quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:28 schreef snakelady het volgende:
Vero, erg fleurig, leuk!
We hebben een oude stoerlvan ons op laten pimpen voor het kamertje van Nika.
[ afbeelding ]
nog wat foto's van de rest van haar kamertje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kast is vandaag opnieuw geschilderd, ik vond het toch echt niet mooi en nu is tiequote:Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke kamers komen hier voorbijLeuk hoor.
Wij zijn nog niet echt opgeschoten, hebben de babykamer even gelaten voor wat het is..binnenkort maar weer verder. Ik vind zelf de witte kleur van onze commodekast niet erg mooi en niet bij het bedje passen. Ik denk erover om de kast maar weer opnieuw te laten schilderen. Peaceman moet erg om mij lachen en vindt het eigenlijk maar onzin.
je hebt nog 38 minutenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanaaf weer ff wat nieuwe foto's plaatsen
Wat onwijs leuk om ook klusfoto's te zienquote:Op donderdag 13 november 2008 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto's zijn wel van paar dagen geleden, vandaag zijn de kindermeubels ingekomen en is het verfwerk afgemaakt dus binnenkort weer nieuwere foto's
Niet echtquote:Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Echt mooi, heb je het uit de hand getekend?
Thanksquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Carmella het volgende:
[..]
Wat onwijs leuk om ook klusfoto's te zien![]()
![]()
Ben erg benieuwd naar de volgende serie
Had gelukkig oude kleding aanquote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef Dakota het volgende:
lef hebben, klussen in t wit
neemt niet weg dat het zo tof is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |