abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 08:46:41 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 10:35:13 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  zondag 10 mei 2009 @ 11:26:59 #203
176973 FreakyMrCaleb
-=Same Shit..Different Day=-
pi_68866148
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/316675.html

Leaked Gameplay...

Het had zo mooi kunnen zijn he. Als ik 5 miljoen had had ik het gegeven.
pi_68868124
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:26 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/316675.html

Leaked Gameplay...

Het had zo mooi kunnen zijn he. Als ik 5 miljoen had had ik het gegeven.
Ja, ik hoop dat ze ermee doorgaan. Ziet er toch best leuk uit.
pi_68868224
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat stuk uit de telegraaf bewijst wel weer dat oude media zich niet met games moeten bemoeien.
Waarom, klopt toch wat er staat? Eerlijk gezegd is dit één van de betere artikelen over games
pi_68877272
Ziet er leuk uit maar jammer dat het niet meer uitkomt
  zondag 10 mei 2009 @ 20:15:03 #207
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_68882162
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:26 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/316675.html

Leaked Gameplay...

Het had zo mooi kunnen zijn he. Als ik 5 miljoen had had ik het gegeven.
Waren ze zo dichtbij... (in het zicht van de haven )
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 10 mei 2009 @ 21:13:35 #208
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_68884231
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:26 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/316675.html

Leaked Gameplay...

Het had zo mooi kunnen zijn he. Als ik 5 miljoen had had ik het gegeven.
Ik vind dit toch wel echt mager voor 10 jaar development. Volgens mij hebben ze in die 10 jaar helemaal geen moer gedaan. De naam is gewoon omhoog gehouden omwille van de franchise waar nog geld aan te verdienen was
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 21:24:25 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68884685
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Waarom, klopt toch wat er staat?
Nee....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 21:25:43 #210
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68884741
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel echt mager voor 10 jaar development. Volgens mij hebben ze in die 10 jaar helemaal geen moer gedaan. De naam is gewoon omhoog gehouden omwille van de franchise waar nog geld aan te verdienen was
Hadden ze dan niet beter games kunnen UITBRENGEN als ze geld wilde verdienen??
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 21:35:28 #211
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68885134
Ook interessant: http://www.gamedaily.com/(...)f-original-ip/68924/
quote:
It's like when we made "Max Payne." The game itself cost $4 million and 4-1/2 years to build. We said, okay, we might only make $8 million in sales, but think about what the franchise will be worth. As it turned out, the game made $20 million in royalties ... and we later sold the franchise for almost $50 million.
quote:
THR: What about the latest "Duke" game ... the one that seems to be taking forever to build?

Miller: We've put about $7.5 million into that and we've been working on it since late 1998. So it really hasn't been that much of an investment. And once it comes out, if it's as successful as we think it'll be, we'll make that money back in the first day or two of sales.
En 3 jaar later is het geld op....
  zondag 10 mei 2009 @ 21:42:14 #212
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68885446
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hadden ze dan niet beter games kunnen UITBRENGEN als ze geld wilde verdienen??
Ze hebben hartstikke veel games uitgebracht sinds 1997:

1997 – Balls of Steel
1997 – Shadow Warrior
1997 – Duke Nukem 64 – Eurocom
1997 – Duke Nukem: Total Meltdown
1998 – Duke Nukem: Time to Kill
1999 – Duke Nukem: Zero Hour
1999 – Duke Nukem (Game Boy Color)
2000 – Duke Nukem: Land of the Babes
2001 – Max Payne
2002 – Duke Nukem: Manhattan Project
2003 – Duke Nukem Advance
2003 – Max Payne 2: The Fall of Max Payne
2004 – Duke Nukem Mobile
2005 – Duke Nukem Mobile II: Bikini Project
2005 – Duke Nukem Mobile 3D
2006 – Prey
2008 – Duke Nukem 3D (Xbox Live Arcade)

Lang niet alle games van deze lijst zijn even succesvol gebleken. Het kan best dat ze daar dusdanig veel verlies op gemaakt hebben dat ze nu failliet zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 21:55:54 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68886018
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:42 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ze hebben hartstikke veel games uitgebracht sinds 1997:

1997 – Balls of Steel
1997 – Shadow Warrior
1997 – Duke Nukem 64 – Eurocom
1997 – Duke Nukem: Total Meltdown
1998 – Duke Nukem: Time to Kill
1999 – Duke Nukem: Zero Hour
1999 – Duke Nukem (Game Boy Color)
2000 – Duke Nukem: Land of the Babes
2001 – Max Payne
2002 – Duke Nukem: Manhattan Project
2003 – Duke Nukem Advance
2003 – Max Payne 2: The Fall of Max Payne
2004 – Duke Nukem Mobile
2005 – Duke Nukem Mobile II: Bikini Project
2005 – Duke Nukem Mobile 3D
2006 – Prey
2008 – Duke Nukem 3D (Xbox Live Arcade)

Lang niet alle games van deze lijst zijn even succesvol gebleken. Het kan best dat ze daar dusdanig veel verlies op gemaakt hebben dat ze nu failliet zijn.
Ja maar niks op de PC van Duke Nukem he. Dat bedoel ik

(en bedankt voor direct aantonen waar het telegraaf stuk fout zat)
  zondag 10 mei 2009 @ 21:56:31 #214
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_68886053
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:42 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ze hebben hartstikke veel games uitgebracht sinds 1997:

1997 – Balls of Steel
1997 – Shadow Warrior
1997 – Duke Nukem 64 – Eurocom
1997 – Duke Nukem: Total Meltdown
1998 – Duke Nukem: Time to Kill
1999 – Duke Nukem: Zero Hour
1999 – Duke Nukem (Game Boy Color)
2000 – Duke Nukem: Land of the Babes
2001 – Max Payne
2002 – Duke Nukem: Manhattan Project
2003 – Duke Nukem Advance
2003 – Max Payne 2: The Fall of Max Payne
2004 – Duke Nukem Mobile
2005 – Duke Nukem Mobile II: Bikini Project
2005 – Duke Nukem Mobile 3D
2006 – Prey
2008 – Duke Nukem 3D (Xbox Live Arcade)

Lang niet alle games van deze lijst zijn even succesvol gebleken. Het kan best dat ze daar dusdanig veel verlies op gemaakt hebben dat ze nu failliet zijn.
Precies. En met bovenstaande games was minimale ontwikkel-tijd gemoeid, waardoor de heren zich waarschijnlijk bezig hebben kunnen houden met het ontwikkelen van Games voor andere bedrijven
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 21:58:15 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68886114
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Precies. En met bovenstaande games was minimale ontwikkel-tijd gemoeid, waardoor de heren zich waarschijnlijk bezig hebben kunnen houden met het ontwikkelen van Games voor andere bedrijven
minimale ontwikkeltijd? Prey 8 en een half jaar, Max Payne 4,5 jaar Ga aub snel weer terug naar BNW
  zondag 10 mei 2009 @ 21:58:18 #216
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_68886118
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja maar niks op de PC van Duke Nukem he. Dat bedoel ik

(en bedankt voor direct aantonen waar het telegraaf stuk fout zat)
De Telegraaf zegt dit:
quote:
Het bedrijf heeft zichzelf altijd staande gehouden door bijvoorbeeld het uitbaten van oude games als Duke Nukem 3D, die onlangs nog uitkwam voor de Xbox 360 als downloadbare game.
  zondag 10 mei 2009 @ 21:59:14 #217
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_68886156
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

minimale ontwikkeltijd? Prey 8 en een half jaar, Max Payne 4,5 jaar Ga aub snel weer terug naar BNW
Voor de meeste games op die lijst was niet veel ontwikkeltijd nodig nee
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 22:01:20 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68886233
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

De Telegraaf zegt dit:
[..]
De telegraaf zegt dit:
quote:
AMSTERDAM - Wat gebeurt er als je twaalf jaar bezig bent met het maken van één game? Dan gaat je ontwikkelstudio failliet. Dat is althans de les die 3D Realms op harde wijze heeft moeten leren.
Hetgeen dus niet waar is.
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:59 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Voor de meeste games op die lijst was niet veel ontwikkeltijd nodig nee
Ben je gameontwikkelaar

Al die games zit minimaal enkele maanden tot jaren ontwikkeltijd in.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:04:49 #219
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68886361
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja maar niks op de PC van Duke Nukem he. Dat bedoel ik
Nee, nou ja, als het verhaal van die ene ex-werknemer klopt, was het dus nooit de bedoeling om geld te verdienen met DNF de komende jaren, maar vooral veel tijd te steken in onderzoek. Ondertussen moest het geld dan binnenkomen met de games van de lijst hierboven en royalties die daarmee te maken hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 22:11:52 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68886652
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, nou ja, als het verhaal van die ene ex-werknemer klopt, was het dus nooit de bedoeling om geld te verdienen met DNF de komende jaren, maar vooral veel tijd te steken in onderzoek. Ondertussen moest het geld dan binnenkomen met de games van de lijst hierboven en royalties die daarmee te maken hebben.
Eh... je weet dat de auteur van 'the chair story' al lang heeft gezegd dat het een geintje was om voor eens en voor altijd een eind te maken aan de 'waarom duurt het zo lang'

http://gamingisstupid.com/2009/05/06/the-chair-story-revival/
  zondag 10 mei 2009 @ 22:26:24 #221
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_68887320
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh... je weet dat de auteur van 'the chair story' al lang heeft gezegd dat het een geintje was om voor eens en voor altijd een eind te maken aan de 'waarom duurt het zo lang'

http://gamingisstupid.com/2009/05/06/the-chair-story-revival/
En jij begrijpt natuurlijk niet dat zo'n verhaal onder druk teruggenomen moet worden?

Wat denk je dat er gebeurt met de franchise als ze dit verhaal ook nog eens zouden beamen

Please

Er worden heel wat interessante claims in dat stuk gemaakt. (waar ik in eerste instantie al mijn vermoeden had)
quote:
Scott quickly got to the point. Max Payne was going to do gangbusters… and 3DR had some other stuff up their sleeves that would be generating so much revenue for 3DR that they could continue on indefinitely… or at least another 5-10 years… without making a dime on internal development.
quote:
So in order to make “Forever” history there was only one way to do that, and that is to turn it into something completely unprecedented in the industry. Turn it into the sort of thing that will be talked about 100 years from now.
quote:
this was just not something that anyone else in the industry would have a chance to try again for a very long time, if ever.
.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 10-05-2009 22:37:42 (nog een leuke quote) ]
  zondag 10 mei 2009 @ 22:34:47 #222
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68887688
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh... je weet dat de auteur van 'the chair story' al lang heeft gezegd dat het een geintje was om voor eens en voor altijd een eind te maken aan de 'waarom duurt het zo lang'

http://gamingisstupid.com/2009/05/06/the-chair-story-revival/
Toch vind ik "we proberen het tofste spel ooit te maken en daarom duurt het zo lang, maar nu zijn we failliet" aannemelijker dan "het is opeens na 12 jaar af en we doen alsof we failliet zijn als marketingstunt".

Maar goed, ik heb ook geen glazen bol, dus de tijd zal het leren
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 22:44:28 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68888069
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Toch vind ik "we proberen het tofste spel ooit te maken en daarom duurt het zo lang, maar nu zijn we failliet"
Dat is aannemelijk, maar 'the chairstory' zegt dat er helemaal geen game gemaakt werd. slechts vingeroefeningen met de unreal engine. Nonsens natuurlijk.
quote:
aannemelijker dan "het is opeens na 12 jaar af en we doen alsof we failliet zijn als marketingstunt".
Nou ja als je the jace hall show en vooral zijn telefonische commentaar op die show erna hoort waarin hij zegt dat hij games in de retail heeft gekocht die minder 'af' waren, dan is het best vreemd dat ze op de drempel opeens failliet zijn. Volgens Jace Hall was Duke Nukem Forever.... klaar.
quote:
Maar goed, ik heb ook geen glazen bol, dus de tijd zal het leren
Dit is wat er tot op heden bekend is:

- 3Drealms sluit. Dat is bevestigt door Joe Siegler, de webmaster.

Thats it. De rest is what if, hear say en grapevine. Dus inderdaad denk ik dat roepen dat 3Drealms failliet is en DNF niet uit gaat komen redelijk voorbarig. Waarmee ik dus zeker niet wil beweren dat ze NIET Failliet zijn.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:49:01 #224
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68888248
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit is wat er tot op heden bekend is:

- 3Drealms sluit. Dat is bevestigt door Joe Siegler, de webmaster.

Thats it.
De goodbye-message op de website is ook een redelijke hint dat 3DR niet meer bestaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 22:54:41 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68888461
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:49 schreef Tijn het volgende:

[..]

De goodbye-message op de website is ook een redelijke hint dat 3DR niet meer bestaat.
Ja en? Waarom is Apogee opeens weer uit het as herrezen?

Interessante posts op shacknews naar aanleiding van de animation footage
quote:
I can confirm that there was far more completed than what this video implies.

The guy obviously stripped away details in some of the video to highlight the motion and animations.

I've played a good bit of the game, my bro worked there. That scene with the big alien in the football field? That's the first level, it's Duke playing an arcade version of Duke 3D inside his huge Duke mansion. This was last summer and I saw four different levels and environments that were fully playable (some just needed some polish).

They basically started making the game again from scratch (as they've done a few times) about a year and a half ago.

They had a hard cut-off date for development (11/2009) and a ship date (4/2010). They were stupid close to actually finishing this thing.

Was it going to be worth 12 years wait? Of course not. But it looked like a solid offering from a studio that had spent 2.5 years working on a title.
bron
quote:
There's a good reason for that. In the game, that's the first level and you're Duke playing Duke 3D on an arcade.

It's quite ingenious actually. So you start the game playing with this moderate level of tech and play for a few minutes and it's cool, then you zoom out of the arcade screen entirely and you're Duke and everything looks a little shinier and nicer, now you're in the actual game world and it's even more impressive. It's a really cool effect.
bron
  zondag 10 mei 2009 @ 23:12:19 #226
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68889137
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja en? Waarom is Apogee opeens weer uit het as herrezen?
Geen idee. Misschien om nog te redden wat er te redden valt? Niet gezegd dat ook DNF daarmee niet gered kon worden natuurlijk. Misschien vonden ze ook wel de naam Apogee gewoon beter dan 3D Realms. Ik wel iig
quote:
Interessante posts op shacknews naar aanleiding van de animation footage
[..]

[..]
Ja, dat is zeker interessant. Het is hoe dan ook zonde als het spel niet afgemaakt zou gaan worden nadat ze zo dicht bij een stadium van completion zijn. Want laten we wel wezen, alle games die sinds 1996 zijn uitgebracht zijn natuurlijk alleen maar een manier geweest om de tijd door te komen tot Duke Nukem Forever uit zou komen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 23:18:28 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68889375
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef Tijn het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien om nog te redden wat er te redden valt? Niet gezegd dat ook DNF daarmee niet gered kon worden natuurlijk. Misschien vonden ze ook wel de naam Apogee gewoon beter dan 3D Realms. Ik wel iig
Nou ik bedoel dat ze inderdaad met 3drealms wilde stoppen.... als DNF gold is. Het ENIGE wat officieel is, is dat 3Drealms sluit. En dat is logisch... als de game af is (of als ze failliet zijn).
quote:
1) There have been no official statements made about the close of 3d Realms, or the state of Duke Nukem Forever.

2) There have been no official statements made about the close of 3d Realms, or the state of Duke Nukem Forever.

3) To my knowledge, the only project that 3D Realms is developing, and if there is no more need for a development team, it would be irresponsible not to close the studio. If there is no work, there is no need for workers.

4) 3D Realms likely pays unemployment tax.

5) A lot of the employees at 3D Realms probably have royalty benefits.

6) I seriously doubt that this is a big joke, or some kind of way to attract attention to the company, but the attention is a very good side-effect given that the game is actually completed and being prepared to ship.
Zo dus.
pi_68892030
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ik bedoel dat ze inderdaad met 3drealms wilde stoppen.... als DNF gold is. Het ENIGE wat officieel is, is dat 3Drealms sluit. En dat is logisch... als de game af is (of als ze failliet zijn).
[..]

Zo dus.
Het is gewoon onzin. 3D Realms heeft alleen geconfirmeerd dat het geen marketing truc is.

http://forums.3drealms.com/vb/showpost.php?p=867590&postcount=129
  maandag 11 mei 2009 @ 01:33:02 #229
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68892612
Ach, ook al is DNF nog niet af, met alle hype rondom het spel nu zullen publishers vast staan te springen om met de hypetrein mee te gaan! Het is zo goed al gratis geld als je hierin investeerd!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_68892629
rofl, zijn ze nou failliet? Na zoveel jaar gewoon met niks komen
pi_68892774
Ik zou het alleen al kopen om een stukje gamegeschiedenis in huis te hebben
  maandag 11 mei 2009 @ 02:37:25 #232
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68893172
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin. 3D Realms heeft alleen geconfirmeerd dat het geen marketing truc is.

http://forums.3drealms.com/vb/showpost.php?p=867590&postcount=129
Je kan het ook lezen dat het echt waar is dat 3DR sluit, en dat het geen idee van de marketing afdeling was maar gewoon een bedrijfseconomische beslissing was. Doet verder niks af aan de punten die genoemd worden.

BTW, DNF staat volgens mij ook voor Did Not Finish. Toepasselijk wel...
  maandag 11 mei 2009 @ 02:46:55 #233
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68893227
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:37 schreef SlamD het volgende:

[..]

BTW, DNF staat volgens mij ook voor Did Not Finish. Toepasselijk wel...
Dude, echt... welkom in 1999, toen werd die grap al voor het eerste gemaakt...! Sterker nog, in dit topic is die grap volgens mij al 10x gemaakt

Originaliteit is ver te zoeken op internet tegenwoordig...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 11 mei 2009 @ 02:58:00 #234
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68893295
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Originaliteit is ver te zoeken op internet tegenwoordig...
Gelukkig ben jij wel origineel:
quote:
welkom in 1999
Maar goed, volgende keer zal ik literatuuronderzoek doen voor ik op een forum post. Want stel je voor dat iemand ooit al hetzelfde heeft gezegd.
pi_68893577
Hij is misschien al gepost, maar ik heb geen zin om alles door te lezen:
http://duke.a-13.net/

Sommige mensen opperen nu dat de Duke Gold is, als dat echt zo is, (ik was al zo een beetje volwassen toen duke 3d uitkwam) dan kan ik dit laatste geintje niet waarderen en gaat het voor mij een gevalletje piratebay worden. Er zijn grenzen aan mijn geduld en die grens hebben ze vorige week overschreden En geen hond die d'r iets van kan zeggen, want 12 jaar wachten is al zeker 11 jaar te lang.
  maandag 11 mei 2009 @ 08:16:22 #236
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68894275
Om de Duke te eren heb ik gisteren Duke Nukem 3D voor m'n XBOX 360 gekocht.

Best lastig trouwens zonder godmode
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 mei 2009 @ 08:25:12 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68894370
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin. 3D Realms heeft alleen geconfirmeerd dat het geen marketing truc is.

http://forums.3drealms.com/vb/showpost.php?p=867590&postcount=129
Nee, de WEBMASTER heeft het geconfirmeerd. En daarnaast. 3drealms gaat inderdaad sluiten, dus dat is geen marketing truuk.

De vraag is WAAROM 3drealms gaat sluiten, en daar is tot op heden geen enkele verklaring voor. Wel een hoop speculatie.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:31:30 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_68895571
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, de WEBMASTER heeft het geconfirmeerd. En daarnaast. 3drealms gaat inderdaad sluiten, dus dat is geen marketing truuk.

De vraag is WAAROM 3drealms gaat sluiten, en daar is tot op heden geen enkele verklaring voor. Wel een hoop speculatie.
Klopt... ik heb er ook aan zitten denken, ze zijn klaar.. dus einde 3drealms.
Maar goed misschien hopen tegen beter weten in
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 mei 2009 @ 10:00:16 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68896289
quote:
Reading things you guys post makes me want to go back in time and abort babies for the good of mankind.
quote:
"You're an inspiration for birth control."

If you're going to insult us, you could at least do it in the proper 3DR fashion.
pi_68897016
Hey, maar als Apogee weer leeft, krijgen we dan een Kommander Keen vs. Duke Nukem @ The Olympics ofzo?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 mei 2009 @ 10:42:00 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68897397
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, maar als Apogee weer leeft, krijgen we dan een Kommander Keen vs. Duke Nukem @ The Olympics ofzo?
Nee,
Duke Nukem: Critical Mass
Duke Nukem: Chain Reaction
Duke Nukem: Proving Grounds
pi_68897520
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


[..]


Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68897738
Goed 3DRealms kapt er dus mee, dus Duke Nukem Forever is definitief van de kaart.
What a surprise.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:55:31 #244
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_68897796
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:53 schreef McKillem het volgende:
Goed 3DRealms kapt er dus mee, dus Duke Nukem Forever is definitief van de kaart.
What a surprise.
Ja dat staat dus nergens...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:55:42 #245
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68897803
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:53 schreef McKillem het volgende:

dus Duke Nukem Forever is definitief van de kaart.
Dat is nog niet gezegd, he.
pi_68897807
WTF trouwens, ze hebben Prey 2 beloofd. Kloodzakjes.
pi_68897862
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja dat staat dus nergens...
12 jaar ontwikkeling, en nu een faillissement. Geloof je het zelf dat er nog iets anders gaat gebeuren?
pi_68897871
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef McKillem het volgende:
WTF trouwens, ze hebben Prey 2 beloofd. Kloodzakjes.
Nu ja, als je ziet hoe er tegenwoordig met titels wordt gehandeld, is er best kans dat dat spel gewoon ergens anders wordt (af)gemaakt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:58:15 #249
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68897879
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef McKillem het volgende:
WTF trouwens, ze hebben Prey 2 beloofd. Kloodzakjes.
Prey 2 zal wel door Radar Group en Human Head Studios afgemaakt worden, lijkt me zo. Dat was geen solo-project van 3DR.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:58:46 #250
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68897900
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:57 schreef McKillem het volgende:

[..]

12 jaar ontwikkeling, en nu een faillissement. Geloof je het zelf dat er nog iets anders gaat gebeuren?
Ook dat faillissement staat nergens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')