Eet eerst maar een keer dat shirt opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:55 schreef WeebI het volgende:
Als Guardiola dit wint eet ik mn hoofd op
Had je gedacht dat je Raul een leuke loting had bezorgd dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:39 schreef WeebI het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe een speler die verre van wereldtop was op het middenveld van Barcelona het wint van de alltime topschutter van de Champions League die als basisspeler driemaal die prijs won alsmede zes landstitels?
Nou, tegen Di Stéfano had ie het onmiddelijk afgelegd. Maar Raúl zou ten allen tijde moeten winnen van Guardiola.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:43 schreef Saviola het volgende:
[..]
Had je gedacht dat je Raul een leuke loting had bezorgd dan?
Geef dan zelf ook even het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:39 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat menzen op Guariola stemmen idd.
Al ben ik een Barca fan.
Raùl ipv Raúl schrijven is ook een schande.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:31 schreef emokid het volgende:
Guardiola gaat dit nog winnen ook van Raùl, schande.
O de ironie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Raùl ipv Raúl schrijven is ook een schande.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef venomsnake het volgende:
04 Josep Guardiola --- Raúl González Blanco.
mijn stemquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:20 schreef het volgende:
02 Fernando Hierro
03 Alfredo di Stéfano
04 Raúl González Blanco
Ik vind het niet absurd, want Hierro was ook een geweldig voetballer. Ik kan niet kiezen tussen El Buitre en El Jefequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:32 schreef Blupp het volgende:
absurd dat mensen op Hierro stemmen, kennen jullie de Gier niet?
Blijkbaar, ik tel er gewoon 12 hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:29 schreef _Mike_ het volgende:
Ligt het nou aan mij of kom op op 11 - 11 uit tussen Raul en Guardiola ?
Of kan ik gewoon niet tellen?
Ah die had ik inderdaad over het hoofd gezien, sowieso had ik het niet na hoeven tellen want je had het naast die plaatjes al gezet zag ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik tel er gewoon 12 hoor.
Wellicht dat je de stem van One_Conundrum hebt gemist. Het lijkt alsof hij iemand quote, maar in plaats daarvan is het zijn stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |