meestal lange zijde soms op noord maar nooit op de 2e ring.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vraag ik mij echt af waar jij zit...
Noord eerste ring was 17,50 dus gemiddeld is het niet 30 euro, maar ik snap je puntquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
meestal lange zijde soms op noord maar nooit op de 2e ring.
Heb het even nagekeken en gemiddeld was de prijs 26,93. My badquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Noord eerste ring was 17,50 dus gemiddeld is het niet 30 euro, maar ik snap je punt![]()
quote:Ook Gentenaar vier tot zes weken uit de roulatie
Ajax meldt dat naast Maarten Stekelenburg ook doelman Gentenaar naar verwachting vier tot zes weken uit de roulatie zal zijn. De reservedoelman kampt met een hernia
Belachelijk duur en daardoor ook belachelijk weinig toeschouwers. Bij ons kostte het 5 euro en zaten er 25.000 mensenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef toma het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken en gemiddeld was de prijs 26,93. My bad
Zeker met die homo Danny nog watquote:
Inderdaad tiefus prijzen, voor 5 euro kom ik zekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk duur en daardoor ook belachelijk weinig toeschouwers. Bij ons kostte het 5 euro en zaten er 25.000 mensen
En met een open verkoop vanaf dag 1 kom je al een heel eindquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 5 of 10 euro??? Meer publiek en misschien net zoveel omzet.
quote:Sno lijkt voorlopig laatste kans verspeeld te hebben bij Van Basten
03-10-08
Marco van Basten was na afloop van de matige wedstrijd tegen FK Borac (2-0 winst) kritisch op de prestatie van Evander Sno. De zomeraankoop kreeg de kans als aanvallende middenvelder, maar maakte een matige indruk.
"Hij heeft die kans niet gegrepen. Daarom heb ik hem ook gewisseld. Sno schakelde vooral slecht om bij balverlies. Sarpong deed het in de tweede helft als invaller beter. Maar het is niet zo dat we de matige eerste helft tegen Borac aan Sno moeten ophangen. Er waren wel meer spelers die niet goed functioneerden", aldus Van Basten na afloop van het duel.
Ondanks de slechte wedstrijd van Ajax bleef het publiek in de matig gevulde ArenA de Amsterdammers steunen. Van Basten: "De fans hebben ons toch gesteund. Daar ben ik blij om. Verder hebben we vandaag geleerd dat we een wedstrijd niet makkelijk moeten benaderen. Want dan komen we de komende maanden op dit podium tekort."
Die medische staf bij ajax is echt een lachertje.. Waarom laat je in godsnaam Stekelenburg keepen als je weet dat hij niet eens een duik kan maken zonder geblesseerd te rakenquote:
Padtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:33 schreef koningdavid het volgende:
Steek en Gentenaar allebei 4 tot 6 weken geblesseerd dus... Vermeer op doel, dat is duidelijk. Wie wordt nu de tweede keeper?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Vermeer. Ik was net in de Arena en zag zijn verse chassis aan het werk, hij heeft indruk op me gemaakt en toch weer de nul gehouden.
Hij heeft alles in zich om Menzo te doen vergeten.²
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Vermeer. Ik was net in de Arena en zag zijn verse chassis aan het werk, hij heeft indruk op me gemaakt en toch weer de nul gehouden.
Hij heeft alles in zich om Menzo te doen vergeten.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |