paultjuhhh wanneer ga je nog trouwenquote:
Moet NG wel duidelijk negatief in het beeld komen vind ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw balkje voor in de OP aankomen
wat zit voetbal te kijkenquote:
Waar gaat het over?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw balkje voor in de OP aankomen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef reetveter het volgende:
boah gek, jojoortje was gister wel nat zeg
Indo? Ik heb de conversaties niet gevolgd sinds 10.30 vanochtend dus ik niet snapquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg Fascination, je bent toch wel een indo heSackboy is af en toe geband, dus hij heeft priviléges, maar jij nog niet.
OF JE AFSTAMT VAN EEN INDOquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Indo? Ik heb de conversaties niet gevolgd sinds 10.30 vanochtend dus ik niet snap.
RTL 4? He wacht, ik weet een leuk programma voor RTL 4. Jouw UI, mijn UI. Waarin FOK!kers een week lang met de UI van een ander posten en dan weten hoe het is om regelmatig gebanned te zijn of het pispaaltje van de SC te zijn. Ik ga ze meteen ff mailen.quote:
Dat gaat een rage worden, dat kan ik je nu al vertellen. Ik zet hoog inquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RTL 4? He wacht, ik weet een leuk programma voor RTL 4. Jouw UI, mijn UI. Waarin FOK!kers een week lang met de UI van een ander posten en dan weten hoe het is om regelmatig gebanned te zijn of het pispaaltje van de SC te zijn. Ik ga ze meteen ff mailen.
wat zeg je gers?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:08 schreef gers het volgende:
ik stem niet af van een indo en ben ook geen indo en heb zelfs geen bans gehad
Jij moet teren op je verleden in de SC en je notesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:08 schreef gers het volgende:
alle 5quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij moet teren op je verleden in de SC en je notes![]()
Say whaatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:08 schreef gers het volgende:
Nog meer dan ik dacht. Dacht dat je er 3 hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |