abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:50:09 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62202326
Ja zeg! Nu moet ik weer overal naar die mandjes gaan zoeken!
pi_62202513
Het geeft ook een beetje een moeilijk beeld natuurlijk een foto in sepia, je kan niet zien welke kleur die muur is of welke kleur de rest dus je kan alleen wat zeggen over de stijl meubeltjes. Ik vind het bedje erg mooi!
Die mandjes komen volgens mij uit een niet nader te noemen zweeds warenhuis
Van het weekend gaan wij ook beginnen aan het kamertje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62202573
Reinhilde, ik heb lang getwijfeld om te reageren, omdat ik ook vooral een lurker ben (Maar wel een trouwe!)
Ik vind je kamertje he-le-maal super!! Echt heel gaaf, en lekker niet-standaard!!
Ik ben erg benieuwd naar de kleurtjes, want ik denk dat de sfeer daar ook voor een groot deel nog door versterkt wordt!

Je moet zelf maar kijken of je er iets mee doet hoor, maar ik vind het zelf vaak leuk als mensen me ideeën geven voor mijn huis, daar krijg ik dan weer inspiratie van, dus vandaar dat ik nog even een paar dingen wilde noemen! Ik snap wel een klein beetje wat sommige mensen bedoelen met dat het een beetje leeg overkomt. Hoewel ik zelf ook helemáál niet van druk houd, en zeker niet van figuurtjes behang enzo. Deels komt dat gevoel door het sepia natuurlijk, maar ik geloof dat ik zelf bijvoorbeeld een kussentje zou hebben gemaakt voor op dat geweldig leuke tafeltje en stoeltje. En misschien ook wel wat dingetjes op dat tafeltje leggen, bijvoorbeeld een krijtbordje met wat krijtjes of zo? Of zo'n leuk ouderwets speelgoedje?
Ook zou ik misschien toch ergens iets aan de muren gehangen hebben, misschien een spiegel boven de commode, of een plankje om nog wat spulletjes op te zetten? Zo'n 'ouderwets' borduurwerkje lijkt me ook helemaal bij de stijl van jullie kamertje passen, of een paar mooie grote lijsten met foto's straks van de kleine?
Maar het mooiste wordt het natuurlijk met een babytje erin!!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:55:24 #104
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62207886
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg! Nu moet ik weer overal naar die mandjes gaan zoeken!
Dat ik gewoon voor de tweede keer met mijn kamer kan spammen .

*Zip*

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 04-03-2009 17:38:40 ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62208245
We hadden idd een plank gekocht voor boven de commode, om een lampje op te zetten, en wat ander prul. Maar de plaats waar ik de commode had bedacht, staat echt niet! En waar de commode nu staat, past die plank weer niet, te lang.

Verder komt er een poster boven het tafeltje, maar dat is te geslachtsbepalend, dus dat hangen we later pas op. En met kleur is het zoveel leuker! Sorry dat ik dat nog niet kan posten.

En die mandjes.... tsja die mandjes...
pi_62209001
Hey maar Reinhilde, als ik het vragen mag..
je houdt het geslacht dus geheim nog even, maar ook voor familie? Hou je dan dus ook het kamertje geheim nog voor de familie? Dat lijkt me wel erg moeilijk namelijk.
Al was t alleen maar omdat ik wel familie heb die eigenwijs gewoon de deur open zouden trekken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62209032
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:31 schreef owlet het volgende:
hmmm... laten die mandjes nou net in maar twee kleuren bestaan waarvan één kleur te licht is voor Reinhildes mandjes. Ik denk dat ik weet welke kleur de kamer is
Dit dus. Ik heb ze zelf in de andere kleur...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62209375
Oooo die mandjes!

pi_62210076
uhm, als Reinhilde het per se geheim wilde houden is het misschien niet zo leuk als we nu allemaal die mandjes gaan posten hier? Misschien in verband met eventuele meelezers ook?
Weet niet hoe ze daar zelf over denkt verder, maar goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:25:43 #110
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62212067
Reinhilde ik vind het echt een heel leuk kamertje...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:39:02 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_62212487
edit: spuit elf-reactie..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_62212838
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef huuphuup het volgende:
uhm, als Reinhilde het per se geheim wilde houden is het misschien niet zo leuk als we nu allemaal die mandjes gaan posten hier? Misschien in verband met eventuele meelezers ook?
Weet niet hoe ze daar zelf over denkt verder, maar goed.
O ik bedoelde het juist niet om iets eventueel te verraden maar juist omdat ik de kleur van de mandjes helemaal niks vind zeggen! Ik was juist nogal verbaasd dat iemand aan de hand van die mandjes het geslacht dacht te weten. Wij hebben een meisje maar ik zou die mandjes ook gekocht hebben voor een jongenskamer.

Reinhilde, sorry als je hier niet blij mee bent, laat maar weten, dan haal ik de foto's weer weg.
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:52:03 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_62212914
Rood past ook prima bij jongetjes of zijn ze meer roze?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:55:36 #114
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62213025
Ze zijn hardstikke rood, en als ze het geslacht zouden hebben verklapt had ze de mandjes vast wel weggezet. Als je de moeite kan nemen om je foto's van kleur te ontdoen, kan je ook mandjes wegzetten.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62213092
*tomtomtom*

K_I_M k_i_mmet kleine letters nu twijfel ik weer, bedankt

Trouwens madelieve hè, ik zit nou al tien minuten naar jouw avatar te kijken, maar wat is het? Die van Moussy snap ik denk ik maar ik zie het echt niet 0.o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62213402
O ja Reinhilde, ik vind je kamertje erg mooi en wat een schattig bedje en hobbelpaard .

Haha Huuphuup, mijn avatar is een beeld dat in het Kroller-Muller museum staat, de kop van een fictief beest, hier is de foto vergroot.

pi_62213550
Aaaah

ik werd heen en weer geslingerd van nijlpaard naar dinosaurus naar soort van luiaard/koala-ding tot groene vlek

Om even ontopic te blijven, wat zijn volgens jullie nou echte musts voor in een baby-kamer, en wat is eigenlijk overdreven of overrated? Ik vind bijvoorbeeld de aanschaf van een commode en een apart wiegje best prijzig, dus ik ben wel nieuwsgierig naar de meningen daarover. Andere dingen die ik voorbij heb zien komen, uhm, luie stoel? luieremmer ding? tummytub + badje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62213702
Daar is een apart topic over Huuphuup maar mijn zoekfunctie werkt niet helemaal lekker...iemand anders?
pi_62213928
Verrek nu je het zegt herinner ik me dat topic, bedoelde je deze? Handige en onhandige spulletjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62214020
De mandjes zijn rood ja. Maar, rood kan voor jongens en voor meisjes, dus nu weten jullie nog niets .
We hadden de mandjes al gekocht voordat we geslacht wisten! Juist omdat het voor allebei kan.

Mijn ouders, schoonouders, zwagers, zusje en broertje weten het geslacht, verder niemand. Ik zou het zoooooooo graag vertellen, maar Nixxx wil dat niet, en dat moet ik respecteren!
pi_62214026
pi_62221051
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:24 schreef Reinhilde het volgende:
De mandjes zijn rood ja. Maar, rood kan voor jongens en voor meisjes, dus nu weten jullie nog niets .
Klopt, wij blijven nog een aantal weken raden Ik ben erg benieuwd!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:45:23 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62223487
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:24 schreef Reinhilde het volgende:
We hadden de mandjes al gekocht voordat we geslacht wisten! Juist omdat het voor allebei kan.

Mijn ouders, schoonouders, zwagers, zusje en broertje weten het geslacht, verder niemand. Ik zou het zoooooooo graag vertellen, maar Nixxx wil dat niet, en dat moet ik respecteren!
Niettus! Er is iemand die het ook weet! En die zegt ook niks!
Geheel terecht overigens hoor!
pi_62226521
Oh ja Da's waar ook.
pi_62226803
wel leuke mandjes overigens, waar koop je die?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')