Ah, is dat het probleemquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme, tyfusturk
Donderstraal op met je schijtmuziek
Daar heb ik dan weer tips voor, maar vorige keer kostte me dat een notequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef eer-ik het volgende:
M'n niet kunnen slapen heeft niet alleen met mijn gebrek aan moeheid te maken, maar vooral met het gebrek aan fatsoen van die !@#)&!@$)( hoerenlopers.
Pretty much.quote:
Doe eens in een notendop dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer tips voor, maar vorige keer kostte me dat een note
quote:
Nog minder als nu?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
En uh in de steek? wel meer dan nu.. want bij defensie minder tijd en zin om te fokken enzo. Dus is even afwachten allemaal
Dit had ik niet achter je gezocht!quote:
wtfquote:Datum vandaag - 22:21
Onderwerp seksdate in Antwerpen ?
Geen foto's gevonden. Dat zou je argwaan moeten wekken.
31 / V / Antwerp, België
ben een jonge aantrekkelijke vrouw die houdt van seks.
geen financiële bedoelingen.
interesse ?
Cindy
De meeste mensen niet denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht!
Op dit moment kan ik me compleet vinden in die optie.quote:
quote:
Mijn reactie ging toen over die Marokkanen op het voetbalveld, die het stadion slooptenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op dit moment kan ik me compleet vinden in die optie.
Het lijkt wel of er een karavaan voorbij komt, vergezeld met een set speakers.
Ah, ok.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn reactie ging toen over die Marokkanen op het voetbalveld, die het stadion sloopten
Ik zit tv te kijken, en ondertussen F5 ik steedsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zit jij nou echt te F5-en tot ik reageer?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit tv te kijken, en ondertussen F5 ik steeds
Lol k :pquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar niet alleen dit topic hè, gewoon MyAT
Trustequote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef eer-ik het volgende:
Nou goed, ik laat het toch aan jullie twee over
Ik ga nog een keer proberen te pitten, de herrieschoppers zijn momenteel even weg.
zoals het hoort.
jooo
Tot ooitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:05 schreef jslavenburg het volgende:
Ik gaat ook maar weer eens, doei doei
Zelfde hier!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
eten en richting werk
Je mag die taart ook wel hier brengen hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen
tijd om op testaan, aan te kleden, taart te halen en de laatse keer het half uur te fietsen naar m'n stageplek.. gelukkig is het droog buiten (afklopt)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:03 schreef Puala het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel eenzaam. Normaal zitten we met zijn 8-en in dit kamertje.. en nu zit ik alleen *huilt*
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:03 schreef Puala het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel eenzaam. Normaal zitten we met zijn 8-en in dit kamertje.. en nu zit ik alleen *huilt*
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef Californium het volgende:
HellowNet even 2798,40 pond lichter geworden
Halloquote:
Ik denk iets ion het plaatje van huur./studiequote:
Hoe ist daar dan?quote:
Daar heb ik ook last. Kom gister weer niet in slaap komen. Het werd 2 uur maar wilde je neit wakker smsenquote:
Het had opzich wel gemogen hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Daar heb ik ook last. Kom gister weer niet in slaap komen. Het werd 2 uur maar wilde je neit wakker smsen
Oh ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het had opzich wel gemogen hoor
Dat welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh ik zal het onthouden voor de volgende keer
Sliep je nog niet dan?
Ahh. Ik zou je niet wakker willen smsen hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat welMaar ik ben een tijd vaak wakker gesmst.. dus ben wel wat gewend
Morguh!quote:
Huur tot en met 8 juni 2009quote:
Oh, dat valt nog wel mee dan. Ongeveer 4000 euro, toch?quote:
Ik wil lachen maar doe het nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:26 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Net half Dordrecht doorgecrossed door een Tom Tom die graag doodlopende straatjes als doorlopend ziet.
rond de 3600quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee dan. Ongeveer 4000 euro, toch?
Ach gewoon doen.. val toch wel weer in slaap daarna en volgens mij kan ik soms de leukste smsjes sturen danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Ahh. Ik zou je niet wakker willen smsen hoor
Een beetje jou wakker maken omdat ik niet kan slapen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach gewoon doen.. val toch wel weer in slaap daarna en volgens mij kan ik soms de leukste smsjes sturen dan
Gewoon doen ja.. ga nu toch werken bij Defensie en dan is het niet erg om wat minder slaap te krijgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
gaat het proberen
Eens kijken wat er allemaal uitkomt, als je slaapt
Die hard soldaat! Oh je mag mij altijd wakker smsen hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon doen ja.. ga nu toch werken bij Defensie en dan is het niet erg om wat minder slaap te krijgen
en heb ik ook een reden om jou eens wakker te smsen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Die hard soldaat! Oh je mag mij altijd wakker smsen hoor
quote:
Gelukkig niet anders had ik al erg veel kinderenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]ik doe mijn best
Maar je oogst wat je zaait he
Je moet het wel in de grond stoppen en niet de lucht in strooienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig niet anders had ik al erg veel kinderen
En wil je de mensheid niet aandoenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:53 schreef jackson het volgende:
Gelukkig niet anders had ik al erg veel kinderen
Hm... Ik zal het voorstellen aan mijn vriendinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je moet het wel in de grond stoppen en niet de lucht in strooien
En mensen zeggen dat fok zonde van je tijd isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm... Ik zal het voorstellen aan mijn vriendin
En wij ook natuurlijkquote:
Dat zekerquote:
Wat voor hoop had je op dat tijdstipquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Niemand reageert
Waar is Piles als je hem nodig hebt
Ha, win ik. Na half 3quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Daar heb ik ook last. Kom gister weer niet in slaap komen. Het werd 2 uur maar wilde je neit wakker smsen
Kun je het niet gewoon mailen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey pili, heb jij niet effe een site voor me waar ik spul kan uploaden en thuis vanaf kan halen?
Dat worden dan iets van 14 mailtjesquote:
Nou, ik doe het alleen met hele leuke dames dus misschien worden de kids dan ook wel handelbaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wil je de mensheid niet aandoen
Ahquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat worden dan iets van 14 mailtjes
140 mb, limiet van 10 mb dusja.. Al m'n stagespul
Leuke dames betekend niet gelijk handelbare kids, heeft niks met elkaar te makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:46 schreef jackson het volgende:
Nou, ik doe het alleen met hele leuke dames dus misschien worden de kids dan ook wel handelbaar
Pff moet ik nog gaan uitzoeken hoe dat werktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah
http://megaupload.com/ werkt altijd wel goed
Waarom zou ik het de mensheid dan niet aan willen doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leuke dames betekend niet gelijk handelbare kids, heeft niks met elkaar te maken
Het zit toch ook de helft van jezelf in zo'n kindquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:48 schreef jackson het volgende:
Waarom zou ik het de mensheid dan niet aan willen doen?
Das toch niet moeilijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff moet ik nog gaan uitzoeken hoe dat werkt
Je lult je er weer prima onderuitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het zit toch ook de helft van jezelf in zo'n kind
Deed ik toch ook .. ik vroeg niet om een uitleg hoor!quote:
Nee, dat zag ik ook netquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deed ik toch ook .. ik vroeg niet om een uitleg hoor!
Lief van jequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
ik kan je wel een account maken waar je iets na kan uploaden, als je wil op mijn server..
Nou.... Ik weet et niet'als ik dat zo allemaal hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lief van je
Maar heb me net al gerigistreerd hierop, dus moet wel goedkomen lijkt me
Join the clubquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, mijn enige positieve bijdrage aan de wereld is dat ik goed met computers kan omgaan, dus waarom zou ik dat niet delen
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Krijg dat spul niet werkend![]()
Hosti...
ik ook nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou.... Ik weet et niet'als ik dat zo allemaal hoor
doe maar welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
Moet ik wat voor je regelen of niet Cue?
Dat is dus het probleem, zit op stage.. dus heb hier helemaal niks van dat soort spulquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
heb je een ftp programma (zeg LeechFTP)
Geen moeilijke vragen stellen hehquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
Windows verkenner kan het zelf ook toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar leechftp kun je gewoon downloaden en runnen, nietsinstalleren enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, zit op stage.. dus heb hier helemaal niks van dat soort spul
Mijn ftp-server vindt het niet echt leuk als je via explorer/verkenner mijn server benaderd.... Soms issie dan even de weg kwijtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Windows verkenner kan het zelf ook toch?
ftp://username:wachtwoord@ftp.site.nl/ ?
Zo heb ik er hier een aantal staan tenminste
Nog nooit last mee gehad, maar heb dan ook alleen redelijk professionele webhostsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn ftp-server vindt het niet echt leuk als je via explorer/verkenner mijn server benaderd.... Soms issie dan even de weg kwijt
Juh, ik runde die rommel gewoon op mijn eigen pctje, wellicht gaat het met de tegenwoordige versies van servers beter maar mijn serv-U vond het niet altijd leukquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog nooit last mee gehad, maar heb dan ook alleen redelijk professionele webhosts
Ik zal eens proberen, weet niet of dat allemaal geblockeerd wordtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar leechftp kun je gewoon downloaden en runnen, nietsinstalleren enzo
Kan zelf commandline met windows als je wil
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef Reflectionne het volgende:
Kan nu alleen fokken/mailen/chatten als hij even weg is..
Is hier eigenlijk altijd zo, dat iedereen zicht heeft op je scherm.... Zit nu toevallig niemand naast me of achter me maar normaal gesproken welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef Reflectionne het volgende:
Zucht, nieuw plekje op kantoor gekregen.. Mijn scherm zit precies in het gezichtsveld van mijn stagebegeleider. (Niet omdat ik verdacht werd va niks doen (dat hoop ik), maar omdat nu iedereen weer is van vakantie en ik dus m'n eigen laptop moet gebruiken, waar mijn stagebegeleider dus zicht op heeft).. FIJN!
Kan nu alleen fokken/mailen/chatten als hij even weg is..
Ik ken hetquote:
Tex-only layout??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Gelukkig maar een paar dagen tijdens stage gehad![]()
Text-only layout hielp ook altijd al een beetje mee
Nou, ik vind dit nog opvallen hoor..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Tex-only layout??Ik zal eens kijken..
Jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Reflectionne het volgende:
Nou, ik vind dit nog opvallen hoor..Al die smileys enzo..
![]()
Helaas!
Ja, dat kan ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
NEE :|
Zorgen dat m'n stagebegeleider niet terug komt![]()
Ik wilde net aan het werk gaan, maar blijf dan nog wel evenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Reflectionne het volgende:
Zolang hij niet terug is, ga ik vol op genieten van Fok!
Neh, meer een excuus om nog niet aan het werk te gaanquote:
Werkt er helemaal niks dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben er wel, maar het werkt allemaal niet!
Klinkt als een spannend verhaal over een verboden liefde, maar dan in een moderner jasjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef Reflectionne het volgende:
Als ik niks meer zeg heb ik Fok snel weggeklikt
Krijg alg een connectiequote:
Haha, verboden liefde komt in mijn straatje niet voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt als een spannend verhaal over een verboden liefde, maar dan in een moderner jasje
Mooi zo!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef Yesse het volgende:
Oja, update op mijn t-mobile klacht van gisteren... Vandaag er wel gelijk door gekomenEn ik ben vanaf 18 november dan toch echt t-mobile klant en heerlijk verlost van vodafone
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
Haha, verboden liefde komt in mijn straatje niet voorDan maar het Pas-Op-Fok-Wegklikken-M'n-Stagebegeleider-Komt-Eraan-spel. Heel spannend spel!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef Yesse het volgende:
Oja, update op mijn t-mobile klacht van gisteren... Vandaag er wel gelijk door gekomenEn ik ben vanaf 18 november dan toch echt t-mobile klant en heerlijk verlost van vodafone
Goed hèquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jij bent goed in alles in 1 keer kort maar krachtig beantwoorden!!
Hou eens op, nu wil ik ook weerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
Slaap Ref slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes, drinkt z'n melk zo zoetjes, slaap Refje slaap, daar buiten loopt een schaap!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef Reflectionne het volgende:
Heel goed!Wat glimmen je tanden mooi
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef Reflectionne het volgende:
Helpt niet he, voor wakker blijven??
Oke, zullen we dan wakker blijven?? Jij leest niet over samenlevingscontracten en ik zal niet meer slaap kindje slaap zingen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
Weer verder lezen over samenlevingscontracten trouwens ook niet
Ja maar moet vandaag af enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, zullen we dan wakker blijven?? Jij leest niet over samenlevingscontracten en ik zal niet meer slaap kindje slaap zingen!
Vodafone is zo ongeveer de duurste telecomaanbieder, dat is mis met vodafone. Plus kunnen ze daar echt NIETS regelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mooi zo!
Maar, wat is er mis met Vodafone??
Slaap Pilesje slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes, drinkt z'n melk zo zoetjes, slaap Pilesje slaap, daar buiten loopt een schaap!quote:
Hmm oke.. Nergens last van eigenlijk.. Maarja ;0 MOoi dat het je nu gelukt is bij T-mobile!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vodafone is zo ongeveer de duurste telecomaanbieder, dat is mis met vodafone. Plus kunnen ze daar echt NIETS regelen.
Ik vind het niet eens ergquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Slaap Pilesje slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes, drinkt z'n melk zo zoetjes, slaap Pilesje slaap, daar buiten loopt een schaap!
Aan wattesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef Reflectionne het volgende:
Piles, ik moet bij jou naam steeds aan pilli en sexpilli denken bij bacteriën enzo..
Wil je dat graag??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
Het ging over een opblaaspop op 3FM, dat kan geen toeval zijn
Het zal wel aan mij liggen, maar snap er helemaal niks vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Daar zwemmen die dingen onder andere mee
De manier waarop bacterieen voortplantenquote:
Lang verhaalquote:
538quote:Ik luister geen 3fm meeriemand anders hier heeft de macht over de radio overgenomen, dus ik luister nu 538 geloof ik..
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar snap er helemaal niks van
Ah, vandaar dat ik het niet snapquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
De manier waarop bacterieen voortplanten
Eindelijkquote:
quote:
Ik weet niet zeker of het 538 is, kan ook Q music zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Lang verhaal
Sommige mensen hier snappen het wel
[..]
538
Moe, verveeld, wil weer naar een warm land met mooi weer.. Met jou?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoi Ref, Hoi Piles
Hoe is met jullie?
Moe, verveeld, geen zinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoi Ref, Hoi Piles
Hoe is met jullie?
We voelen ons hetzelfde!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Moe, verveeld, geen zin
Zoals altijd dus
En met u?
Je krijgt toch ook een linkje als ie klaar is met uploaden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr heb ik ut naar een onbekend mailadres gestuurd.. gmail.lcomkan ik nog een keer uplaoden
Nouja, ik ga er sowieso ¤ 10,- op vooruitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm oke.. Nergens last van eigenlijk.. Maarja ;0 MOoi dat het je nu gelukt is bij T-mobile!
Oke, nou altijd mooi niewaar?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, ik ga er sowieso ¤ 10,- op vooruit
Dat had ik weer nodig... Het was weer "lachen"quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De manier waarop bacterieen voortplanten
Nou, en bedanktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Voortplanten via Pili
dit is het grappigste wat ik ooit heb gehoord
quote:
Kun je dan ook nog even vertellen wat de argumenten zijn om een samenlevingscontract op te stellen? Heb ik meer aan eigenlijkquote:
quote:Hosti die weer eens iets denkt te weten
je had het over Pili EN sexpili en verder planten ze niet voort op die manier, wat jij lettelijk zegt.... Jij kan gewoon niet toegeven als je iets fout doet he!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
ik had het over sexpili, die geven DNA door
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel lief dat je het aanbied
Heb je niks te doen ofzo
[..]
Ik heb geen idee
Maar zo is het wel altijd.... Kom je weer met 1 of ander 'briljant' iets en maar niet willen toegeven als je eigenlijk niets weet of ongelijk hebtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ook leuk jou weer eens te zien
[..]
quote:
Toen ik het typte wist ik al dat het niet klopte, en ik wist dat er vast wel weer een of andere kommaneuker over ging vallen, dus tja. Volgende keer schrijf ik het wel beter op, oke? Ik zit nu helemaal fout, als je daar gelukkig van wordtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
je had het over Pili EN sexpili en verder planten ze niet voort op die manier, wat jij lettelijk zegt.... Jij kan gewoon niet toegeven als je iets fout doet he!
Waar zeg ik dat dan? Net alsof ik dat niet weetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar zo is het wel altijd.... Kom je weer met 1 of ander 'briljant' iets en maar niet willen toegeven als je eigenlijk niets weet of ongelijk hebtJe bent niet de beste... en je weet niet alles..... geef het gewoon toe
dat weet je dus niet...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik het typte wist ik al dat het niet klopte, en ik wist dat er vast wel weer een of andere kommaneuker over ging vallen, dus tja. Volgende keer schrijf ik het wel beter op, oke? Ik zit nu helemaal fout, als je daar gelukkig van wordt
Net alsof ik dat niet weet wat het verschil tussen pilli en sexpilli is en wat ze doen...
nee maar het gebeurt wel vaker dat je iets oppert en dat ik dan zeg dat het niet zo is en dan ga je je woorden zo verdraaien of zeggen dat het wel klopt terwijl je echt niet weet waar je het over hebt....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Net alsof ik dat niet weet
Kan je vriendje je niet brengenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moe, verveeld, wil weer naar een warm land met mooi weer.. Met jou?
You called, madamquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
jahmaar ga nu el zelf zo weer weg
Want?quote:
Ssst, weg jij. Aan het werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet hard aan het werk
Maar het lukt me niet
Do or do not, there is no try.quote:
Proud, Dean will be, yesquote:
Waarom doet msn t niet meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
Piles ?
Doet het hier primaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom doet msn t niet meer?
Af en toe jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
Gewoon even weten of je kwam terwijl je ging 'werken'
heyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
mash_![]()
![]()
research plan
.... POP trouwens ingeleverd en soort van goedgekeurt
Maakt ie maar tijdquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:43 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn spelletje: Pas-op-fok-afsluiten-mijn-stagebegeleider-komt-eraan is ook afgelopen!Hij is naar huis!
Hij heeft ook z'n eigen leven nogquote:
Is zo'n handig knopje voor hè,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Reflectionne het volgende:
Verdomme[quote] vergeten.. Pech gehad.. Dan maar lelijke post. Ik heb geen zin om aan te passen
W
[/quote]quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Is zo'n handig knopje voor hè, [ afbeelding ]
Schattig toch, zo'n newbiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:50 schreef mash_ het volgende:
dat meen je niet? dat je dat nog niet wist
Uploaden was gelukt.. en nu ben ik net begonnen met downloaden, dus we zullen zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Klaar met stage![]()
Nog gelukt met uploaden?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
[..]
dat meen je niet? dat je dat nog niet wist
Whehequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
en ze zullen me nog missen nu met die nieuwe stagiair
quote:
Hopelijk tot morgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor! Lekker naar huis!
FIjne avond!
Hoezo nietquote:
Ben er net manquote:
Haha, noud ie nieuwe daar is wel sociaal opzich. Maar heel opschepperig en gewoon niet 'normaal'.. Past er in iedergeval niet tussen. Wil van alles weten hoe duur het is of hoeveel je verdientquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe
Was bij mij ook toen ik wegging, liep nog zo'n andere rond die niet echt sociaal was enzo
Oh, zoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Misschien is ze wel niet zo schattig
Waarom sluit je danquote:
ok!!! doeiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, zo
Dat weten we niet hè
Als jullie dit topic nou lekker volmaken, kom ik pas in het nieuwe topic als ik klaar ben
Kijken of dat lukt
[..]
Waarom sluit je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |