Mailtje naar Jack en het is opgelostquote:
En wat doen ze als je contact opneemt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mailtje naar Jack en het is opgelost
Maar ik wachtte op sommige orders echt weken omdat steeds een ander product op ETA kwam te staan, never again
Haha het scheelt niet veel, dan gaat ie sorry zeggen en dan zegt ie dat hij voorrang gaat geven bij het ''Warenhuis'' en de volgende ochtend is alles geshippedquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
En wat doen ze als je contact opneemt?
Heb je z'n privé-adres inmiddels al?
Ik heb inmiddels ook al een order staan van de 30e.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha het scheelt niet veel, dan gaat ie sorry zeggen en dan zegt ie dat hij voorrang gaat geven bij het ''Warenhuis'' en de volgende ochtend is alles geshipped
Wel lief zijn tegen Jack dan bereik je meerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook al een order staan van de 30e.
En vandaag sprong ineens één artikel op ETA 10/08/2008.
Maja, als ze dan niet shipped worden, ga ik ook klagen
Komt goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen Jack dan bereik je meer![]()
Voor jou is dat hier: http://services.dealextreme.com/quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt goed
Hoe contact ik Jack precies?
Laatste keer heb ik wat via de chat gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Voor jou is dat hier: http://services.dealextreme.com/
Niet deze aanklikken;
DealExtreme General Contact - for all other questions (please expect a longer response time).
Dat systeem gebruiken ze niet meer, had had 2x geprobeerd via daar maar dan zeggen ze dat, dat systeem niet meer ingebruik word genomen en of ik een reden wil kiezen.
Ik had; Affiliate Account gekozen![]()
Voor die prijs wel. Zo te zien zit er geen nonius op waarmee je normaal gesproken dus tot op 0,05 mm nauwkeurig kunt meten. Als je dat niet nodig hebt is dit een goede prijs.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Deze schuifmaat (sku.15044), is dat wat?
Maar het zijn wel goede gigabytes, van die rode. Niet van die gele gigabytes, die zijn slecht van kwaliteit. De rode moet je hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn sommige dingen daar zo godsgruwlijk duur?
Zo zijn bepaalde 1 tot 2 gb mp3 spelers 2x zo duur als hier in de plaatselijke mediamarkt.
Of een bluetooth muis die 70 dollar moet kosten, dat is toch niet voordelig?
Er zijn al mensen die 'n pakket ontvangen hebben. Dat van mij is onderweg, dus ik kan 't nog niet uit eigen ervaring vertellen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:33 schreef Wekkor het volgende:
Focalprice was toch wel te vertrouwen, toch?
wat mij betreft wel, afgaande op één pakketjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:33 schreef Wekkor het volgende:
Idem hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
wat mij betreft wel, afgaande op één pakketje
En hier ook! Duurde bij mij alleen een paar dagen langer dan bij DX, maar uiteindelijk m'n oordoppen ontvangen in een envelop gelijkwaardig aan DX, alleen dan witquote:
hmmm... ze hadden me een verkeerd artikel gestuurd. Moest het terugsturen, zouden ze me het juiste opsturen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:33 schreef Wekkor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |