Ja, jij wel.quote:
quote:
Ja, dat kwam omdat KOP ineens begint te baggeren, maar wel bang is voor de LAPOquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja ik had ook bijna de lapo gemaaktWilde op dat 13 jarige bericht reageren maar toen was het topic al vol
(tevens excuuspost)
Tot zo lieverd!quote:
Ik ben ook bang voor de lapo, maar dan in het belang van jullie (ik ken de kritieken nog, en ik had zelf ook geen idee hoe ik het moet aanpakkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat kwam omdat KOP ineens begint te baggeren, maar wel bang is voor de LAPO
Oh, KLB-SC gaat nog meer multicultureel, met dit keer moslims?quote:
Absoluutquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sowieso is KOP een pure baggeruser
Dus meteen maar op de computerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ga nog niet naar huis want het regent als een gek hier
Ja, hier de hele dag al.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ga nog niet naar huis want het regent als een gek hier
Foei.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Het is voor jullie voordeel hoor, anders krijg je geen nieuw deel, of anders pas na een half uur ofzo?![]()
Nee. ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus meteen maar op de computer![]()
Heb je geen vriendjes op school
Sala-adinquote:
Nee, dan kunnen we niet normaal posten omdat jij er met je postaantalposts tussen komtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Het is voor jullie voordeel hoor, anders krijg je geen nieuw deel, of anders pas na een half uur ofzo?![]()
Je hebt alleen je SC vriendjes hequote:
Als je dan ook zelf de LAPO plaatst wel ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Stoer, het is weer eens wat andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Dat wilde ik ook nog net erbij posten ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dan ook zelf de LAPO plaatst wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |