Zou leuk zijn. Ben sowieso benieuwd naar de opstelling, ik verwacht toch wel enkele spelers die een kans gaan krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk speelt Dario vanavond wel vanaf het begin. Dit is toch de kans om hem eens een keer goed aan het werk te zien.
Zijn gemiddelde valt wel mee ja, maar hij mist ook gewoon goede kansen en heeft in de competitie nog maar 1x gescoord, en dat is toch het belangrijkste.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de uitspraak over Suárez.
Verder dat gezeik over Huntelaar, 4 goals in 6 wedstrijden. Is niet zoveel mis mee hoor. En die kansen gaan er vanzelf wel in.
quote:Van Basten laat Emanuelson buiten selectie
Urby Emanuelson zal niet in actie komen wanneer Ajax vanavond in de UEFA Cup aantreedt tegen FK Borac. De flankspeler van Ajax is nog herstellende van zijn griep.
Afgelopen weekend moest hij ook het duel met Vitesse aan zich voorbij laten gaan. Emanuelson meldde zich zondag nog wel in het stadion, maar moest op verzoek van de dokter direct naar huis om onder de dekens te kruipen.
Na enkele dagen uitgeziekt te zijn, keerde Emanuelson woensdag terug op het Amsterdamse trainingsveld. Vermoedelijk is een gebrek aan krachten de reden om de linkspoot buiten de selectie te houden.
Ajax verdedigt vandaag in de Amsterdam ArenA een 4-1 voorsprong tegen het Servische Borac. Ook Maarten Stekelenburg zal in dat duel afwezig zijn.
Ik verwacht 't niet, misschien in de 2e helft een verrassende wissel nog, zoals idd Cvitanich voor Huntelaar ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ben sowieso benieuwd naar de opstelling, ik verwacht toch wel enkele spelers die een kans gaan krijgen.
Ik denk het ook, dit zijn wedstrijden waarop hij nog wel kan aanklampen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef kevin6188 het volgende:
Zal Schilder wel weer mogen spelen, denk ik.
Want hij kan geen fan zijn van zo'n speler? En dit seizoen speelt Urby gewoon prima op de backpositie. Maar het blijft hip om op Urby te zeiken blijkaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Noshiba het volgende:
Mag je bij supporter aan het woord op de ajax site
als eerste lees ik:
Favoriete voetballer op dit moment:
Urby Emanuelson
Toen ben ik gestopt met lezen
Ik vind Schilder als back helemaal zo slecht nog niet. Tegen Arsenal op het AT speelde hij ook prima. Jammer van die ene fout, maar verder een dikke voldoende. En ook afgelopen zondag speelde hij erg goed. Goede backup.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk het ook, dit zijn wedstrijden waarop hij nog wel kan aanklampen.
Grote kans dat hij zondag uit tegen Heerenveen ook aan de bak mag. We hebben aan Perez vorig jaar gezien, weet niet meer welke wedstrijd dat precies was, dat je maar beter een wedstrijdje kunt overslaan na een griepje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat hij nu al een goede basisspeler voor NAC is. Best lullig voor hem dat Ajax hem niet wilde verkopen, want bij een club als NAC had hij gewoon elke week gespeeld. Nu speelt hij maar heel af en toe en nog niet eens op zijn favoriete positie. Maar goed, vanavond mag hij dus weer.
Misschien dat Urby daarom de wedstrijd van vanavond tegen Borac maar even overslaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Grote kans dat hij zondag uit tegen Heerenveen ook aan de bak mag. We hebben aan Perez vorig jaar gezien, weet niet meer welke wedstrijd dat precies was, dat je maar beter een wedstrijdje kunt overslaan na een griepje.
Klopt, maar ik bedoel meer dat hij beter een wedstrijd extra kan missen dan toch spelen in een wedstrijd waarin hij weinig toevoegt of zelfs compleet door de mand valt. Daar is niemand bij gebaat. Op de eerste plaats Urby zelf niet, die juist zijn slechte periode lijkt te hebben afgesloten. En aangezien Heerenveen aanvallend niet de minste ploeg is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dat Urby daarom de wedstrijd van vanavond tegen Borac maar even overslaat.
We hebben ons nog niet geplaatst hoor. Ik weet wel dat de kans nihil is dat Ajax dit door de vingers laat schieten, maar tegen Kopenhagen had ook niemand verwacht dat we zouden verliezen. We hebben te vaak te makkelijk gedacht over tegenstanders.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we een leuke UEFA Cup-groep krijgen. Loting is pas dinsdag, toch?
quote:Ajax-aanvaller Bodul scheurt enkelband
02 oktober 2008
Ajax-speler Darko Bodul is voorlopig uitgeschakeld. De Kroatische aanvaller heeft zijn enkelband gescheurd en moet vier tot zes weken rust houden.
De 19-jarige Bodul stapte afgelopen zomer over van SC Heerenveen naar Ajax. Bij de Amsterdamse club maakt hij voorlopig deel uit van het beloftenelftal van coach Adrie Koster. In de afgelopen twee wedstrijden maakte hij in totaal vier doelpunten.
Ik had gehoopt dat hij vanavond speelminuten zou krijgen.. niet dusquote:
Dat sowieso niet, maar het is wel zonde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat hij vanavond speelminuten zou krijgen.. niet dus
Ik hoop het zo he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |