MIjn vriend. Althans, voor zover hij mijn vriend isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:26 schreef Fems het volgende:
Was je met vriendinnen/vrienden, je vriend, pap/mam/broers/zussen?
Nouja. Eigenlijk is het uit, maar meer omdat het de laatste tijd even niet ging en het allemaal nu helemaal ingewikkeld ligt, maar om het simpel te houden is het een pauze.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:29 schreef Fems het volgende:
Hehe. Je noemt hem je vriend, das al heel wat volgens mij!![]()
Hey skip!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:30 schreef Runx het volgende:
hehe mensen , hier een verkaasde allochtoonse tukker, hoe meld ik me aan ?
Ah, oke! weer opnieuw beginnen met 'daten' enzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. Eigenlijk is het uit, maar meer omdat het de laatste tijd even niet ging en het allemaal nu helemaal ingewikkeld ligt, maar om het simpel te houden is het een pauze.
iemand zei dat ik me hier moest aanmelden ofso ik ben nieuw op de forum ,aangezien ik niks te doen heb op mijn stage en toch altijd het nieuws van fok las ,dacht ik wordt ik maar eens actief hiero op de forum van fok.quote:
Ja, zo zie ik het wel, alleen weet ik niet of hij het ook zo zietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Ah, oke! weer opnieuw beginnen met 'daten' enzo?
Iniedergeval succes ermee!
Nouja, naar mijn weten hoef je je nergens aan te melden om hier te posten!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:34 schreef Runx het volgende:
[..]
iemand zei dat ik me hier moest aanmelden ofso ik ben nieuw op de forum ,aangezien ik niks te doen heb op mijn stage en toch altijd het nieuws van fok las ,dacht ik wordt ik maar eens actief hiero op de forum van fok.
mijn profiel is geupdate dus als jullie mede tukkers iets over mij willen weten moet je maar naar mijn profiel gaan
en waarom doet mijn plaatje het niet
Holaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:29 schreef Fems het volgende:
Hehe. Je noemt hem je vriend, das al heel wat volgens mij!![]()
Hey skip!
Vast wel, anders spreekt die toch niet met je af etc?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het wel, alleen weet ik niet of hij het ook zo ziet
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Vast wel, anders spreekt die toch niet met je af etc?
Zeker niet gezienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:30 schreef Runx het volgende:
hehe mensen , hier een verkaasde allochtoonse tukker, hoe meld ik me aan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je zn pasje gezien?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef skippy22 het volgende:
Het is niet de bedoeling je hele levensverhaal in je fotoboek te zetten runx
waarvan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |