abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:28:00 #201
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_63055358
Vero, erg fleurig, leuk!

We hebben een oude stoerlvan ons op laten pimpen voor het kamertje van Nika.

nog wat foto's van de rest van haar kamertje.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_63055645
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:28 schreef snakelady het volgende:
Vero, erg fleurig, leuk!

We hebben een oude stoerlvan ons op laten pimpen voor het kamertje van Nika.

[ afbeelding ]

nog wat foto's van de rest van haar kamertje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

zo gaaf ! die stoel ook.

En dat gestippelde rompertje

Ik wilde ook zoiets maar vriendlief niet
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63056525
Erg mooi snakelady!
pi_63057402
Leuk zeg die stoel! EN die lamp blijft ook leuk, adh van jouw linkje heb ik toen de lamp ook laten maken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63057557
Mooie kamers van Luuke, Lena en ook Nika
pi_63059278
wow die stoel is gaaf!!

En ik vind je vloer helemaal Snake!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63062678
Wij hebben Myhron haar oude kamertje weer als babykamer ingericht. Wat kleine dingetjes aangepast om het toch net iets anders te maken dan het bij haar was.

Hier hebben we een schot achter de commode gemaakt met een plank eraan. Het deel boven de plank is nu even afgedekt met een ander schot omdat daar grote witte letters ophangen. (de naam van de baby )

En er moeten nog plinten gezet worden. De hele bovenverdieping heeft een nieuwe vloer gekregen, doorlopend zonder drempels, maar nog niet overal zitten plinten.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63063976
Snakelady; erg mooi die stoel! En ik zie weer wat nieuwe dingetjes (of ze zijn gekomen net na je laatste foto's vorige keer), leuk!

Igraine; lieve kamer En mooie sobere meubeltjes
  zondag 9 november 2008 @ 14:41:12 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_63073909
zitten inderdaad weer wat nieuwe dingetjes en ben nog niet klaar.

Ga nu een plaat bekleden met de stof die over is van de stoel met een grote tulp erop om op te hangen.

Igraine, heel erg mooi ook, vind het idee met de naam op dat schot super!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 9 november 2008 @ 14:53:06 #210
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63074248
Leuke kamers komen hier voorbij Leuk hoor.

Wij zijn nog niet echt opgeschoten, hebben de babykamer even gelaten voor wat het is.. binnenkort maar weer verder. Ik vind zelf de witte kleur van onze commodekast niet erg mooi en niet bij het bedje passen. Ik denk erover om de kast maar weer opnieuw te laten schilderen. Peaceman moet erg om mij lachen en vindt het eigenlijk maar onzin.

Trouwens, ben ook op zoek naar een leuke (hang) lamp... een van de users in OUD had onderin een linkje naar een site met lampen enz. Daar heb ik toen een leuke lamp gezien en dacht dat ik deze in mn favorieten had opgeslagen.. niet dus Nu weet ik niet meer welke user dat was.. weet iemand het hier?
Make love, not war ☮
  woensdag 12 november 2008 @ 14:52:46 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63159726
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke kamers komen hier voorbij Leuk hoor.

Wij zijn nog niet echt opgeschoten, hebben de babykamer even gelaten voor wat het is.. binnenkort maar weer verder. Ik vind zelf de witte kleur van onze commodekast niet erg mooi en niet bij het bedje passen. Ik denk erover om de kast maar weer opnieuw te laten schilderen. Peaceman moet erg om mij lachen en vindt het eigenlijk maar onzin.
De kast is vandaag opnieuw geschilderd, ik vond het toch echt niet mooi en nu is tie Als hij droog is, kan ie weer op zn plek en kunnen we verder gaan met inrichten en gaan aankleden. Binnenkort dus foto's!
Make love, not war ☮
pi_63161089
Hele leuke ideetjes zie ik hier.
ik ga er sommige jatten!
Foto's zal ik ook wel laten zien als ik klaar ben!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_63163209
Igraine, wat een mooie kamer!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63181417
Oh, wat weer een leuke kamertjes hier.
Wij zijn gister ook bezig geweest, maar zo ziet het er bij ons nog lang niet uit.
Misschien dat ik vanavond of morgen tijd heb om een foto te plaatsen van de ravage
pi_63181768
Vanaaf weer ff wat nieuwe foto's plaatsen
pi_63207358
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanaaf weer ff wat nieuwe foto's plaatsen
je hebt nog 38 minuten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63208164

Foto's zijn wel van paar dagen geleden, vandaag zijn de kindermeubels ingekomen en is het verfwerk afgemaakt dus binnenkort weer nieuwere foto's
pi_63208175
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

je hebt nog 38 minuten
Net op tijd
pi_63208202
lef hebben, klussen in t wit

neemt niet weg dat het zo tof is
wanna rub mah puppeh?!
pi_63208331
Echt mooi, heb je het uit de hand getekend?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63208395
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:

Foto's zijn wel van paar dagen geleden, vandaag zijn de kindermeubels ingekomen en is het verfwerk afgemaakt dus binnenkort weer nieuwere foto's
Wat onwijs leuk om ook klusfoto's te zien Ben erg benieuwd naar de volgende serie
pi_63208472
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Echt mooi, heb je het uit de hand getekend?
Niet echt , daar zijn ze voor mijn vriendin iets te moeilijk nog voor, dus ze bewerkt ze eerst zelf op de pc en dan via de beamer projecteren om met potlood schetsen te maken. Normaal doet ze muurtekeningen wel uit losse hand maar dit vond ze eng
pi_63208522
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Carmella het volgende:

[..]

Wat onwijs leuk om ook klusfoto's te zien Ben erg benieuwd naar de volgende serie
Thanks
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef Dakota het volgende:
lef hebben, klussen in t wit

neemt niet weg dat het zo tof is
Had gelukkig oude kleding aan eind van de dag was er geen wit shirt meer te zien
pi_63232500
Wat wordt het kamertje gaaf !!
pi_63241475
ik ben zo blij als wij kunnen verhuizen en dat ze dan r eigen kamertje krijgt
ik ben zelf een ontzettende crea dus dat wordt een feest voor me
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')