De koers die mijn creditcardmaatschappij mij berekend verschilt anders wel van dag tot dag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Heeft bij verschillende betalings-services wienig invloed, die houden gewoon nog een maandkoers aan van laten we zeggen 1.24 ofzo..
En exporteren heel goedkoop.quote:Op maandag 22 december 2008 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is er nou lekker aan een dalende euro. dat maakt importeren alleen maar ontzettend duur
Jep en dat is waar NL groot geld mee verdientquote:
Zelfs de 1,47 aangetikt vorige weekquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef remlof het volgende:
Ow ik lees hier nu dat ie gister nog hoger heeft gestaan
Vast wel, de FED is immers al klaar met het verlagen van de rente. Europa nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef Jac0bus het volgende:
Jep en nu blijft hij tussen de 1,39 en 1,40 schommelen. Als hij maar niet omlaag gaat
FED klaar met het verlagen, is dat aangekondigd of trek je die conclusie aangezien ze al vrijwel op nul zitten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:28 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Vast wel, de FED is immers al klaar met het verlagen van de rente. Europa niet
Het is impliciet al aangekondigd doordat ze hebben gezegd dat ze 'alle middelen' zullen inzetten na de laatste verlaging. Met andere woorden; de geldpersen draaien warm (figuurlijk). Overigens betekent dat niet dat de dollarwaarde wordt ondersteund.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
FED klaar met het verlagen, is dat aangekondigd of trek je die conclusie aangezien ze al vrijwel op nul zitten?
Ik denk dat hij bedoeld dat de FED voorlopig de rente niet meer zal /kan verlagen. De FED is daar dus klaar mee. Europa nog niet. Of met andere woorden, europa zal/moet de komende tijd vast nog wel een keertje de rente verlagen met een daling van de euro als gevolg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
FED klaar met het verlagen, is dat aangekondigd of trek je die conclusie aangezien ze al vrijwel op nul zitten?
Misschien een rare vraag, maar hoe kan de FED de rente nog meer verlagen als hij al op nul zit?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Alles kan in de economische wereld. Ik dacht dat eerst ook, totdat ik ergens een artikel las dat ze op de een of andere manier toch nog verder konden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar hoe kan de FED de rente nog meer verlagen als hij al op nul zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |