Is er niets te doen in zwolle vanvond?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:16 schreef rudedeltadude het volgende:
das tweede kerstdag, niet vanaaf
wil vanaaf plaatjes knallen
Haha, grapjas....Het start pas om negen uur. In Amersfoort, das voor ons een uur reizenquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Top!Denk je dat je het vanavond nog kunt versturen?
hoe verklein je de foto's?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik wist waar ik op moet letten wil ik er wel op letten jaWat doe ik fout?
daar zou het aan kunnen liggenquote:
Als je nou gewoon de formaten doorgeeft dna regelt de aanleverende partij de rest wel. En anders even via bordermaker maar dan ook wat sharpening toevoegen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik wist waar ik op moet letten wil ik er wel op letten jaWat doe ik fout?
Vraag het aan XIlantof, die woont in DHquote:Op maandag 29 december 2008 11:50 schreef Xilantof het volgende:
Gaat er nog iemand naar een nieuwjaarsduik?
Daarvan willen we voor op de FP ook wel foto's!
Ik in ieder geval niet, heb gister staan blauwbekken op het ijs in Haaksbergen en vond die kou wel weer genoeg zeg maar. Wel misschien gaan kijken maar hangt van de rest af of ze zin hebben.quote:
Hmm, moet even met Annie overleggen, maar is zeker een optie om even met de cam langs te gaan. Is er daar nog zoiets als perstoegang of zo:?quote:Op maandag 29 december 2008 11:50 schreef Xilantof het volgende:
Gaat er nog iemand naar een nieuwjaarsduik?
Daarvan willen we voor op de FP ook wel foto's!
Ik ga het even voor je navragen.quote:Op maandag 29 december 2008 13:39 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, moet even met Annie overleggen, maar is zeker een optie om even met de cam langs te gaan. Is er daar nog zoiets als perstoegang of zo:?
Check!quote:Op maandag 29 december 2008 16:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga het even voor je navragen.
edit: ben ik mee bezig!
lolquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Intrepidity het volgende:
Morgen? is het een antischrikkeljaar ofzo
Het lijkt me wel leuk, maar dan moet ik om 8 uur de trein in stappen, en dat is een stuk minder geslaagd op 1 januari, dus ik denk dat het niks word![]()
Niemand vanuit de FOK!fotografen. Als jij er bent en je maakt foto's hebben wij iig wel interesse!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Vinz78 het volgende:
Sorry nieuwjaarsduik gaat niet lukken....
Gaat er nog iemand het nieuwjaar in Rotterdam bij de Erasmus fotograferen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |