een reddingsplan gaat er in een vorm wel komen, maar het is belangrijk dat er een week stabiliteit op de markt komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:39 schreef katerwater het volgende:
Enkele dagen wachten.
Meer kan je voorlopig niet doen vrees ik... Eerst moet er duidelijkheid komen van de regering(en) over een eventueel reddingsplan.
Is mogelijk, je weet het nooit. Dat is de sport zogezegd!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:42 schreef DoctorB het volgende:
Zelfde hiero, maar ik wacht nog even. Er komt nog een koersval aan. Daarna stap ik weer in.
Is er op Fok! geen topic voor beleggings dummies? Of een site voor ons? ;pquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:04 schreef Crazy Harry het volgende:
ja hoor dat kan, zo makkelijk is het.
Maar er gaat nog provisie en dergelijke van je 500 euro af. Je kan dus niet voor 500 euro aandelen kopen.
LOLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef Asgard het volgende:
Dus als ik bij Binck van die 500 euro 1000 euro maak gaat er dus:
¤16 + ¤1 (0,1%) + ¤2 (0,2%) = 19 euro weg
Dan houd ik dus 921 euro over
Valt best mee moet ik zeggen.
Heb ff om erin te komen hier http://www.optiecompetitie.nl/default.asp een accountje gemaakt.
Thanks
De standaard-uitspraak is :quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Het probleem is dat je 500 euro (min provisie) ook ineens maar 300 euro kunnen worden (min provisie)
Daar gaat je nieuwe PC
Als je zeker wist dat het 1000 zou worden, dan zou je nu 20,000 bijlenen en dan werd het 40,000
quote:Senaat VS akkoord met reddingsplan Gerelateerde artikelen
WASHINGTON - De Amerikaanse Senaat is donderdag akkoord gegaan met het reddingsplan voor de financiële sector. Het plan werd aangenomen met 74 stemmen voor en 25 tegen.
Voorafgaand aan de stemming werd meer dan drie uur gedebatteerd over het noodplan van 700 miljard dollar. De Amerikaanse presidentskandidaten Barack Obama en John McCain stemden beiden voor, aldus nieuwszender CNN.
Toch al 600 Euro in de plus nuquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef anboni het volgende:
Ik heb gisteren 500 stuks Fortis gekocht voor 3.97.. Mochten ze toch nog onderuit gaan in de komende weken, dan koop ik er gewoon nog 'n handjevol bijIk heb er wel vertrouwen in dat dat aandeel over 'n jaar ofzo weer op 'n aardige waarde staat.
Zit nu Ordina ook 'ns wat beter te bekijken, die zijn het afgelopen jaar ook flink onderuit gegaan, misschien daar ook maar 'ns wat van kopen (bijkopen eigenlijk, zat al 'n handjevol van in 'n erfenis)
Beetje verrassend wel, had eigenlijk verwacht dat ze na de onthulling van dat investeringsfonds wel weer wat onderuit zouden gaan. In plaats daarvan maken ze juist 'n sprong omhoog van bijna 20%. Blijkbaar is iets buiten de balans houden toch niet zo ernstig dat het afgestraft moet wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:19 schreef kortsluiting87 het volgende:
Toch al 600 Euro in de plus nu
Ik ben ook benieuwd wat de beurs in zijn geheel gaat doen. Er is ook best wat goed nieuws geweest: de VS heeft het reddingsplan aangenomen, de Nederlandse staat heeft laten zien dat hij bereid is om banken te blijven steunen, idem Duitsland. Maak me nog het meeste zorgen over die Duitse hypobank.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef anboni het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er morgenochtend om 'n uur of 9 nog over is van m'n E2kBest kans dat dat voor 'n heel groot deel gaat verdampen na alles wat er dit weekend is gebeurd...
Dik in de min in 1 week... hoeveel? Maar je ging toch voor de lange termijnwinst? Volgend jaar zal het toch wel weer hersteld zijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:40 schreef LXIV het volgende:
Wat mij betreft wordt de mondiale effectenhandel een weekje stilgelegd totdat de boel tot bezinning is gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |