Ga godverdomme toch eens naar school, jijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga nu even pizza eten.
School is voor talentlozen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga godverdomme toch eens naar school, jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
School is voor talentlozen.Alsof je op het WO geen stage hoeft te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof je op het WO geen stage hoeft te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
in pyjama's?quote:
Echt, PRECIES die schoenen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zag trouwens gister iemand met die rooie schoenen van der..
Ik heb het der niet gevraagd neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt, PRECIES die schoenen?De rest van jullie gepraat negeer ik maar
Sorry, ik was pissed omdat er sowieso geen reet klopt van die linksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef afcajos het volgende:
BT luie gingerkid, zet de link naar 209 er dan in!
Ook met die gouden studs op de hak?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb het der niet gevraagd nee, maar ze leken er sprekend op
Daar was ik 13 schatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Mmmm, BT. Ik heb foto's van jou gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa, ik hossel m hardquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef KingOfPop het volgende:
En daar is BobbyB weer, nee nog niet vol.
Wat mot je nou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef KingOfPop het volgende:
En daar is BobbyB weer, nee nog niet vol.
wut?quote:
Hoeveelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook met die gouden studs op de hak?
Mag toch geen kettingposts maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en waarom posten jullie niet als ik weg ben.
oja, da's waarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mag toch geen kettingposts maken.
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, weet je niet wat studs zijn?
Van die metalen pinnetjes zeg maar.
Nein, ik bedoel: ik snap niet waar je het over hebt.quote:
Hahaha okequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, het leek er wel op ja, ik weet niet of PRECIES dezelfde schoenen waren, maar ze leken er in ieder geval verdacht veel op.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |