abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:54:42 #101
52871 Blight
Supersized.
pi_62076110
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk speelt Dario vanavond wel vanaf het begin. Dit is toch de kans om hem eens een keer goed aan het werk te zien.
Zou leuk zijn. Ben sowieso benieuwd naar de opstelling, ik verwacht toch wel enkele spelers die een kans gaan krijgen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:58:13 #102
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62076229
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de uitspraak over Suárez.
Verder dat gezeik over Huntelaar, 4 goals in 6 wedstrijden. Is niet zoveel mis mee hoor. En die kansen gaan er vanzelf wel in.
Zijn gemiddelde valt wel mee ja, maar hij mist ook gewoon goede kansen en heeft in de competitie nog maar 1x gescoord, en dat is toch het belangrijkste.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:07:08 #103
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62076464
quote:
Van Basten laat Emanuelson buiten selectie
Urby Emanuelson zal niet in actie komen wanneer Ajax vanavond in de UEFA Cup aantreedt tegen FK Borac. De flankspeler van Ajax is nog herstellende van zijn griep.

Afgelopen weekend moest hij ook het duel met Vitesse aan zich voorbij laten gaan. Emanuelson meldde zich zondag nog wel in het stadion, maar moest op verzoek van de dokter direct naar huis om onder de dekens te kruipen.

Na enkele dagen uitgeziekt te zijn, keerde Emanuelson woensdag terug op het Amsterdamse trainingsveld. Vermoedelijk is een gebrek aan krachten de reden om de linkspoot buiten de selectie te houden.

Ajax verdedigt vandaag in de Amsterdam ArenA een 4-1 voorsprong tegen het Servische Borac. Ook Maarten Stekelenburg zal in dat duel afwezig zijn.
#FreeHat
pi_62076480
Zal Schilder wel weer mogen spelen, denk ik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62076572
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef Blight het volgende:

[..]

Zou leuk zijn. Ben sowieso benieuwd naar de opstelling, ik verwacht toch wel enkele spelers die een kans gaan krijgen.
Ik verwacht 't niet, misschien in de 2e helft een verrassende wissel nog, zoals idd Cvitanich voor Huntelaar ofzo.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:16:24 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62076721
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef kevin6188 het volgende:
Zal Schilder wel weer mogen spelen, denk ik.
Ik denk het ook, dit zijn wedstrijden waarop hij nog wel kan aanklampen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62077035
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Noshiba het volgende:
Mag je bij supporter aan het woord op de ajax site

als eerste lees ik:

Favoriete voetballer op dit moment:

Urby Emanuelson

Toen ben ik gestopt met lezen
Want hij kan geen fan zijn van zo'n speler? En dit seizoen speelt Urby gewoon prima op de backpositie. Maar het blijft hip om op Urby te zeiken blijkaar
pi_62077071
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk het ook, dit zijn wedstrijden waarop hij nog wel kan aanklampen.
Ik vind Schilder als back helemaal zo slecht nog niet. Tegen Arsenal op het AT speelde hij ook prima. Jammer van die ene fout, maar verder een dikke voldoende. En ook afgelopen zondag speelde hij erg goed. Goede backup.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:35:02 #109
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62077272
Ik vind 'm ook niet slecht hoor, maar ik denk niet dat hij het niveau heeft wat Ajax wil nastreven. Hij zal in het gros van de eredivisiewedstrijden voldoen, maar ik denk niet dat je 'm in de toppers op moet stellen.
Verder een hele sympathieke kerel, dus ik gun 'm het beste. Denk dat 'ie op termijn wel een goede basisspeler wordt voor NAC ofzo.
pi_62077604
Ik denk dat hij nu al een goede basisspeler voor NAC is. Best lullig voor hem dat Ajax hem niet wilde verkopen, want bij een club als NAC had hij gewoon elke week gespeeld. Nu speelt hij maar heel af en toe en nog niet eens op zijn favoriete positie. Maar goed, vanavond mag hij dus weer.
pi_62077850
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat hij nu al een goede basisspeler voor NAC is. Best lullig voor hem dat Ajax hem niet wilde verkopen, want bij een club als NAC had hij gewoon elke week gespeeld. Nu speelt hij maar heel af en toe en nog niet eens op zijn favoriete positie. Maar goed, vanavond mag hij dus weer.
Grote kans dat hij zondag uit tegen Heerenveen ook aan de bak mag. We hebben aan Perez vorig jaar gezien, weet niet meer welke wedstrijd dat precies was, dat je maar beter een wedstrijdje kunt overslaan na een griepje.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62078003
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Grote kans dat hij zondag uit tegen Heerenveen ook aan de bak mag. We hebben aan Perez vorig jaar gezien, weet niet meer welke wedstrijd dat precies was, dat je maar beter een wedstrijdje kunt overslaan na een griepje.
Misschien dat Urby daarom de wedstrijd van vanavond tegen Borac maar even overslaat.
pi_62078098
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Misschien dat Urby daarom de wedstrijd van vanavond tegen Borac maar even overslaat.
Klopt, maar ik bedoel meer dat hij beter een wedstrijd extra kan missen dan toch spelen in een wedstrijd waarin hij weinig toevoegt of zelfs compleet door de mand valt. Daar is niemand bij gebaat. Op de eerste plaats Urby zelf niet, die juist zijn slechte periode lijkt te hebben afgesloten. En aangezien Heerenveen aanvallend niet de minste ploeg is.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:15:58 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62078263
Hoop dat we een leuke UEFA Cup-groep krijgen. Loting is pas dinsdag, toch?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62078332
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we een leuke UEFA Cup-groep krijgen. Loting is pas dinsdag, toch?
We hebben ons nog niet geplaatst hoor. Ik weet wel dat de kans nihil is dat Ajax dit door de vingers laat schieten, maar tegen Kopenhagen had ook niemand verwacht dat we zouden verliezen. We hebben te vaak te makkelijk gedacht over tegenstanders.
pi_62078351

Dinsdag is de loting inderdaad Montana.
pi_62079767
quote:
Ajax-aanvaller Bodul scheurt enkelband
02 oktober 2008

Ajax-speler Darko Bodul is voorlopig uitgeschakeld. De Kroatische aanvaller heeft zijn enkelband gescheurd en moet vier tot zes weken rust houden.

De 19-jarige Bodul stapte afgelopen zomer over van SC Heerenveen naar Ajax. Bij de Amsterdamse club maakt hij voorlopig deel uit van het beloftenelftal van coach Adrie Koster. In de afgelopen twee wedstrijden maakte hij in totaal vier doelpunten.
pi_62079811
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:14 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]
Ga dus maar uit van minimal 8 weken
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:16:18 #119
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_62079812
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:14 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat hij vanavond speelminuten zou krijgen.. niet dus
I've got more game than Monopoly.
pi_62079854
Vanavond natuurlijk wedstrijdje voor de kat z'n kut, maar hopelijk toch een leuke partij
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_62079870
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef getl0st het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat hij vanavond speelminuten zou krijgen.. niet dus
Dat sowieso niet, maar het is wel zonde.
pi_62079930
Dario gaat scoren, ik voel het!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62080026
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:20 schreef denthemen het volgende:
Dario gaat scoren, ik voel het!
Ik hoop het zo he.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:32:31 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62080244
17.000 kaarten verkocht voor vanavond.
pi_62080541
Valt me nog mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: