abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:30:26 #276
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_62208629
2 pakketjes FP alweer. Wat mij betreft geen problemen
pi_62208654
ik krijg een nieuw kaartje toegestuurd ;

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
A staff has added a solution to your request.
I have arranged replacement for you ,you can confirm the replacement in your order yourself.

Hope you will receive it and will be happy with the item.

Please give us a few days to prepare your replacement and ship it

Best regards

Jack

you can confirm the replacement in your order yourself. wat bedoelen ze hier me precies ?

moet ik nog iets bevestigen ofzo ?

Edit ;

ik zie nu wel mijn order weer Expedited Order Received - in stock via Air Mail bij mijn status staan dus ze verzenden t gewoon ?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:49:45 #278
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62209140
Tsjah, dat lijkt er haast op (de Engelse woordjes verraden het haast een beetje) dat je even iets bij je order moet bekijken en daar allicht even aktie moet ondernemen..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62209316
Engels is ook niet hun sterkste kant geloof ik

Ik heb trouwens mijn tweede bestelling ontvangen (een uv filter en wat schoonmaak dingen), en deze hebben ze gewoon in de brievenbus geflikkerd. Gelukkig is het heel gebleven door de bubbeltjes in de verpakking..
Er gaat niets boven Groningen
pi_62209937
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:16 schreef Wekkor het volgende:
Thanks voor de antwoorden, te snel ook!

Werken deze dingen goed, en passen de originele hoesjes hier ook op? Of is dit echt te wannabe?

[ afbeelding ]
Als de tekst erop al scheef op de knoppen staat zou ik het niet al te serieus nemen

Mijn order is trouwens net verscheept:

01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
02480 CANON NB2L Compatible Battery (7.2V 680mAh Thin Li-Ion)
06816 3M Scotch Brite Hi-Tech Cleaning Cloth for Gadgets
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack)
07796 Black Leather Vertical Pouch Case For Nokia N95
08681 Camera Lens Cap for Canon
11703 YN Large Air Blower Cleaner for Camera Equipments
pi_62210882
@Tarabass
02480 CANON NB2L Compatible Battery (7.2V 680mAh Thin Li-Ion) <--- Deze heb ik gewoon in Nederland besteld.

06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) <--- die heb ik ook besteld, en dus gisteren gekregen. Aanrader
07796 Black Leather Vertical Pouch Case For Nokia N95 <--- die wilde ik ook, alleen kon ik niet goed zien of je alles kan gebruiken terwijl in dat ding zit, dus niet genomen.

11703 YN Large Air Blower Cleaner for Camera Equipments <--- die wilde ik ook, alleen gebruik ik altijd een spuitbus.. werkt wat fijner vind ik.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:17:44 #282
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62211790
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:57 schreef sander-3 het volgende:
Engels is ook niet hun sterkste kant geloof ik
Nah, ik vond deze toch wel erg duidelijk..
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:31 schreef Downstar het volgende:
you can confirm the replacement in your order yourself.
Kan je wat zeggen over het taalniveau van die Chinezen, maar zoals ik het lees, ligt het bij deze omschrijving als ie niet begrepen wordt echt niet aan die Chinezen hoor..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62211875
Ik heb iets een paar maanden geleden gekocht, en werkt nu niet meer. Kan ik dan nog steeds een nieuwe aanvragen of is het alleen een defect wanneer hij het nooit heeft gedaan?
pi_62211967
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef AstroNova het volgende:
Ik heb iets een paar maanden geleden gekocht, en werkt nu niet meer. Kan ik dan nog steeds een nieuwe aanvragen of is het alleen een defect wanneer hij het nooit heeft gedaan?
Wat is het? Iets kleins? Groot?

Defect aanvragen kan alleen als het stuk is toen je het kreeg of als het binnen 30 (of 60?) dagen stuk ging en het niet jouw schuld is.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:16:44 #285
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62213730
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef AstroNova het volgende:
Ik vind dat aan een kant best profiteren van het feit dat DX best snel en niet moeilijk doet over een vervangbaar product, ze leveren al zo goedkoop daar heb ik best moeite mee.

Maar dat is mijn mening he..

PS: Deze zijn wel grapig: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16296
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_62213891
Ze hebben trouwens eindelijk lockpicks toegevoegd, wordt al maanden (misschien al een jaar) om gevraagd om het forum van DX. Denk dat ik wel een setje koop om mee te klooien, beetje kijken of het lukt enzo.
pi_62213938
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Ze hebben trouwens eindelijk lockpicks toegevoegd, wordt al maanden (misschien al een jaar) om gevraagd om het forum van DX. Denk dat ik wel een setje koop om mee te klooien, beetje kijken of het lukt enzo.
Doe es 'n linkje

Beetje Splinter Cell nabootsen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62214029
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Doe es 'n linkje

Beetje Splinter Cell nabootsen
De 17 laatste nieuw arrivals, maar ik zie dat ze er een nieuwe categorie voor hebben gemaakt:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.829
pi_62216087
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:50 schreef sander-3 het volgende:
@Tarabass
02480 CANON NB2L Compatible Battery (7.2V 680mAh Thin Li-Ion) <--- Deze heb ik gewoon in Nederland besteld.

06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) <--- die heb ik ook besteld, en dus gisteren gekregen. Aanrader
07796 Black Leather Vertical Pouch Case For Nokia N95 <--- die wilde ik ook, alleen kon ik niet goed zien of je alles kan gebruiken terwijl in dat ding zit, dus niet genomen.

11703 YN Large Air Blower Cleaner for Camera Equipments <--- die wilde ik ook, alleen gebruik ik altijd een spuitbus.. werkt wat fijner vind ik.
Die link naar die batterijen koning is top. Al is die van mij goedkoper en met gratis verzenden

Die doekjes zijn altijd makkelijk. Mijn HTC TD en Cowon D2 worden gauw erg vet door mijn klefpoten. Fijn, touchscreens maar soms ook niet

Die Pouches zijn vaak ook niet ervoor bedoeld om je telefoon erin te laten zitten. Bijna voor alle telefoons zijn het klapdingetjes waar je hem uit laat glijden. Hij is voor mijn vriendin ter bescherming voor in haar tas en in de auto. En die belt er alleen maar mee, maar laat je wel even weten hoe hij is en bevalt als ik er aan denk

Ikzelf doe ook alles met spuitbussen (gratis uit het leger, betaal ik toch nog ergens belasting voor ), maar dit is voor mijn ouders en enkel voor onderweg in de tas te doen. Denk ook niet dat hij na tien keer knijpen nog blaaskracht heeft, maar we zullen zien. Maar je hoeft dan in ieder geval niet elke keer zo'n grote (want dat zijn die uit het leger) spuitbus mee te slepen, als je bijvoorbeeld in een pretpark loopt
pi_62216254
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ikzelf doe ook alles met spuitbussen (gratis uit het leger, betaal ik toch nog ergens belasting voor ), maar dit is voor mijn ouders en enkel voor onderweg in de tas te doen. Denk ook niet dat hij na tien keer knijpen nog blaaskracht heeft, maar we zullen zien. Maar je hoeft dan in ieder geval niet elke keer zo'n grote (want dat zijn die uit het leger) spuitbus mee te slepen, als je bijvoorbeeld in een pretpark loopt
Spuitbussen uit het leger? Werk je in het leger ofzo, hoe kom je anders aan die bussen?
Die zijn handig voor toetsenborden en pc's schoonmaken
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:32:31 #291
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_62216579
Ja, of koop een compressor voor 80euro.
pi_62218945
Ik schrijf nooit iets op het forum maar ik heb nu een andere soortgelijke site gevonden.

http://tinydeal.com

disclaimer: Ik heb zelf nog niks hier gekocht oid maar het lijkt hetzelfde concept te zijn als de al bekende sites

[ Bericht 0% gewijzigd door caffeinjunk op 07-10-2008 23:56:27 ("s" weggehaald) ]
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:59:11 #293
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62219420
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik schrijf nooit iets op het forum maar ik heb nu een andere soortgelijke site gevonden.

disclaimer: Ik heb zelf nog niks hier gekocht oid maar het lijkt hetzelfde concept te zijn als de al bekende sites
Hij is alleen een knap stukkie duurder
pi_62219612
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:32 schreef Stinosss het volgende:
Ja, of koop een compressor voor 80euro.
Om je toetsenbord mee schoon te maken??!
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Die link naar die batterijen koning is top. Al is die van mij goedkoper en met gratis verzenden

Die doekjes zijn altijd makkelijk. Mijn HTC TD en Cowon D2 worden gauw erg vet door mijn klefpoten. Fijn, touchscreens maar soms ook niet
Hier nog een Ik gebruik ze om mijn cameralenzen en laptopscherm mee schoon te maken. Met papier kun je krassen krijgen door die vezeltjes..
  woensdag 8 oktober 2008 @ 07:09:38 #295
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62222695
Ik denk dat ik deze binnenkort ga kopen, iemand ervaring mee?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109

[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:19:59 #296
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62224142
hé iemand heeft dit topic al in de wiki gezetst
pi_62225694
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef caffeinjunk het volgende:

Nou ze zijn wel erg up to date met hun telefoons, nu al een replica van SE's X1

Link
pi_62225876
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:19 schreef PiRANiA het volgende:
hé iemand heeft dit topic al in de wiki gezetst
Had ik van de week gedaan, zag het toevallig, wist niet of iedereen dat mocht?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:36:24 #299
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62225944
Gaat weer lekker
Laptophoes staat op shipped.
M'n 2e bestelling op packaging.
En m'n laatste order, met dezelfde producten als in m'n 2e bestelling, staat op 'Waiting for supplier.
pi_62231141
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Spuitbussen uit het leger? Werk je in het leger ofzo, hoe kom je anders aan die bussen?
Die zijn handig voor toetsenborden en pc's schoonmaken
Vriend van mijn vader zit in het leger, en die neemt regelmatig van die grote bussen mee. Die zouden in dat formaat wel 60/70 euro moeten kosten in de winkel. Ideaal voor pc's die ik vaak maak/schookmaak, maar ook voor het wat kleinere werk. Dus vandaar. Ben zelf software ontwikkelaar, daar heb je ze niet zo voor nodig

@Sander
Klopt, dat krassen van papier is iets wat de meesten niet weten maar heb het in het verleden al eens mee mogen maken met één van mijn crt's. Ik heb nu een touch diamond en dat ding ziet er na een smsje versturen al niet meer uit. En gezien de prijs denk ik, ik sla maar gelijk wat in. Daar hoef je het niet voor te laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')