Hmm ik had eens naar No Trigger gezocht, klonk wel vet, alleen kon geen download vindenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Een van de betere "nieuwere" bands vind ik.
Luister ook eens No Trigger zou ik iedereen hier aanraden. Ook een vrij nieuwe band, alleen nog niet echt ontdekt zoals Rise Against.
Ja beide nieuwe bands dus vind ik. De meeste punkrockbands die deze stijl maken zijn veel ouder.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
Overigens wil ik niet lullig zijn maar ik las op Last FM dat No Trigger in 2000 is ontstaan, dat terwijl Rise Against in 1999 is ontstaan
Dit is eigelijk wel de beste reden ooit. *Gaat d'r ouders inlichten over het concert waar ze heengaat*quote:
Ik had hoge verwachtingen van Strike Anywhere live, maar ik vond het op Groezrock enorm tegenvallen. Waarschijnlijk is het in een zaal wel heel anders. Dusja.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gaan er eigenlijk ook nog mensen naar Brussel voor dit concert? Ik ga naar beide namelijk...
Ben overigens ook wel erg benieuwd naar Strike Anywhere, hoe ze live zijn. Wat ik van Rentokill gehoord heb vind ik 3x niks.
Wees punk, gewoon gaan, fock ouders!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef xalo het volgende:
[..]
*Gaat d'r ouders inlichten over het concert waar ze heengaat*
Kan je trouwens niet wat voor me uploaden van No Trigger? Kan namelijk nergens wat vinden...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Een van de betere "nieuwere" bands vind ik.
Luister ook eens No Trigger zou ik iedereen hier aanraden. Ook een vrij nieuwe band, alleen nog niet echt ontdekt zoals Rise Against.
Ik ben de volgende dag jarig, weet niet of ze het dan waarderen als ik de hele dag in bed ligquote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef Migue het volgende:
[..]
Wees punk, gewoon gaan, fock ouders!
Maar ik heb zo'n leuke familie die altijd op m'n verjaardag langs komtquote:
Ze hebben 1 cd, Canyoneer. Deze is te krijgen in de meeste underground recordshops. En anders is hij wel te bestellen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:32 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Kan je trouwens niet wat voor me uploaden van No Trigger? Kan namelijk nergens wat vinden...
Ik heb Strike Anywhere 2 keer gezien en beide keren was het erg goed, zowel technisch als qua show.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen van Strike Anywhere live, maar ik vond het op Groezrock enorm tegenvallen. Waarschijnlijk is het in een zaal wel heel anders. Dusja.
Ik heb wel kaartjes, gelukkigquote:Op donderdag 27 november 2008 13:29 schreef Brammie1 het volgende:
fuck zeg, uitverkocht! En ik heb geen kaartjes![]()
nou moet ik vast wat romantisch gaan doen met m'n vriendin
Ik kijk nu even. Ziet er mooi uit!quote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Website is eindelijk online sinds een paar dagen: www.generation-lost.com
Hoop te horen wat jullie er van vinden en hoop jullie ook terug te zien op het forum!
Op mijn site? Ik heb Rise Against met Generation Lost gelinkt, maar bij mij doet hij het niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:34 schreef Ixnay het volgende:
Wat is dat voor vet nr op de achtergrond, ik ken het helemaal niet.
* Ixnay gaat 16 februari naar Rise Against in Brussel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |