Ben niet in de buurt van de XBoxquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Potje met elkaar spelen zo? Een levende medespeler is toch leuker dan AI
Vergelijk jij mij nu met Hamiltonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wordt oud, de nummer 1 ging er met bijna 90 omheen. Tenzij die persoon Hamilton heet ben jij dus gewoon belachelijk traag
Dan is Fifa toch een stuk leukerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:49 schreef Keltie het volgende:
Ben niet in de buurt van de XBox
Plus over een 3 kwartier komt Feijenoord, heerlijk 90 minuten lang ergernis
Geen dank, geen dank.quote:
Behalve Ajax danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord!Hoppa! Nu hopen dat de andere Nederlandse clubs ook doorgaan
T was niet mooi maar uiteindelijk wel verdiend. Wat kan die Suarez voetballen zegquote:
Zal vanavond m'n router weer eens instellen, dan kan ik weer onlinequote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Potje met elkaar spelen zo? Een levende medespeler is toch leuker dan AI
Gamehubs.comquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zal vanavond m'n router weer eens instellen, dan kan ik weer online
Ow, en een Live-Abbo afsluiten want die was verlopen
Heb geen CC, dus net maar eens een paypal-account aangemaakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Gamehubs.com
Goedkoop en ze sturen je de code per email
Roep maar als je snel een code wil dan gebruik ik mijn PP wel en kun je het bedrag overmaken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb geen CC, dus net maar eens een paypal-account aangemaakt.
Moet 5-7 dagen wachten tot ze m'n rekeningnummer hebben gecontroleerd
Maar!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Roep maar als je snel een code wil dan gebruik ik mijn PP wel en kun je het bedrag overmaken.
37,- bestelling gedaanquote:
PM even je bankzooi..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:55 schreef FJD het volgende:
[..]
37,- bestelling gedaanVanavond Fifa hopelijk
Mja, valt wel mee..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:25 schreef Keltie het volgende:
Gefeliciteerd... Weer? Zijn jullie een soort van menselijke konijnenfamilie ofzo?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:51 schreef FJD het volgende:
Geef m een fiets
Keltie; stuur vanmiddag wel, kan hier niet in PM
Anytimequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fred! Vanaf hoe laat kun je morgen?
Een quadje..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vakantie geboekt
28 dagen naar Chili & Argentinië
29 november vlieg ik weg
Ik kan niet wachten
Vanmiddag ook nog maar even een nieuwe pc bestellen
Nieuwe pc
op naar de bradwurstenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vakantie geboekt
29 november vlieg ik weg
Ik kan niet wachten
Nieuwe pc
Me baas is ook nog eens zo vriendelijk om me 6 dagen naar Amerika te sturen in januariquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:48 schreef FJD het volgende:
Gaaf Jorrit![]()
Ik ga denk ik voor 8 dagen Zweden in Feb
Schijnt dat jij best zonder kan..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Me baas is ook nog eens zo vriendelijk om me 6 dagen naar Amerika te sturen in januari
Zweden is ook erg mooi, daar wil ik ook nog een keertje naartoe![]()
Drank is er alleen wel duur
Goed bezig Jorritquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vakantie geboekt
29 november vlieg ik weg
Ik kan niet wachten
Nieuwe pc
Disk is inderdaad nog iets waar ik over twijfel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed bezig Jorrit. Ben nog nooit in Zuid-Amerika geweest maar veel goede verhalen van mijn broer gehoord over Peru. Veel plezier alvast met dromen over de vakantie.
![]()
PC`tje is niet verkeerd. Ik had zowat dezelfde bijna besteld ook op basis van de best-buy gids van tweakers echter vanwege drukte heb ik het maar weer even vooruitgeschoven.Let wel op dat die reapers slecht leverbaar zijn. En de 1TB spinpoint zijn vanwege de disc diameter zowat even snel als de raptors en sneller in Raid.
Nah punt is meer dat die spinpoint een stuk goedkoper is met dezelfde snelheid en verreweg meer opslag als bonus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Disk is inderdaad nog iets waar ik over twijfel.
Wellicht dat ik toch voor raid ga, maar het liefst heb ik dan 2 raptors.
Diskspace heb ik genoeg op mijn NAS en die is ook snel genoeg om HD content te streamen naar mijn pc.
Je helemaal gelijk, echter een raptor raid is sneller dan een die spinpoints in raid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nah punt is meer dat die spinpoint een stuk goedkoper is met dezelfde snelheid en verreweg meer opslag als bonus.
Raptor in Raid is wel de bom natuurlijk al komt het voor een prijs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je helemaal gelijk, echter een raptor raid is sneller dan een die spinpoints in raid.
Echter prijs technisch zijn die spinpoints veel goedkoper... en je hebt meer ruimte...
Nou ja vanmiddag maar de knop door hakken. Beschikbaarheid is het belangrijkste, aangezien ik hem eind deze maand echt moet hebben.
quote:
je kan zelf toch een kaartje droppen. je hebt de website nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Geef gelijk ff door dat je wel iemand kent die hun website kan fixen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |