eigenlijk begin ik bijna te denken dat, als het allemáál geschript is dat Sebastiaan er wel ingebleven was.....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van deze kant ook weer een 1.
Sebastiaan eruit, die nog enige herrie kon maken.
Ik sfeer het je, serieus, echt jonge, die rotkop van een redaksie heef dat niet door, echt, ik sfeer het je serieus, echt jonge...
Het script ligt er nog steeds veel te dik bovenop. Heel SLAP aftreksel van DGK en is denk ik niet meer te redden, ook niet qua vermaak. Dus weer een 1
Precies.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eigenlijk begin ik bijna te denken dat, als het allemáál geschript is dat Sebastiaan er wel ingebleven was.....
+1quote:
Je hebt natuurlijk gelijk Desii.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
om nu overal scripts achter te gaan zoeken ... neeik geloof het niet
Maar denk eens na... wat kan je doen om spectaculaire tv te maken in een villa, waar zo'n beetje alles al gedaan is, je krijgt automatisch een soort herhaling van zetten.
Vergelijken met DGK zelf kan gewoon niet omdat er geen streams zijn + dat je alleen maar af kan gaan op de beelden die we voorgeschoteld krijgen.
Tuurlijk heb ik wel een bepaalde voorkeur qua bewoner, maar i.t.t. dgk, kan ik me hier nergens druk over maken... Eigenlijk vind ik alles lachwekkend![]()
Ik geef een 8
wat was jou cijferke ???quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk Desii.
Gewoon op een andere manier ernaar kijken, zal het morgen zéker doen
hoe kan je nou een programma beoordelen als je niet kijkt ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Weer een 1, ben nog niet weer begonnen met kijken.
Ik ook ja. Het is tot nu toe erg vermakelijk. Dat stelletje is net een tijdje bij elkaar en een aantal wil iedere 'indringer' al zo'n beetje lynchen. Het is echt niet te geloven. Tot nu toe is het vooral comedy.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
Eigenlijk vind ik alles lachwekkend![]()
Ik geef een 8
Een 6 Desii, de laagste die ik tot nu toe gegeven heb.quote:
Dat kan ook niet, blijf dan hier weg zou je zeggen. Maar een 1geven voelt blijkbaar een beetje als "een daad van protest" of zo. Vorige week was er ook al een stel niet-kijkers dat triomfantelijk meldde een 1 te hebben gegeven.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kan je nou een programma beoordelen als je niet kijkt ?
Een 1 geven, door af haken , niet meer te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:48 schreef Gert het volgende:
Vorige week was er ook al een stel niet-kijkers dat triomfantelijk meldde een 1 te hebben gegeven.
En avonne ook vorige week, "ik ben afgehaakt", maar dat was dan haar afscheisszoen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een 1 geven, door af haken , niet meer te kijken.
Dat was dezelfde persoon die ook vorige week een 1 gaf.
Er zijn ook 15 stemmers die anoniem een 1 geven, door alleen aan te klikken.
Je kunt ook elke keer afhaken, bij de afscheidstunequote:Op zondag 5 oktober 2008 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En avonne ook vorige week, "ik ben afgehaakt", maar dat was dan haar afscheisszoen.
Twee weken of meer achter elkaar afhaken, lijkt me echter lastig.
Nee, geen uitzending vanavond Fan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb een 8 gegeven...... ik vind het wel een grappige wending dat er weer een nieuwe jongen
inkomt i.p.v. 2 meiden.
bovendien vermaak ik me gewoon wel met het programma, maar dat komt misschien ook wel door alle topics
die erover zijn en de filmpjes op CBML website, als je alléén naar de tv kijkt is het volgens mij erg moeilijk te
volgen, gemiddeld zo'n 18 minuten per dag denk ik? als je de reclame eraf trekt.......
da's héééél weinig........
eh..... even voor de zekerheid.....
Vanavond dus géén uitzending? Of wel?
ow....quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, geen uitzending vanavond Fan.
Gewoon Studio Sport kijken dus
Dan bof jij want Humberto Tan zit soms hier op Fokquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....jammer........
studio sport gaat hem niet wordenHumberto Tan zit er niet meer in dus........
Ik vind ze het wel leuk doen zo samen. Ik houd er rekening mee dat het geen programma is van Knevel. Als ze allemaal de liefste en de braafsten zijn, bij de eerste de beste vrouw blijven, is het programma snel afgelopen en zeker een flop.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:10 schreef Charmian het volgende:
Hell, ik geef een 5 vanwege die 2 Marco's. Hoop dat die 2 flink op hun broek krijgen in de loop van het programma.
Daarom zeg ik ook in de loop van het programma, niet meteen eruit, eerst lijden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind ze het wel leuk doen zo samen. Ik houd er rekening mee dat het geen programma is van Knevel. Als ze allemaal de liefste en de braafsten zijn, bij de eerste de beste vrouw blijven, is het programma snel afgelopen en zeker een flop.
Ik maak iedere week van dinsdag op woensdagnacht een nieuwe POLL aan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt ook elke keer afhaken, bij de afscheidstune![]()
o wacht, er is geen afscheidstune![]()
Wanneer mogen we weer stemmen LS?
Thanks LS, even wachten dan maar tot woensdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak iedere week van dinsdag op woensdagnacht een nieuwe POLL aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |