Maakt niet uit wat voor soort an sich. Het liefst wel in de buurt van het Nieuwe Luxor
Ik was op de drie oktober kermis met mamaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:06 schreef AKnynke het volgende:
thanks allemaal!Ik heb een stuk taart op d'r gegeten!
Wat is het hier stil zeg! Ongeloofelijk!
Ik zit ook te kieken erg grappig wel tot nu toequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:49 schreef borisz het volgende:
Gefeli Nynke met je moeder
Net lekker boerenkool klaargemaakt in de wok met spekjes, witte wijn, creme fresh en Grandana Pandano
Daarbij tagliatelle
Ohja Gordon Ramsey als gasthoofdredacteur bij boulevard![]()
Ow die knal ik op werk aan morgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:11 schreef borisz het volgende:
Ohja vanaf nu 90ties request op 3fm
Ik ga morgen weer aan de studie vandaag ook een sog dag gehad.
*adem in*quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Die schijt-passieve Belgen bij de supermarkt achter de kassa. Ik erger me al weken dood, vandaag was een dieptepunt: 16 minuten moeten wachten in de rij met 2 (!!!!) mensen voor me, die allebei maar een paar spulletjes hadden. Het scannen en afrekenen van de pizza, drumsticks, frieten, uien en aardappels van de kerel voor mij duurde, ik overdrijf niet, 10 minuten
Kutland. Ik wil emigrerenWant ze hebben hier ook geen albert.nl.
Heb jij er ook zo'n last van, DE?
D_H, popje, daar heeft ze écht geen tijd voor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:39 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon bij de kleine winkels alles kopen
Zeg, gedraag je je eens als een ir. Vraag wáárom duurde het scannen zo lang?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Die schijt-passieve Belgen bij de supermarkt achter de kassa. Ik erger me al weken dood, vandaag was een dieptepunt: 16 minuten moeten wachten in de rij met 2 (!!!!) mensen voor me, die allebei maar een paar spulletjes hadden. Het scannen en afrekenen van de pizza, drumsticks, frieten, uien en aardappels van de kerel voor mij duurde, ik overdrijf niet, 10 minuten
quote:Kutland. Ik wil emigrerenWant ze hebben hier ook geen albert.nl.
Heb jij er ook zo'n last van, DE?
Ja doeiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:39 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon bij de kleine winkels alles kopen
Aaaah superleuk, daytrip samen doen. En dan 's avonds romantisch dineren. Ik zie je appelwangetjes nu al gloeien van plezier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:12 schreef AKnynke het volgende:
morgen ga ik naar Stockholm met de duutser!
Ach lieverdje toch! Het komt wel goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt fokking chagrijnig
Kut-land.....
Wat zeg je dat liefquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaaah superleuk, daytrip samen doen. En dan 's avonds romantisch dineren. Ik zie je appelwangetjes nu al gloeien van plezier.
Je kan het ook op de vriendelijke manier doen. 'Mevrouw, mag ik U helpen om de efficiëntie te verhogen?'quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
.
Wat zeg je dat lief
Lein, ja, natuurlijk moet ik er wat van zeggen. Ik ben alleen wat huiverig gezien mijn oer-hollandse tongval en de reputatie van Nederlanders enzo
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef MissHobje het volgende:
Staan ze je vast aan te staren met van die grote bambi ogenzo van .. wat zegt zij nou
!
waar is die vriendin van m trouwens? Ik mis d'r!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach lieverdje toch! Het komt wel goedEn anders zég je er toch gewoon wat van?
D_H heeft trouwens makkelijk praten, met een vriendin die bijna elk weekend zonder mokken boodschappen doet voor m![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaaah superleuk, daytrip samen doen. En dan 's avonds romantisch dineren. Ik zie je appelwangetjes nu al gloeien van plezier.
Idd al een tijd niet gezien! Zou ze aan het afstuderen zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar is die vriendin van m trouwens? Ik mis d'r!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |