quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mooie paintik verheug me op de dag dat ik leer autorijden
Ik niet.quote:Geslacht: Vrouw
Hoax !!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:11 schreef gers het volgende:
(...)
uitleg paint :gele streep is de richtingaanwijzer
(...)
Soms moet dat wel en staat dat aangegevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef reetveter het volgende:
Je mot verdomme niet midden op de weg gaan staan. En je hebt jezelf bruin getekend en niet rood
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Leanne het volgende:
gaan we weer.
dag gers
er zijn ook vrouwen die wel kunnen rijden, en mannen die dat niet kunnen.
helaas viert het sexisme nog steeds hoogtij hier op fok
Zolang er vrouwen zijn die happen zeker!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Leanne het volgende:
gaan we weer.
dag gers
oh gut, een vrouw die denkt dat ze kan rijden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Leanne het volgende:
gaan we weer.
dag gers
Dat valt wel mee. Ik rij gewoon hard, als het even kan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef CasB het volgende:
[..]
oh gut, een vrouw die denkt dat ze kan rijden.
Mijn vriendin kan wel goed rijden.
Klopt, ze zijn er wel maar degenen die wel kunnen rijden zitten over het algemeen niet in zo'n klein hondenhok als een Ford Ka, een Suzuki Alto en meer van dat soort gebakjes die alleen maar handig zijn met parkeren omdat ze iedere auto die groter is, op een parkeerplaats groot genoeg voor een dikke Mercedes, van deuken voorzien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Leanne het volgende:
gaan we weer.
dag gers
Vrouwen leren nooit fatsoenlijk autorijden (op een enkeling na).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mooie paintik verheug me op de dag dat ik leer auto rijden
Sommige mannen ook niet..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouwen leren nooit fatsoenlijk autorijden (op een enkeling na).
Ja dat kan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is het precies andersom, die rijden allemaal goed op een enkeling na
Bij de meeste mannen wel, maar uiteraard zijn er ook vrouwen die wel wiskundig inzicht hebben, dus redelijk ruimtelijk inzicht moeten hebben en ook vrouwen die wel kunnen kaartlezen.....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Heeft met ruimtelijk inzicht te maken, dat is bij mannen VELE malen beter dan bij vrouwen..
Nee, je zegt het verkeerd. Ze (de mannen) kunnen goed rijden, de meeste doen het alleen niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is het precies andersom, die rijden allemaal goed op een enkeling na
Zeldzaam maar ze zijn erquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de meeste mannen wel, maar uiteraard zijn er ook vrouwen die wel wiskundig inzicht hebben, dus redelijk ruimtelijk inzicht moeten hebben en ook vrouwen die wel kunnen kaartlezen.....
Mijn ex kon heel goed kaart lezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de meeste mannen wel, maar uiteraard zijn er ook vrouwen die wel wiskundig inzicht hebben, dus redelijk ruimtelijk inzicht moeten hebben en ook vrouwen die wel kunnen kaartlezen.....
Die is idd leuk om naar te kijken, het plezier dat zij heeft als zij in een auto rondscheurt schitterend gewoon.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Vrouwen kunnen niet rijden..
Behalve zij:
Ik hou van haar![]()
![]()
![]()
Look mam, its a little bit of Understeer.. And A little bit of the over steerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die is idd leuk om naar te kijken, het plezier dat zij heeft als zij in een auto rondscheurt schitterend gewoon.
Haar moeder, de gezichten die zij trekt
Rijden.... wellicht.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Leanne het volgende:
er zijn ook vrouwen die wel kunnen rijden
Uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Leanne het volgende:
gaan we weer.
dag gers
Het schijnt dat in Duitsland zelfs speciale parkeerplaatsen zijn voor vrouwen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 05:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Rijden.... wellicht.
Inparkeren? Absoluut niet.
Klopt inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het schijnt dat in Duitsland zelfs speciale parkeerplaatsen zijn voor vrouwen.![]()
Vrouwen hebben geen parkeerkwaliteiten, ze kunnen het namelijk niet. Ik ken iemand die op een geheel leeg parkeerterrein nog tegen een paaltje aan weet te rijden dat ergens langs de kant staat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Die zijn vaak ook groter dan reguliere parkeerplaatsen. Maar het is wel nuttig erbij op te merken dat die meestal zodanig gesitueerd zijn dat de intentie ervan duidelijk is. Het staat los van parkeerkwaliteiten maar het met (een gevoel van) veiligheid te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |