quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus jij zit nu stiekem beneden nog op fok terwijl hij boven slaapt?
Wel zachtjes doen hoor, anders maak je 'm wakker.
Je stelt me teleur c.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
Omg, een ONZ-topic en ik ben de enige die op "Ik zou niet zonder bier kunnen" heeft gestemd
Hopelijk niet. Maar mijn wensen worden nooit vervuld.quote:
Wat een niveau ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Maar mijn wensen worden nooit vervuld.
Ik had een niesbui. Ik stemde op iets met puppeteer.quote:
Dat is noujuist 1 van de voordelen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat een niveau ookBeetje mensen bashen terwijl je mod bent.
Net als die rechter op geenstijl bij rutger! KEKEKEKEKEEKEquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Ohja. Jij die andermans niveau bekritiseert.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Inderdaad niet godzijdank.quote:
Fair enuf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had een niesbui. Ik stemde op iets met puppeteer.
En ik lieg dit keer echt niet.
Maar ik heb geen zin in om onder een proxy te gaan surfen om nog een keer te stemmen.
BWHAHAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:29 schreef Olep het volgende:
de_boswachter. Daar noem je dan ook een voorbeeld zegRemlof, die heeft tenminste klasse.
Jouw gebrek aan kennis van ONZ en z'n verleden verbaasd me eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:32 schreef Olep het volgende:
Cerror: Wat ben jij een klapjostie zeg. Man, ik zou zelfs mod kunnen worden. Als ik zo naar u kijk tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |