abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:28:58 #301
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_62065584
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Voor een opdracht op school moesten we een onderzoek doen en daarvoor werd de klas werd verdeeld in duo's. Door de docent welteverstaan! Die vond namelijk dat er teveel "kliekjes" in de klas waren en dat het geen kwaad kon als je eens een ander een beetje leerde kennen. Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.

En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.

Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.

Klacht: docenten die groepjes indelen. Ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, ik hoef mensen die me op het eerste gezicht al niet boeien niet te leren kennen. Ik steek liever m'n tijd en energie in mensen die ik wel mag.
Ga es dood jij
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')