quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:36 schreef staticdata het volgende:
9721 - 300 puntjes naar beneden.
9642 al![]()
9597 - 7 %![]()
wordt de dow niet stilgelegd op een moment?
Balkie moet bij Bush een bod neerleggen om New York terug te kopen
Hmm Schumacher was al verdacht tijdens de tour maar was blij dat het niet doorgezet heeft. Valt me toch wel erg tegen aangezien het een van mijn favo`s is. Piepoli heb ik geen goed woord over... Die had 2 jaar geleden al achter slot en grendel moeten zitten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef dutch_cyclist het volgende:
Tourvedettes Schumacher en Piepoli betrapt op epo
Jammer van Shumacher, had hem wel hoog zitten
Erg verdachte rallye zo in de laatste minuten en na de bel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef ursel het volgende:
[..]Zat ik er dus niet zo heel erg ver naast..
![]()
Jammer dat die weer wat gestegen is in de tussentijd..
Ga jij eens terug onder je steenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:48 schreef spy08 het volgende:
en dan zeker voor 1 euro per dag gaan werken en rondlopen met een kommetje en bedelen om rijst. Gasten die in India gaan wonen/werken zijn nazaten van die kolonialisten die India in de jaren 30 en daarvoor hebben uitgebuit en waar Ghandi zo tegen was. Je zal daar maar brandweerman zijn...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:52 schreef ursel het volgende:
Weer wat positief nieuws in slechte tijden..
T-Spoon brengt jaren negentig weer terug
ik juist hopen op een slaapkamer actiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:10 schreef FJD het volgende:
Puni, bij voorkeur bij jou als jedat niet erg vindt. Vanaf volgende week is m'n ma weer terug van vakantie en om nou op een klein slaapkamertje te zitten is ook weer zoiets
![]()
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:24 schreef staticdata het volgende:
ik juist hopen op een slaapkamer actie
Zoals vorige keer ging het primaquote:maar bij mij is prima hoor![]()
volgende week vrijdag of hebbie een andere dag in gedachte?
Whehe..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:26 schreef Keltie het volgende:
Wehe, m'n vriendin is een beetje gepwnd door der pa
Zij wilde nog niet echt samenwonen door 2 zaken;
1 - Was haar pa, omdat ze dacht dat hij het te snel vond (staat 'garant' voor het huis, dus zij vind dat ze toestemming moet hebben. Ondanks het feit dat ze 26 is)
2 - Ze zou nog 'bagage' hebben van de vorige relatie. Nu heb ik ook bagage, maar dat is hoofdzakelijk het appartementMaargoed, die 'bagage' vind ik redelijk gelul omdat ze het niet prettig vind dat ik nu zo'n 2 dagen in de week thuis slaap en dus ook zo'n avonden in de week thuis doorbreng (zij alleen, leek mij wat beter voor die 'bagage'. Als ik daar blijf veranderd er niets zegmaar).
Nu had die pa deze week eens een schilder geregeld en bleken de kozijnen rot te zijn, nu heeft hij een zaak in kunststof kozijnen dus dat was allemaal geen probleem maar gisteravond was haar moeder even bij ons, omdat zij met z'n 2en op ziekenbezoek gingen en die had het erover dat Pa het niet erg vond om die kozijnen te vervangen maar dat hij zich afvroeg wat wij gaan doen omdat hij toch wel het gevoel had dat ik veel bij z'n dochter sliep.. "Blijven jullie hier?", "Verkoopt Bart z'n appartement", "Gaan jullie samen naar wat anders kijken?".
Oftewel, m'n vriendin was bang voor een reactie van der pa terwijl hij al verder dacht over het samenwonen
Maargoed, nu eens proberen m'n vriendin te overtuigen dat ze nu in een kuthuis woont en dat ik liever 2 locaties verkoop om er 1 voor in de plaats te kopen
Vanavond toch eens aansnijden..
Pa van vriendin
Vriendin
Bart
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Veel plezier met Alicia Keys vanavond
quote:If you bought $1000 of stock a year ago, you would now have:
$91.28 if you bought Washington Mutual
$37.50 if you bought Neomagic
$21.29 if you bought Freddie Mac
$20.79 if you bought Fannie Mae
But, if you had purchased $1,000 worth of beer one year ago, drank all the beer, then turned in the cans for the recycling REFUND... You would have $... 214.00 in cash.
So the best investment advice is to drink heavily and recycle.
It's called the 401-Keg Plan
Hoezo zou=??? dat is mijn tactiek.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoezo zou=??? dat is mijn tactiek.
Ik doe vaak genoeg mijn week boodschappen van het statiegeld
Afhankelijk van hoe Fortis gewaardeerd gaat worden. Vliegt daar meteen anderhalf tot twee euro vanaf dan gaat het hardquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef ursel het volgende:
De AEX gaat vandaag nog wel door de magische grens van 300..![]()
Als vanmiddag amerika wakker wordt keldert die er wel doorheen..
Hier kan je met gratis spelen op de beurs..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe Fortis gewaardeerd gaat worden. Vliegt daar meteen anderhalf tot twee euro vanaf dan gaat het hardAnders blijven ze veilig maar goed ik gok net zo hard als jij doet
Ik zou zeggen, meld je aan. ik maak wel groep aan Ik heb een competitie aangemaakt..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef jpjedi het volgende:
12uur een persconferentie over Fortis.
Dollar is al naar de griep.![]()
[ afbeelding ]
Beurs competitie lijkt me wel wat inderdaad.
groepsnaam?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, meld je aan. ik maak wel groep aan..
uhm vorige week stond ie nog op de 1,45 en nu 1,35 dus voordelig is het niet voor jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang die dollar nog maar even flink naar beneden gaat vind ik het prima
Alle excursies in Chili en Argentinė moeten betaald worden in dollars
Met de huidige stand gaan er dus 3 door..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wilde het net posten! Pfffff wat een zware loting voor allemaal! Gelukkig gaan de 1ste 3 door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |