Waar wou je dan je bio plaatsenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:55 schreef Runx het volgende:
ja er is geen plaats voor een bio dus dacht pleur het daar maar neer he, nu ben ik bezig om mijn plaatje op het forum te krijgen en mijn Sing .
i know mijn pasje is vet en het leukste is nog dat die het ook echt doet , het is van de postbank , daar mag je je eigen ontwerp maken
Welke fruitcake doet dat dan ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zowiezo op Fok niet mijn bio plaatsen, al was daar wel ruimte voor
Dunno. Zijn er vast genoeg die dat wel doenquote:
Oh vast welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dunno. Zijn er vast genoeg die dat wel doen
Ik ken jou via Dennis. En jij kent mij via Sandraquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:02 schreef Runx het volgende:
maar waar ken je mij dan van ? zo er wordt hier wel veel gepost zeg , jaja ik ben al oud ik hou het niet helemaal meer bij
Ik ken er hier maar 2, en 1 bijnaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:03 schreef Oldenzaal het volgende:
Waarom kent iedereen elkaar hier!?!?
Ik ben Nathaliequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:04 schreef Runx het volgende:
hoe heet je dan ? ja ik ken Dennis en Sandra wel ja .
oja fak snel weg gooienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja![]()
Heb nog met Chris, en toen ik jou leerde kennen had ik nog met Jesse
Ik heb zelfs nog een foto op mijn pc staan van dat ene feestje waar jij helemaal in het oranje was
Waarom reageer je niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben lekker aan 't koken
Ik ken trouwens maar 2 ToF'ers persoonlijk
Nee, ik bewaar al mijn foto'squote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:09 schreef Runx het volgende:
[..]
oja fak snel weg gooien...die foto heb ik niet eens .
Je zingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:11 schreef Runx het volgende:
waarom krijg ik dit als ik iets in mijn zing probeer te zetten:(
Je profiel bevat verkeerde waarden. Controleer of de ingevulde URL's wel correct zijn.
Wie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben lekker aan 't koken
Ik ken trouwens maar 2 ToF'ers persoonlijk
Flink verhaal, ik heb het meeste maar geskiptquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef Runx het volgende:
en hebben jullie genoten van mijn profiel en Bio
klopt ik ben ook een flinke jongenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Flink verhaal, ik heb het meeste maar geskiptje 14.gif foto is wel tof trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |