bij het kadaster kun je toch ook het totaalbedrag van de hypotheken opvragen of is dat dan weer niet openbaar? ik denk dat een bod van 245 in ieder geval reden is tot praten voor de verkopende partij. 230 is wel erg weinig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Er zit volgens het kadaster wel 5 hypotheken op. Steeds een kleine verhoging.
Nou dan mailt TS weer terug met: suc6 met je financien verderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:49 schreef Kreator het volgende:
230 is te laag. denk dat je met 250/260 nog een kleine kans maakt op een tegenbod, maar met 230 krijg je waarschijnlijk een mailtje met:.
Exact.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou dan mailt TS weer terug met: suc6 met je financien verder
Nee. Gezien zowel makelaar als verkopende partij ook belanghebbende zijn, zal dit vanzelf geschieden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:32 schreef Katinkat het volgende:
Heb je gevraagd wanneer je een reaktie terug kunt verwachten?
Sterk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:22 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb geboden. 238.000 kk.
Nuance is dat ik er een bouwer doorheen heb laten lopen en die heeft alle noodzakelijke aanpassingen genoteerd en offerte uitgebracht twv >22.000.
Dit moet ook door mij opgehoest worden om het bewooonbaar te maken/houden. Heb ik in het verhaal meegenomen naar de makelaar v verkopende partij.
Precies. Ik heb ook mijn betalingsplafond uitgelegd en daarom uitgelegd dat het (helaas) een eindbod bedraagt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:04 schreef mgerben het volgende:
[..]
Sterk!
Je doet niet zomaar een beledigend bod maar je onderbouwt het.
Kan me voorstellen dat ze je dus niet zonder meer afwijzen.
Hun Casio zal wel overuren maken vanavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |