Dat is een topic van augustus 2008.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
ATTENTIE:
Wellich komt er een nieuw album in oktober![]()
http://www.twoism.org/forum/viewtopic.php?t=4347
Thanks!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
Beste site ooit; www.bocpages.org
Wel meer als je het mij vraagt. BoC weet in hun nummers juist dat ene beetje extra te brengen wat ze boven de rest van de genre uittilt. IHMO dan hequote:
Dat bedoelde ik eigenlijk ook want de meeste andere artiesten in hetzelfde genre vind ik te vaak inhoudloos en daardoor saai zijn. Bij BoC heb ik daar geen last van, maar ik kan het niet langer dan 5 nummers luisterenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel meer als je het mij vraagt. BoC weet in hun nummers juist dat ene beetje extra te brengen wat ze boven de rest van de genre uittilt. IHMO dan he
Geen officieel nieuws nee. Maar het is aannemelijk dat we in dit kader iets van ze zullen horen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:32 schreef BJB het volgende:
Nog geen nieuws over een nieuwe release in het kader van het 20-jarig bestaan van Warp?
Nice. Erg realistisch kleurgebruik als je kijkt naar de originele art. Ik zou wel een schilderij van Geogaddi willen kan ze die niet voor me regelen? Dan krijgt ze van mij een fles whiskey.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn buurvrouw heeft voor mij de cover van the campfire headfase geschilderd
Ik wil ook wel die Music has the right.. maar dan wel op 3 bij 1 meter als het kan.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:15 schreef On het volgende:
[..]
Nice. Erg realistisch kleurgebruik als je kijkt naar de originele art. Ik zou wel een schilderij van Geogaddi willen kan ze die niet voor me regelen? Dan krijgt ze van mij een fles whiskey.
Tof!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe buurvrouw heb je! Erg mooi.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |