1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | I have arranged replacement for you ,you can confirm the replacement in your order yourself. Hope you will receive it and will be happy with the item. Please give us a few days to prepare your replacement and ship it Best regards Jack |
Als de tekst erop al scheef op de knoppen staat zou ik het niet al te serieus nemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:16 schreef Wekkor het volgende:
Thanks voor de antwoorden, te snel ook!
Werken deze dingen goed, en passen de originele hoesjes hier ook op? Of is dit echt te wannabe?![]()
[ afbeelding ]
Nah, ik vond deze toch wel erg duidelijk..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:57 schreef sander-3 het volgende:
Engels is ook niet hun sterkste kant geloof ik
Kan je wat zeggen over het taalniveau van die Chinezen, maar zoals ik het lees, ligt het bij deze omschrijving als ie niet begrepen wordt echt niet aan die Chinezen hoor..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:31 schreef Downstar het volgende:
you can confirm the replacement in your order yourself.
Wat is het? Iets kleins? Groot?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef AstroNova het volgende:
Ik heb iets een paar maanden geleden gekocht, en werkt nu niet meer. Kan ik dan nog steeds een nieuwe aanvragen of is het alleen een defect wanneer hij het nooit heeft gedaan?
Ik vind dat aan een kant best profiteren van het feit dat DX best snel en niet moeilijk doet over een vervangbaar product, ze leveren al zo goedkoop daar heb ik best moeite mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef AstroNova het volgende:
Ik heb iets een paar maanden geleden gekocht, en werkt nu niet meer. Kan ik dan nog steeds een nieuwe aanvragen of is het alleen een defect wanneer hij het nooit heeft gedaan?
Doe es 'n linkjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Ze hebben trouwens eindelijk lockpicks toegevoegd, wordt al maanden (misschien al een jaar) om gevraagd om het forum van DX. Denk dat ik wel een setje koop om mee te klooien, beetje kijken of het lukt enzo.
De 17 laatste nieuw arrivals, maar ik zie dat ze er een nieuwe categorie voor hebben gemaakt:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Doe es 'n linkje
Beetje Splinter Cell nabootsen
Die link naar die batterijen koning is top. Al is die van mij goedkoper en met gratis verzendenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:50 schreef sander-3 het volgende:
@Tarabass
02480 CANON NB2L Compatible Battery (7.2V 680mAh Thin Li-Ion) <--- Deze heb ik gewoon in Nederland besteld.
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) <--- die heb ik ook besteld, en dus gisteren gekregen. Aanrader![]()
07796 Black Leather Vertical Pouch Case For Nokia N95 <--- die wilde ik ook, alleen kon ik niet goed zien of je alles kan gebruiken terwijl in dat ding zit, dus niet genomen.
11703 YN Large Air Blower Cleaner for Camera Equipments <--- die wilde ik ook, alleen gebruik ik altijd een spuitbus.. werkt wat fijner vind ik.
Spuitbussen uit het leger? Werk je in het leger ofzo, hoe kom je anders aan die bussen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ikzelf doe ook alles met spuitbussen (gratis uit het leger, betaal ik toch nog ergens belasting voor), maar dit is voor mijn ouders en enkel voor onderweg in de tas te doen. Denk ook niet dat hij na tien keer knijpen nog blaaskracht heeft, maar we zullen zien. Maar je hoeft dan in ieder geval niet elke keer zo'n grote (want dat zijn die uit het leger) spuitbus mee te slepen, als je bijvoorbeeld in een pretpark loopt
Hij is alleen een knap stukkie duurderquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik schrijf nooit iets op het forum maar ik heb nu een andere soortgelijke site gevonden.
http://tinydeal.com
disclaimer: Ik heb zelf nog niks hier gekocht oid maar het lijkt hetzelfde concept te zijn als de al bekende sites
Om je toetsenbord mee schoon te maken??!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:32 schreef Stinosss het volgende:
Ja, of koop een compressor voor 80euro.
Hier nog eenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Die link naar die batterijen koning is top. Al is die van mij goedkoper en met gratis verzenden
Die doekjes zijn altijd makkelijk. Mijn HTC TD en Cowon D2 worden gauw erg vet door mijn klefpoten. Fijn, touchscreens maar soms ook niet![]()
Nou ze zijn wel erg up to date met hun telefoons, nu al een replica van SE's X1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik schrijf nooit iets op het forum maar ik heb nu een andere soortgelijke site gevonden.
http://tinydeal.com
disclaimer: Ik heb zelf nog niks hier gekocht oid maar het lijkt hetzelfde concept te zijn als de al bekende sites
Had ik van de week gedaan, zag het toevallig, wist niet of iedereen dat mocht?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:19 schreef PiRANiA het volgende:
hé iemand heeft dit topic al in de wiki gezetst
Vriend van mijn vader zit in het leger, en die neemt regelmatig van die grote bussen mee. Die zouden in dat formaat wel 60/70 euro moeten kosten in de winkel. Ideaal voor pc's die ik vaak maak/schookmaak, maar ook voor het wat kleinere werk. Dus vandaar. Ben zelf software ontwikkelaar, daar heb je ze niet zo voor nodigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Spuitbussen uit het leger? Werk je in het leger ofzo, hoe kom je anders aan die bussen?
Die zijn handig voor toetsenborden en pc's schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |