sangdrax moet 3 november (naja, eigenlijk de eerste maar dat valt op een zaterdag) beginnen. dus wellicht over twee en een halve week, anders over 3 weken (dingen regelen dus!!!)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Simmu, we gaan je hard missen dat weekje hoor![]()
Op welke termijn gaan jullie over? In ieder geval fijn dat je bij de "nare" mensen vandaan verhuisd.
bah! kunnen ze niet een schema geven wanneer er geboord wordt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:47 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd Simmu!
Drenthe is niet écht de middle of nowhere hoor, Groningen-stad is dichtbij
Ze zijn hier wéér aan het boren trouwens
Wat knap van je ma!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:37 schreef simmu het volgende:
ma had opgepast, en die kwam er niet over uit hoe *schattig* selene is. ze snapt inmiddels trouwens het kiekeboespelletje al!
Ik ook!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb gewoon elke keer Ruben daar gedumpt en haal hem weer op zonder een traan te laten. Het klinkt heel hard, maar hij was 2,5 maand toen hij er voor het eerst heenging en had toen echt geen besef van wat en hoe. En als ik zie hoe leuk hij aan het spelen is met de andere kindjes, dan hoef ik me daar echt geen zorgen over te maken hoor
Misschien ben ik wel een rare moeder, maar ik heb me nog nooit schuldig gevoeld ofzo (en ja, daar voel ik me dan wel weer schuldig over, want je schijnt je schuldig te moeten voelen).
Ik word eigenlijk een beetje kriegel als ik snel naar mijn werk door wil en er staat een moeder vijf minuten te knuffelen met een kind wat al op de armen van de leidster zit terwijl ik alleen maar te melden heb dat er geen bijzonderheden zijn, maar nee, dan moet er naar de deur gelopen worden en gezwaaid worden en dan kan ik mijn zegje doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |