DC, dat plooit netjes terug! En ook nog zo'n lekkere baby!
Cattie, fijn dat de kleine goed groeit! Je zorgen maken is nooit leuk.
Chaca, ik hoop dat je inmiddels lekker slaapt, of in ieder geval lekker rustig in bed ligt!
Saffier, fijn dat je nu 2 goede dagen hebt gehad. Een goed begin is het halve werk

@ Davinia, ik heb nu geen baan. Het tijdens mijn studie ook nooit echt een baantje gehad (wel dagjeswerk). Ik had al snel een vriend, en het was leuker om dingen met hem te doen. En omdat ik in het weekend regelmatig naar mijn ouders ging, kon een weekendbaantje ook niet. Ik heb het wel eens overwogen, maar voor het geld nooit gedaan. En eigenlijk moet ik nu mijn kostbare tijd besteden aan mijn studie. En als er motivatie is, zal dat ook wel lukken. Alleen zoals het nu gaat, is het gewoon een zwart gat. Maar ik ga nu alles proberen om het toch af te ronden. Stoppen is toch wel zonde van de tijd, en mijn leuke mastervakken.
Maar alleen thuis zitten begint er nu af en toe wel in te hakken. Je sociale kring wordt ook kleiner, en dat mis soms ik toch wel. Dan heb je tenminste af en toe wat afleiding van de poepluiers
Heb inmiddels ontdekt dat de gemeente waarschijnlijk mijn 1/6e werkgeversdeel van de kinderopvang mag betalen. Zou toch wel weer iets schelen.
En lief dat iedereen zo meeleeft