Dude, jij zit al jaren in de handel (van der Moolen) en je zit te piepen om kleingeld.. Waar is het misgegaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:51 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook mijn betalingsplafond uitgelegd en daarom uitgelegd dat het (helaas) een eindbod bedraagt.
Dus geen onderhandelingen. Take it or leave it.
Ik zit al jaren in de handel (van der Moolen), dus ben wel wat gewend.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:40 schreef Klikkert het volgende:
Probeer het gewoon. Het zal jou even lekker aan je anus oxideren als men niet accoord gaat. Nee heb je en ja kun je krijgen.
Ik heb geleerd dat alle waar naar z'n geld is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dude, jij zit al jaren in de handel (van der Moolen) en je zit te piepen om kleingeld.. Waar is het misgegaan?
dat is juist wat hij goed doet , je word soms rijk met een grote klap maar je blijft rijk door gewoon altijd op de centjes te letten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dude, jij zit al jaren in de handel (van der Moolen) en je zit te piepen om kleingeld.. Waar is het misgegaan?
Dan zou ik eerst je eigen huis verpatsen en daarna pas iets anders kopen. Anders kan jij straks een jaar met je huis leuren en heb je zelf reddende engelen nodig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:19 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® zit ook in dezelfde situatie.
Oogje op een huis met vraagprijs 319 k¤. En de wetenschap dat verkopers al ruim een jaar leuren zonder al teveel aanloop én nagenoeg werkeloos zijn. We werden bij een bezichtiging al binnengehaald als reddende engelen. Afijn, we moeten wél eerst nog even ons eigen huis verpatsen.
Het is geen marktplaats.nlquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:47 schreef RTB het volgende:
Bied onder een andere naam een lager bod, en laat dan na een weekje weten dat je oude bod nog steeds openstaat
Je kunt best een makelaar een bod laten doen voor een nader te noemen meester. Gewoon een lekker belachelijk bod en kijken wat voor reactie er op komt.quote:
Precies, ik snap überhaupt niet dat mensen de gok nemen om een ander huis te kopen voor dat het oude verkocht is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:39 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst je eigen huis verpatsen en daarna pas iets anders kopen. Anders kan jij straks een jaar met je huis leuren en heb je zelf reddende engelen nodig.
Er zijn anders genoeg redenen te verzinnen, bijvoorbeeld het moeten verhuizen voor je werk of omdat je naar een specifiek nieuwbouwproject wilt (op een plaats waar verder niet gebouwd gaat worden bijvoorbeeld).quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:02 schreef cheqy het volgende:
Precies, ik snap überhaupt niet dat mensen de gok nemen om een ander huis te kopen voor dat het oude verkocht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |