quote:
Op maandag 3 november 2008 18:04 schreef huuphuup het volgende:Mooi kamertje die laatste

Ik hou wel van een beetje rustig op zich op een babykamer.
meubels zien er duur uit
Die kast! Zo lief, helemaal ingedeeld enzo al, alles op zn plekje, wat zul je daar een hoop lol aan beleefd hebben
Huuphuup gelukkig is niet alles zoals het lijkt
We hebben deze kamer voor 300,- mogen overnemen van een vriendin, inderdaad een fractie van de originele prijs.
Haar dochtertje kreeg haar grote meiden kamertje wisten we, we hebben toen speciaal 3 maandjes gewacht omdat we deze kamer zo mooi vonden.
Alles voor de kleintjes is al duur, en aangezien we ook een nieuwere en vooral praktische auto hadden aangeschaft konden we die meevaller wel gebruiken.
Altijd goed je ogen en oren open houden, je weet maar nooit wie er mooie spulletjes de deur uit gaat doen.
Ook altijd fijn als het bekende zijn, dan weet je waar het vandaan komt en hoe zorgvuldig en "schoon"de mensen omgaan met hun spullen
En inderdaad zo heerlijk al dat kleine spul inhangen, moet eerlijk bekennen dat er erg veel alweer bijgekomen is .
Heb de raare tik dat ik de kast afentoe opnieuw inricht als ik weer eens wat nieuws heb.
Dan gaat de helft van de hangers opgevouwen de kast weer in en andersom, en het nieuwe moet altijd het meest in zicht
ben daar vast niet de enigste in toch ?