Reinhilde, ik heb lang getwijfeld om te reageren, omdat ik ook vooral een lurker ben (Maar wel een trouwe!)
Ik vind je kamertje he-le-maal super!! Echt heel gaaf, en lekker niet-standaard!!
Ik ben erg benieuwd naar de kleurtjes, want ik denk dat de sfeer daar ook voor een groot deel nog door versterkt wordt!
Je moet zelf maar kijken of je er iets mee doet hoor, maar ik vind het zelf vaak leuk als mensen me ideeën geven voor mijn huis, daar krijg ik dan weer inspiratie van, dus vandaar dat ik nog even een paar dingen wilde noemen! Ik snap wel een klein beetje wat sommige mensen bedoelen met dat het een beetje leeg overkomt. Hoewel ik zelf ook helemáál niet van druk houd, en zeker niet van figuurtjes behang enzo. Deels komt dat gevoel door het sepia natuurlijk, maar ik geloof dat ik zelf bijvoorbeeld een kussentje zou hebben gemaakt voor op dat geweldig leuke tafeltje en stoeltje. En misschien ook wel wat dingetjes op dat tafeltje leggen, bijvoorbeeld een krijtbordje met wat krijtjes of zo? Of zo'n leuk ouderwets speelgoedje?
Ook zou ik misschien toch ergens iets aan de muren gehangen hebben, misschien een spiegel boven de commode, of een plankje om nog wat spulletjes op te zetten? Zo'n 'ouderwets' borduurwerkje lijkt me ook helemaal bij de stijl van jullie kamertje passen, of een paar mooie grote lijsten met foto's straks van de kleine?
Maar het mooiste wordt het natuurlijk met een babytje erin!!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...