abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62103852
Chaca, wat klinkt dat beroerd. Hopelijk gaat het snel wegtrekken!

Karin .

DF goed om te lezen dat er wat zonnestraaltjes tussen de donkere wolken doorpiepen!
Fake it till you make it...
pi_62104496
Chacama, kan j dan niet beter gewoon thuis in bed blijven?
Als ik migraine heb, ga ik echt nergens heen, dan lig ik in bed met een dekbed over mijn hoofd en de gordijnen dicht.
pi_62104562
Als ik migraine heb kan ik ook helemaal niets meer. Het lijkt me verstandiger om in je bed te gaan liggen ipv werken en computeren, gaat het ook weer sneller over.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:46:08 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62104742
Jeutje, chaca, dat klinkt echt superheftig. Nooit geweten dat migraine zo'n ellende was! Heel veel sterkte

Karin, gecondoleerd met je konijn.

DF, fijn dat je afstudeerprofessor je lijkt te steunen. Heb je eigenlijk ook een baan nu?
Succes met de keuze iig.

Simmu, weet je al of je het huis hebt? Spannend!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:49:40 #30
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62104839
lief van jullie. zou wel in bed willen liggen, maar dat gaat helaas niet. mijn man is wel druk bezig om zijn werk buiten zo snel mogelijk af te maken, zodat ik zo snel mogelijk naar huis kan en naar bed. We hebben helaas nog niet de luxe om personeel in dienst te hebben om dit soort 'problemen' op te vangen. En in het buitenwerk is juist nu erg druk met heggen snoeien en tuinen winterklaar maken... het komt toch altijd op het verkeerde moment. Maar ik moet zeggen dat de koppijn nu in een sluimertoestand is en zolang ik me rustig hou het goed gaat. Wel ben ik erg shaky op mijn benen en rare luchtjes ed. zijn niet prettig, maar het gaat. En straks mag ik dus inderdaad lekker mijn bedje in.
pi_62109884
@Karin: agut, arm beesie... sterkte ermee meid!

@Ladywbr; wat voor ontsteking dan? wat raar? hopen dat et snel weggaat!

Hier heeft meneer Wipneus van 22.30 tot bijna 05;00 uur geslapen, wij hebben dus zalig geslapen. Meneer zit nu op 6 voedingen van 120cc en weegt nu 3600 gram, 900 gram boven zn geboortegewicht dus

verder nog wat vergelijkingsfotos:

VOOR:

NA:

Naked

LUCA 5 uur oud:

Luca 26 dagen oud:

Ongelovelijk hoe snel ze veranderen....

[ Bericht 3% gewijzigd door DevilsChase op 03-10-2008 18:27:10 ]
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_62109935
Wat ben je mooi teruggeplooid, DC!
pi_62109961
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:28 schreef owlet het volgende:
Wat ben je mooi teruggeplooid, DC!
ik heb ook behoorlijk gefietst op mn fietsje boven op zolder je had me moeten zien
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:14:07 #34
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62110713
Lieve Chacama,
Uiteraard vind ook ik die enorme aanval erg naar voor je en wens ik je sterkte.
Maar er moet me ook iets van het (bezorgde) hart.
Hoe kun je dergelijke heftige signalen van je lijf nu zó negeren/de kop in drukken??
Ik wéét van jullie nijpende situatie. Juist daarom zou je dit goed in acht moeten nemen. Jouw geest wordt niet voor niets teruggefloten door je lijf. Hoe hard moet het nog roepen voor je er wél naar luistert?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:16:48 #35
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62110770
DF, fijn dat er hoop gloort aan de horizon!
En DC, wat dacht jij, ik ga de dames in OUD eens eventjes jaloers maken?
Bravo, wat een prachtbuikje!

Edit: Prachtkind ook hoor!
pi_62110952
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:16 schreef Moonah het volgende:
DF, fijn dat er hoop gloort aan de horizon!
En DC, wat dacht jij, ik ga de dames in OUD eens eventjes jaloers maken?
Bravo, wat een prachtbuikje!

Edit: Prachtkind ook hoor!
Nee hoor, ben er gewoon trots op en ik heb er hard genoeg voor gewerkt dus mag het best laten zien toch Heb em trouwens aangepast, ff een blote erbij!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:31:47 #37
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62111065
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:26 schreef DevilsChase het volgende:

[..]

Nee hoor, ben er gewoon trots op en ik heb er hard genoeg voor gewerkt dus mag het best laten zien toch Heb em trouwens aangepast, ff een blote erbij!
En terecht dat je trots bent!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:29:41 #38
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62112311
@Moonah, je hebt gelijk. En ik weet het ook, maar tussen weten en doen, ligt bij mij helaas nog een hele grote wereld van verschil. Ik kon om half 4 naar huis en ben toen eerst gaan liggen, om daarna de meiden te gaan halen. Ik ga zo weer liggen en morgen doe ik het ook rustig aan. Dat jij/jullie bezorgd zijn, vind ik heel begrijpelijk als ik van buitenaf naar mezelf zou kijken, zo mezelf echt werkelijk helemaal verrot schelden en voor gek verklaren, maar helaas zit ik er middenin en zijn de keuzes minder objectief te maken als dat ik zou willen.

DC, wat een heerlijk ventje en wat ben jij lekker teruggeplooid. Mag je zeker trots op zijn.... op allebei trouwens.

Ik kreeg vanochtend trouwens bij de HA een pluim... de arts wist me met een grote glimlach te vertellen dat ik twee heerlijke meiden heb... nou wat wil je als moeder nog meer horen.
pi_62113926
Chaca, ik was/ben eerijk gezegd meer geïrriteerd dan bezorgd dat je met zoveel hoofdpijn zat/zit te FOK!en ipv in je bed te liggen. Maar dat zal wel aan mijn liggen...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:40:37 #40
108648 cattie
lieve moeder
pi_62114040
Chacama, ik sluit me aan bij Moonah!
DC, ik ben jaloers, zo'n buik had ik voor mijn eerste zwangerschap zelfs niet.
Deepfreeze en Karin:

Ik wil nog even melden (voor degenen die niet in Z&G meelezen) dat de arts bij de controle gisteren de grootte van de baby gevoeld heeft en naar haar mening is de baby nu zeker niet klein, eerder zelfs aan de grote kant. Ik moet me er dan ook zeker geen zorgen over maken volgens haar. Dat luchtte mij erg op. Ik voel me nu een stuk zorgelozer! Ik zie nu alles weer wat zonniger in. Ook de andere zorgen zijn weg of veel kleiner.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:41:05 #41
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62114049
Nee, snoop dat ligt niet aan jou. Denk dat ik dat zelf ook gedaan zou hebben als ik vanaf jou kant naar mezelf zat te 'kijken'.

Hoofdpijn is nu overigens weg. En na mijn kop thee, ga ik gewoon slapen. Maar vandaag door de dag heen heb ik FOK! gebruikt als afleiding. Ik kon niet in bed gaan liggen. Ja, daar is nog een hele discussie over te voeren, maar voor mijn gevoel was het onmogelijk om in bed te gaan liggen..

Cattie, wat een heerlijk nieuws van de VK. en nu lekker rustig genieten van de rest van je zwangerschap.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:45:23 #42
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62114144
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:40 schreef cattie het volgende:
Ik zie nu alles weer wat zonniger in. Ook de andere zorgen zijn weg of veel kleiner.
Heel fijn om te lezen cattie!
Ik wist overigens idd niet dat je je zorgen maakte over het aankomende kindje. gelukkig is het oké.
pi_62114165
Cattie, wat fijn voor je
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:12:43 #44
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62114879
Cattie wat fijn dat je nu wat minder zorgen hebt en dat je kindje niet te klein blijkt te zijn!
Chacama luister alsjeblieft!! naar je lijf, je hebt er maar één! Beterschap..

Denk goed en rustig na wat je wil met je opleiding DF, nu afbreken is misschien ook wel zonde. Fijn dat de prof met je meedenkt naar een oplossing. Sterkte met je beslissing ,

Ik heb er 2 dagen op mijn nieuwe werk opzitten, na de 1e dag had ik een behoorlijke hoofdpijn van alle informatie die ik even snel te verwerken kreeg maar vandaag viel dat gelukkig alweer mee. .
Ik ben héél erg blij dat ik de stap genomen heb om mijn ontslag te nemen, het is nog wel wennen natuurlijk maar ik zit al beter in mijn vel na deze 2 dagen dan in de afgelopen 2 jaar!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:14:39 #45
108648 cattie
lieve moeder
pi_62114962
Een nieuwe baan is ook erg inspannend Saffier! Fijn dat het zo goed voelt!
pi_62115033
Wat fijn Cattie!

En Deepfreeze ziet het ook al weer wat zonniger in, mooi!

En chaca weer hoofdpijnvrij. Fijn. Want hoofdpijn is toch echt wel super super irritant

En nog even een voor Saffier!

We hebben vandaag ons konijntje begraven in de tuin.
Daarna voelde ik me ook een stukje beter
Ik had wel zoiets van: waar zit je je nou zo druk om te maken, het is een konijn. Dat wordt nog wat als onze kat een keer doodgaat. Gelukkig is die nog maar 3 jaar.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:22:34 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62115208
Karin Het blijft toch jouw beestje dan toch? Dat is altijd naar.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:25:05 #48
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62115310
Karin wat vervelend van je konijn.,
ik kijk hier via mijn mobiel, reageren gaat traag en best lastig, sorry dat ik niet op iedereen kan reageren
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:34:37 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62115608
Fijn te lezen dat het zo goed gaat met je nu Saffier!
pi_62115908
DC, dat plooit netjes terug! En ook nog zo'n lekkere baby!
Cattie, fijn dat de kleine goed groeit! Je zorgen maken is nooit leuk.
Chaca, ik hoop dat je inmiddels lekker slaapt, of in ieder geval lekker rustig in bed ligt!
Saffier, fijn dat je nu 2 goede dagen hebt gehad. Een goed begin is het halve werk

@ Davinia, ik heb nu geen baan. Het tijdens mijn studie ook nooit echt een baantje gehad (wel dagjeswerk). Ik had al snel een vriend, en het was leuker om dingen met hem te doen. En omdat ik in het weekend regelmatig naar mijn ouders ging, kon een weekendbaantje ook niet. Ik heb het wel eens overwogen, maar voor het geld nooit gedaan. En eigenlijk moet ik nu mijn kostbare tijd besteden aan mijn studie. En als er motivatie is, zal dat ook wel lukken. Alleen zoals het nu gaat, is het gewoon een zwart gat. Maar ik ga nu alles proberen om het toch af te ronden. Stoppen is toch wel zonde van de tijd, en mijn leuke mastervakken.
Maar alleen thuis zitten begint er nu af en toe wel in te hakken. Je sociale kring wordt ook kleiner, en dat mis soms ik toch wel. Dan heb je tenminste af en toe wat afleiding van de poepluiers
Heb inmiddels ontdekt dat de gemeente waarschijnlijk mijn 1/6e werkgeversdeel van de kinderopvang mag betalen. Zou toch wel weer iets schelen.

En lief dat iedereen zo meeleeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')