mwa de koersen daar zijn direct al onderuit gegaan, denk dat ze wel stoer genoeg zijn in ossetië ofnietquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:17 schreef kraaksandaal het volgende:
Rusland is ook niet te beroerd om nog wat olie op het vuur te gooien alhoewel die verdacht stil zijn
ja, als ze 100 dollar bijdrukken wordt het totale kapitaal 100 dollar minder waard.quote:Trouwens als ze idd die weet ik hoveel geld gaan bijdrukken in de VS, betekent toch dat de dollar alsnog in waarde keldert?
Dat snap ik effe niet. Ik weet dat als je meer geld drukt dat je dan inflatie krijgt. Maar dollar drukken betekent 100 dollar totaal minder waard?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:02 schreef arPos het volgende:
[..]
ja, als ze 100 dollar bijdrukken wordt het totale kapitaal 100 dollar minder waard.
Als het goed is wel ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:13 schreef Jac0bus het volgende:
Bovendien, dat betekent dus dat ze met die 700 miljard een enorme bak meer geld hebben en dat gaat straks dus ook voor enorme inflatie zorgen, zodat de euro weer hoger komt te staan?
Dat is heul geen P!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:25 schreef Gunner het volgende:
terug vind dollar
Ik hoop dat die dollar de weg terug vindt naar het dalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:25 schreef Gunner het volgende:
terug vind dollar
wie zegt dan dat 1,60 normaal is ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat zit iedereen nu te zeiken. In 1995 kreeg je exact fl 1,50 voor je dollar. Dollar stond dus erg LAAG. In 2002 of 2003? kreeg je méer dan 1 euro dus 2,25 ofzo foor $1 Dollar stond dus hoog. Nu is het weer lager, maar $1,34 is nog steeds een stuk meer dan een paar jaar geleden. iedereen doet maar alsof die euror die richting de $1,60 ging normaal was, maar dat was helemaal niet normaal
Een dure vakantie in de VS en dan jammeren over een dubbeltje op de wisselkoersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef harley het volgende:
ik hoop dat ie weer vlug richting de 1,50 1,60 gaat iig voor Juni 2009 want dan zit ik drie en een halve week in de US (tickets zijn al betaald, rest nog niet)
Dat de Dollar in elkaar plempt is volgens mij zeker, wanneer is de vraagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:18 schreef Vogue het volgende:
Had je dan verwacht dat de koers nog steeds zo laag zou zijn over een jaar? 't Is en blijft flink gokwerk natuurlijk.
Alleen zit het totale kapitaal niet alleen in de VS aangezien er aardig wat aan de dollar is gekoppeld, een hoop andere landen vangen dus een deel van de klappen op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:02 schreef arPos het volgende:
ja, als ze 100 dollar bijdrukken wordt het totale kapitaal 100 dollar minder waard.
Een hele grote schuld die elke dag oploopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:59 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Alleen zit het totale kapitaal niet alleen in de VS aangezien er aardig wat aan de dollar is gekoppeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |