abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62064914
ik denk dat dit best wel klopt.
nou heb ik een hoop gewonen vriendinnen waar ik mee uit ga en dan kan je wel even zeggen, sorry ik ga even naar die dame toe.
beetje de boel oplichten moet kunnen soms.
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:30:07 #27
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62065608

Definieer 'eenzame mannen'.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:27:09 #28
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62070776
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef DarkDream het volgende:

Eenzame mensen opvrolijken is juist een goeie daad!
Dat schijnt ook nog weleens voor te komen, de dames met een Florence Nightingale-complex die de arme eenzame mannen willen helpen en er dan godbetert nog verliefd op worden ook. (Of dat iig dénken, maar een kniesoor die daarop let natuurlijk ).

Dus er is nog hoop, TS!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:36:03 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62070958
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef DarkDream het volgende:

[..]

Welnee, maakt het nu uit of iemand eenzaam is?

Eenzame mensen opvrolijken is juist een goeie daad!
Sympathy fucks!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:46:59 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62071271
Bij "eenzame mannen" denk ik al snel aan mannen die niet bijster sociaal vaardig zijn en weinig sociale contacten bezitten. Deze eigenschappen werken natuurlijk ook door in het liefdesleven. Onsociale mannen worden gewoon niet als aantrekkelijk gezien. Zeker ook omdat ze vaak weinig zelfverzekerd zijn en dat is ook niet bepaald een pre. Een zelfverzekerde vrijgezelle man met veel vrienden en contacten heeft dat probleem niet.

Vaak gedragen eenzame mannen zich ook nogal wanhopig. Dat is ook bijzonder afstotelijk natuurlijk.
pi_62073085
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Eenzame menschen zien er misschien niet aantrekkelijk uit, daarom zijn ze eenzaam. Daarom zal je bijna nooit een knappe meid zien, die eenzaam is.
Op zich heb je hier wel een goed punt denk ik, maar ik denk dat je ook de aangeboren psyche niet over het hoofd moet zien. Het is onjuist te denken dat alles samenhangt met de relatie die in de wereld tot anderen hebt. Sommige mensen zijn nu eenmaal eerder geneigd om een eenzaam bestaan te leiden. Dat staat dan los van de aantrekkelijkheid van de persoon.
pi_62073109
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:07 schreef servus_universitas het volgende:
Sommige mensen zijn nu eenmaal eerder geneigd om een eenzaam bestaan te leiden. Dat staat dan los van de aantrekkelijkheid van de persoon.
Wederom, eenzaam of alleen? Die twee zijn niet hetzelfde en ik heb sterk het idee dat je hier eerder een loner bedoelt dan iemand die eenzaam is.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_62073170
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:46 schreef Hexagon het volgende:
Bij "eenzame mannen" denk ik al snel aan mannen die niet bijster sociaal vaardig zijn en weinig sociale contacten bezitten. Deze eigenschappen werken natuurlijk ook door in het liefdesleven. Onsociale mannen worden gewoon niet als aantrekkelijk gezien. Zeker ook omdat ze vaak weinig zelfverzekerd zijn en dat is ook niet bepaald een pre. Een zelfverzekerde vrijgezelle man met veel vrienden en contacten heeft dat probleem niet.
Ho even, eenzaamheid is heel wat anders dan alleen zijn. Je kunt je enorm eenzaam voelen terwijl je toch veel sociale contacten hebt. Die eenzaamheid wordt dan bijvoorbeeld veroorzaakt door het feit dat je je losgekoppeld voelt van de wereld en het leven om je heen. Je doet gewoon mee met de dingen, maar je voelt je er feitelijk niet bij betrokken. Je zweeft er wat boven als het ware.
pi_62073382
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wederom, eenzaam of alleen? Die twee zijn niet hetzelfde en ik heb sterk het idee dat je hier eerder een loner bedoelt dan iemand die eenzaam is.
Nou ja, in principe kan het voor beiden gelden: een loner en een eenzame die wel veel sociale contacten heeft. Waar het om gaat is dat mensen in dit soort situaties heel snel iets relateren aan sociale vaardigheden en aantrekkelijkheid. Met andere woorden: aan de verhouding tussen het individu en zijn sociale omgeving. In bepaalde (veel) gevallen zal dat zo zijn, maar dat is absoluut niet in alle gevallen het geval. Er is namelijk ook de puur individuele psyche die is aangeboren/genetisch bepaald. Ik ben iemand die moeiteloos contact maakt met mensen. Ik kan spontane gesprekken aanknopen met wildvreemde mensen en mensen praten graag met mij. Ik krijg vaak te horen dat ik sociaal ben en fijn in de omgang. Toch voel ik mij eenzaam, losgekoppeld van de wereld. Ben ik overwegend liever op mijzelf dan in sociale drukte. Mijn sociale vaardigheden zijn in principe een façade, een manier om te overleven in een wereld die met name is gebaseerd op sociale interactie. Ik kan het kunstje goed uitvoeren, maar het is emotioneel heel uitputtend.
pi_62073412
quote:
Daarom zal je bijna nooit een knappe meid zien, die eenzaam is.
Ik denk dat je je hier heel erg vergist. Dat een knappe vrouw een berg mannen om zich heen heeft zwermen zegt helemaal niets over of zij eenzaam is of niet. Je kunt zelfs verschrikkelijk eenzaam zijn terwijl je heel veel mensen om je heen hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62074343
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:46 schreef Hexagon het volgende:
Bij "eenzame mannen" denk ik al snel aan mannen die niet bijster sociaal vaardig zijn en weinig sociale contacten bezitten. Deze eigenschappen werken natuurlijk ook door in het liefdesleven.
Jup.

Draait dus niet om de eenzaamheid, maar de eigenschappen en missende kwaliteiten die daarbij horen. Van zo'n wanhopig mannetje met nul social skills en pure onzekere uitstraling krijgen ze natuurlijk geen natte flamoes.
pi_62074456
quote:
Eenzame menschen zien er misschien niet aantrekkelijk uit, daarom zijn ze eenzaam. Daarom zal je bijna nooit een knappe meid zien, die eenzaam is.
Wat betreft de vrouw heb je gelijk, maar zelfs lelijke mannen kunnen gewoon vrienden worden en een sociaal leven opbouwen. Al moet ik toegeven dat wanneer iemand spuuglelijk is ik plaatsvervangende schaamte krijg als ik met diegene over straat loop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2008 13:03:19 ]
pi_62074937
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik denk dat je je hier heel erg vergist. Dat een knappe vrouw een berg mannen om zich heen heeft zwermen zegt helemaal niets over of zij eenzaam is of niet. Je kunt zelfs verschrikkelijk eenzaam zijn terwijl je heel veel mensen om je heen hebt.
en dan heb je ook nog het phenomeen dat de eenzame onzekere mannelijke bevolking niet in de buurt durft te komen.

Het valt mij op dat mannen eerder op een uitdagende vrouw (boobies etc) af durven stappen dan een een bloedmooie vrouw.
pi_62075013
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wat betreft de vrouw heb je gelijk, maar zelfs lelijke mannen kunnen gewoon vrienden worden en een sociaal leven opbouwen. Al moet ik toegeven dat wanneer iemand spuuglelijk is ik plaatsvervangende schaamte krijg als ik met diegene over straat loop.
Hoeveel spuuglelijke mensen bestaan er nu eigenlijk in onze maatschappij? Ik zie ze zelden.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:21:28 #40
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62075053
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:18 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

en dan heb je ook nog het phenomeen dat de eenzame onzekere mannelijke bevolking niet in de buurt durft te komen.

Het valt mij op dat mannen eerder op een uitdagende vrouw (boobies etc) af durven stappen dan een een bloedmooie vrouw.
Kwestie van kansen afwegen. Een uitdagende vrouw roept eerder de gedachte "ah, die is lekker en makkelijk, dat moet lukken". Een bloedmooie vrouw zorgt weer voor allemaal twijfels. "Ze is vast bezet/arrogant/vulwatnegatiefsin".

En dan kiest men voor de weg met de minste weerstand.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_62075070
Zoals hierboven aangegeven, het ligt er aan of hij zich er goed bij voelt of niet. Het heeft niets met uiterlijk te maken, alles met uitstraling.

Wat ik nog zeggen wou, lang niet alle vrouwen vallen voor status. Mij zou het geen ene reet interesseren of mijn vriend vuilnisophaler of directeur zou zijn.
Al zou ie werken bij een afvalverwerkingsbedrijf, als hem dat gelukkig maakt is dat toch prima?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2008 13:23:24 ]
pi_62075571
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hoeveel spuuglelijke mensen bestaan er nu eigenlijk in onze maatschappij? Ik zie ze zelden.
Klopt, het valt ook wel reuze mee. Ik heb het nu ook over echte outcasts.
pi_62075741
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Klopt, het valt ook wel reuze mee. Ik heb het nu ook over echte outcasts.
Oke, dat ben ik met je eens, maar dat staat in principe los van deze topic. Het is niet zo dat alleen-zijn en eenzaamheid beperkt zijn tot die groep outcasts. Het komt in alle lagen van de samenleving voor.
pi_62075920
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef SG-sam het volgende:
Zoals hierboven aangegeven, het ligt er aan of hij zich er goed bij voelt of niet. Het heeft niets met uiterlijk te maken, alles met uitstraling.

Wat ik nog zeggen wou, lang niet alle vrouwen vallen voor status. Mij zou het geen ene reet interesseren of mijn vriend vuilnisophaler of directeur zou zijn.
Al zou ie werken bij een afvalverwerkingsbedrijf, als hem dat gelukkig maakt is dat toch prima?
Ben je gek, ik vraag altijd eerst naar zijn spaarrekening, want ik kan niet zo goed voor mezelf zorgen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:50:30 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62075968
En is de oorzaak van de eenzaamheid altijd het gebrek aan sociale vaardigheden? Eenzaamheid kan bijv. ook met depressie samenhangen. Het kan dus iets tijdelijks zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_62076010
Mensen die eenzaamheid en of wanhoop uitstralen zijn niet de meest gewilde partners... of het moet voor beide kanten gelden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_62076051
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef Lienekien het volgende:
En is de oorzaak van de eenzaamheid altijd het gebrek aan sociale vaardigheden? Eenzaamheid kan bijv. ook met depressie samenhangen. Het kan dus iets tijdelijks zijn.
Ja, of een karaktereigenschap.
pi_62076318
De seksuele aantrekkelijkheid van een man staat los van eenzaamheid. Volgens mij zijn er erg succesvolle mannen die zich eenzaam voelen. Eenzaamheid kan je goed verbergen hoor.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:09:03 #49
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62076524
Denk dat dat heel erg per persoon verschilt.
Als je zelf een beetje een loner bent ga je denk ik sneller een praatje maken met iemand die ook alleen staat dan iemand binnen een hele groep.

Wanhopige mannen worden sowieso aan de kant geschoven, en wanhopige vrouwen worden juist flink gebruikt

Het heeft vooral te maken met uitstraling. Er zijn mensen die zich prima op hun gemak voelen in hun eentje, en mensen die dat eigenlijk oncomfortabel vinden. En dat zie je.

Voor mij persoonlijk is een eenzame man wel onaantrekkelijk. Ik vind mijn vrienden en omgang met andere mensen belangrijk en weet uit ervaring dat het erg botst als hij dat niet zo voelt.
an urge to help mankind overcomes me
pi_62076647
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef saaw het volgende:
Voor mij persoonlijk is een eenzame man wel onaantrekkelijk. Ik vind mijn vrienden en omgang met andere mensen belangrijk en weet uit ervaring dat het erg botst als hij dat niet zo voelt.
Maar dan heb je het dus over een man met weinig sociale contacten. Dat wil niet zeggen dat hij daarbij ook eenzaam is.

En is het dan zo dat jij in een relatie graag wilt dat jullie samen veel omgang hebben met andere mensen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')