Bikkels ftw!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
die instelling heb ik ookik steek nog liever iedereen aan voordat ik ik ga uitzieken
lol, iets in het mom van elk nadeel heeft ze voordeel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week koortsen ik heb al de hele week bijna niks gegeten
gaat niet door me keel..zo scherp
![]()
MAAR dan pas ik straks wel weer in me broeken waar ik al een poosje niet meer in pas![]()
![]()
Ja je moet altijd overal het positieve in zienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol, iets in het mom van elk nadeel heeft ze voordeel?
Preciesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja je moet altijd overal het positieve in zien
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Precies![]()
Als je positief denkt gaat alles ook beter
Ach, geen haastquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar dan moet ik nog wel een weekje ziek zijn hoor
want zo snel val ik niet meer af, die tijd heb ik blijkbaar gehad toen ik 25 werd
niet dat ik nu dik ben, maar ben wel aangekomen.
Haastige spoed jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach, geen haast
Zoals ze soms wel zeggen spoed is zelden goed
Tjah, heb het ook nie verzonnen haha maar klopt idd geen reet vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Haastige spoed jasnap ook niet waarom ze het haastige spoed noemen..slaat echt nergens op..alsof haastige spoed meer spoed is dan spoed...dus
quote:
Mogguh Logiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
weer druk aan het werkenHahah Crazy!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werk ze jochie
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
weer druk aan het werkenUhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voel me zwaar verwaarloos(d)(t)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Mutlitasking hier..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:18 schreef Logician het volgende:
* Logician is "nog" druk met niets doen
Mogguh Barraquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge
pfff gaat een drukke dag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |